[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mooiste goal van de avond, niet echt bijzonder, hij gaat er alleen wel aardig in. Maar wat een toffe game. Instant buy.

Ik lees hier over een speciale verdedigingsknop? En dan a drukken, maar wat bedoel je dan? Ik verdedig net als altijd en ik ben nog niet 1 keer vernietigd. 1 keer pas verloren met 3-1 door 3 vage dingen bij de keeper.

Schijnbewegingen? Zou niet weten hoe het moet. Maar je kan met positiespel een eind komen. De passing is zo heerlijk, ook de lange passes ''over de hele''.

Morgen weer een paar potjes.

Laatst bewerkt: 25 aug 2011
  2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    heb ik ook hoor. Had ook maar tijd voor 1 potje, maar irriteerde me dat een paar keer spelers in een kaarsrechte lijn naar de bal liepen zonder dat ik kon ingrijpen. Verder heb ik een poos geen pes gespeeld (en playstation), dus was soms wat onwennig. Kon op zich lekker positiespel spelen, alleen m'n schoten op doel waren dramatisch. Verdedigen was op zich te doen, maar als de computer er door heen komt is het ook meteen een zeker doelpunt. Maar, het was wel leuk genoeg dat als ik van het weekend meer tijd heb ik nog wat meer games zal spelen...

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Uitdaging is het probleem niet. Ik heb het probleem dat iedere speler van de tegenstander kan dollen alsof ze Messi en Ronaldo in 1 zijn. Dat vind ik niet zo heel tof. Ik speel Top Player en juist door dat achterlijke gedol is het realisme ver weg. Ze lopen of 5 man voorbij, of ik krijg een overtreding tegen. Niet echt tof eigenlijk.

Ik hoop dat het gefixed gaat worden. Voorlopig vind ik het verdedigen nog niet zo goed uitgewerkt. Hopelijk is dat een kwestie van wennen, en ben ik verwend geraakt omdat de CPU altijd easy te verslaan is geweest, hoewel ik vroeger ook in het begin last had met een nieuw deel. Ben het niet meer gewend denk ik :+

Mwoah, ik zie de potentie wel, maar het dribbelen lijkt iets te gemakkeliijk. Hopelijk kun je daar verdedigend nog wel iets tegenover stellen, afgezien van een overtreding.

Als je "R2" bedoelt (op de PS3, het heet delay), dat is niet nieuw. Zodra Robinho of Zlatan de bal heeft dan dribbelt hij zo 5 man voorbij. Ik moet erbij zeggen dat ik geen enkele hulp aan heb staan, niet in de passing en niet in het switchen. Hopelijk is het een kwestie van gewenning.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Je hebt altijd controle over je speler. Super Cancel is iets wat erg lastig onder de knie te krijgen is, maar het biedt ZOVEEL voordeel (super cancel = R1+R2).
    Dat ze soms dom doorlopen terwijl je ziet dat je balverlies lijdt is wel erg kut :p.

5. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is imho juist een pluspunt. Dat je niet meteen weer op je oude niveau zit. Dat je er echt weer in moet groeien. En als dat zoals in dit geval is omdat PES in de basis weer erg goed lijkt te zijn vind ik dat een mooie uitdaging!

6. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de demo nu op de PC met een andere controller dan dat ik gewend ben op de PS3 of 360, maar het is in ieder geval het knopje van ' speciale besturing' in het nederlands.

Als je deze inhoud als de CPU wil dribbelen, gaat hij beetje door de knieën, en loopt hij bij wijze van spreken naar achteren ( niet happend ) en dan is het kwestie van timen met op 'A' drukken. Dan loopt zlatan of robinho sowieso niet meer door je verdediging heen alsof het niets is ;)

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb het idee dat sommigen niet de belangrijke besturingen va PES 2012 kennen en aangezien daar toch wat veranderingen inzitten, moet je weten dat er een help-file voor is.
    Als je in de wedstrijd zit, druk je op <start> om naar het in-game menu te gaan en daar staat een item genaamd 'opdrachtenlijst'. Daar staan alle knoppen-functies in over 6 bladzijden.

Verder is om het verdedigen onder de knie te krijgen de trainings-challenge erg nuttig. Daar wordt stap voor stap de verschillende vormen van verdedigen ( en ook aanval ) uitgelegd. Dan kan je het vervolgens zelf proberen en als je het een paar keer lukt, kan je dan ook nog bekers winnen. :)

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik vond het wel jammer dat het trianingsmenu niet echt uitgebreid was. Maar 2 challenges voor attacking, en geen free training. Verdedigend nog niet geprobeerd.

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Overigens hebben meer mensen problemen met verdedigen. Op Evo-Web las ik dat iemand die teveel 'hapte' met verdedigen keer op keer werd uitgespeeld.
    Iemand anders gaf toen wel een goede tip:

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, R2 dus. Dat zit er al jaren in :D

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Net zoals in het 'eggie' dus! :+

12. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Han, tijdje niet gesproken, maar wat een toffe game wordt het he?! Het lijkt erop dat de pesboys van het eerste uur eindelijk beloond worden voor het jaren wachten.

13. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    + 1.5 week :lol: (demo)

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik zeg die mensen van de Engelse forums maar na:
    The King is back!

:)

15. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    I know, alleen bij dit deel is het belangrijker te gebruiken omdat anders je verdediging voorbij gelopen wordt, maar je moet het zelf weten hoor ;)

16. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook raar dat Winning Eleven nog niet op de japanse marketplace staat!:'-(

begrijp ik niet,hoezo dan wel op PS3?

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dan was het dus niet een fout in de taal, zoals ze gisteren zeiden. Want ze hoeven natuurlijk niks aan de taal te veranderen in Japan.
    De schuld was dan blijkbaar toch de te vroeg geleakte PC-versie.

18. Munnie

Munnie Guest

De demo is er toch? Kan m niet vinden?

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Demo is er niet en zal voorlopig niet komen ook.
    Wie weet komt de eerste demo helemaal niet en houden ze het alleen bij de 2e demo van half september.

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja Tyrant had je er wel even bij mogen zeggen dat de demo wèl uit is gekomen op de PS3 en de PC.
    Voor de PC zijn verschillende links om hem te downloaden.
    Hier zijn ze allemaal bij elkaar gezet:
    http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=64516

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina