Idd, maar als je eenmaal wat mensen hebt dan blijven spelen. Dan is het een vette game. Vooral als engineer, doet me denken aan Team Fortress
Heb ik gisteren ook lekker gehad, 8 tegen 8 met geen ene bot . Dan is het een supergame (zaten veel Nederlanders bij met een gamerscore van +40000 )
Vanaf vandaag staat de nieuwe DLC online en die is de eerste 2 weken gratis. Dus zou zeggen download em nu snel nu hij gratis is Ook als je de game nog niet hebt maar misschien in de toekomst wel wil spelen.
Als je de game nieuw koopt, zitten er dan codes bij voor DLC of een online pas oid? Wil namelijk de game (tweedehands) kopen, maar heb geen zin om erna nog een online pas te gaan kopen voor 800 Mp.
Ik heb geen lag meer (heel soms een lag spike) en er zijn meer spelers bijgekomen (ik kom de laatste tijd in vollere lobbies terecht) Ik weet niet of er een DLC code inzit bij nieuwe edities van Brink. Denk zelf van niet
Spelen mensen eigenlijk nog deze game? Wil hem graag kopen voor mijn vrije week, als hij nog online te doen is?