[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RamO

RamO Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, dan heb ik twee dingen om naar uit te kijken PES 12 demo en GOW 3.....

2. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GOW Demo staat volgens mij wel op de japanse site

Ik weet het niet zeker(is lastig met die japanse taal)Ik zal vanavond ff kijken of het inderdaad een demo is,kan natuurlijk ook een filmpje zijn.

Laatst bewerkt: 25 aug 2011
  3. RamO

RamO Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er nog een GOW 3 demo dan? wanneer?

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Hij bedoelt God of War 3.

@ Dannyn

Hij bedoelt Gears of War 3

:9

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Zeg dit is toch xboxworld of niet :+

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha.

En nou naar hopen dat het online ook net zo lekker speelt hè! :+

Heb de demo nog niet gechecked, geen hdmi kabel meer voor dat ding. En geen zin om te switchen, lui dus....

Hoeveelste komt die nu op de 360?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    nog niet bevestigd. September is alles wat we weten.

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hmmm september en verder niks? Het spel komt toch op 12 oktober ofzo? Dan zal het wel 2e week september voor de demo worden. Krijgen we dus ook maar 1 demo. Ach ik vermaak me wel met dEUS ex in de tussentijd... ;)

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    [yt]Q9RZvS_lXiI[/yt]

Nieuw filmpje op de Japanse WE site!
    Vet!

Officiële PES2012 site is nu ook 'geopend'.

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Inderdaad, een belangrijk punt. Zoals elk jaar hebben we daar nog niets van gehoord. Dat komt dus weer het laatst.
    Nu was online de laatste maanden zeer speelbaar ( vraag maar hier op dit forum! ) maar de vraag is of het nog is verbeterd. Op de WENB - Podcast zeiden ze dat het zeker het geval is, maar we moeten niet teveel op de beoordeling van Adam uit gaan.
    Is het goed, dan zie ik het zeer positief in voor onze toernooien op Digitaalgras.
    Dan verwacht ik ook weer ( veel ) meer deelnemers en kunnen we weer WK's en Champions leagues houden.
    Daarom, je haalt inderdaad een belangrijk punt aan waar veel vanaf hangt met het oog op Digitaalgras.

Wat de demo betreft. Ik denk dat de eerste demo voor de Xbox komt te vervallen, maar daar staat tegenover dat de tweede demo veel beter is ( final build ) dus dat is dan niet erg, temeer we nu toch de PC-demo hebben om een indruk te hebben.

Laatst bewerkt: 25 aug 2011
  11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vorig jaar was pes ook terug en de jaren ervoor ook. Vond het afgelopen jaar wel aardig, vooral het 1e maandje maar daarna irriteerde ik me aan van alles en nog wat. Elk jaar zijn er mensen die gaan schreeuwen dat pes weer het oude gevoel heeft en elke keer blijkt het weer niks meer te stellen. Jammer dat die demo er nog ne is want wil nu wel weten of het echt zoveel beter is geworden. Word ff een tijdje wachten helaas.

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hoezo? Je hebt de PC - demo toch om een oordeel te kunnen geven ? Zal maar weinig met de Xbox-versie verschillen.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Niet iedereen heeft een dusdanige PC thuis staan om de demo een volwaardige speelbeurt te gunnen. Ik moet dus ook nog ff wachten op de 360 demo.

14. emek10

emek10 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een leuke team is dat, Penarol!
    Wat een spits is die Olieviera ook zeg...GEWELDENAAR!!!
    Ik heb al 30 potjes opzitten en ik moet eerlijk zijn stuk of 27 heb ik verloren op topplayer.
    De tegenstand is geweldig! van mij mag de cpu zo sterk blijven...Het gevoel die ik na elke potje overhoud is dat ik met man en macht een overwinning of zelfs een gelijkspel binnen wil slepen. Dat had ik gemist in de overige pes series en ben van mening dat deze pes ons het voldoening gaat geven waar we jaren op hebben gewacht!!!

15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

_O__O__O__O__O__O__O__O_ voor je eerlijkheid en voor het vooruitzicht...heerlijk knokken voor het gelijkspel of winst...heerlijk!
    bij FIFA win ik met 2 vingers in de neus op legendary

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, wordt gruwelijk vet bij PES2012 _O_.

Overigens is het bij elk voetbalspel (zowel FIFA - wat jij zegt - en PES), dat je het na een tijd gewoon goed kan en je geen moeite meer zal hebben met de computer. Dit is met FIFA11 zo (want jij won de eerste wedstrijden zeker niet met 2 vingers in de neus op legendary ;)), maar met PES11 was dit ook zo. Met FIFA12 en PES2012 zal het waarschijnlijk ook zo zijn.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Tja het ligt natuurlijk ook aan welke uitdaging je voor jezelf zoekt. Als je met PES2011 begint op het hoogste niveau met het default team (Minanda en Castolo etc) dan heb je het echt wel lastig hoor. En als je bv. je eigen transfer policies opstelt enzo kun je de game voor jezelf gewoon veeeeeel uitdagender en dus leuker maken. Bv. dat niemand in je team meer dan 2 miljoen mag verdienen of dat de max OVR 75 is.

18. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    op de ps3 gister de demo gespeeld ... maar ligt het aan mij of hebben de spelers nitro in hun hol ?? t lijkt wel dat ik de hele wedstrijd met r1 ingedrukt kan blijven spelen ... (R1 )sprint knop.

t voelt echt te snel aan .. sneller dan pes 2011 .
    ik heb pes 2011 nu net 3 week ongeveer en speel nog elke dag, vind t ook tof om te spelen. ben erg teleurgesteld in de snelheid van pes 2012.

wat vinden jullie van de snelheid van pes 2012 ?

heb meer zin in fifa 12 op dit moment ... ik zal pes 2012 denk ik pas halen als deze rond de 30 euro ligt . dit komt ook omdat er teveel spellen komen die ik op de release koop ...

fifa12 bf3 uncharted3 mw3 SKYRIM saints row 3

allemaal op de release in huis (hopelijk dag eerder :p)
    pes zal dus later komen,

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat is ook veel vetter, doe ik elk jaar ook weer met de manager mode van FIFA. Met een club als PSV alleen spelers van max OVR 78 aanhalen (ongeveer de beste speler van PSV ook). Dat is gewoon veel toffer en maakt het veel spannender.

Minanda en Castolo?! Is dat nog steeds? En Espiras ofzo? _O_

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja haha lachen gasten waren dat. In 2011 kregen ze ook allemaal een eigen gezicht!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina