Oke weekend is goed. We zijn eigenlijk nu wel niet zo heel vaak DE te spelen omdat als we nu nog moeten gaan oefenen met DE op black ops, dat word hem eigenlijk niet meer. Vooral niet omdat als we wel naar toernooien gingen, we toch wel afgeslacht werden door de mensen die vanaf het begin van black ops DE speelden. We richten ons nu vooral op MW3 DE!
Ja we zijn ons ook al op mw 3 aant richten hoor. 1 uit ons team had niet genoeg geld opgespaard. En we hebben nog een 4e man nodig.... Naja begin september weten we nog meer over de perks en wapens . En gaan we goed oefenen voor de rgt die voor mw3 komt.
pff, Is best leuk hoor GB warrior te zijn he Vinez. Speel de laatste erg vaak GB SnD alles disabled. en het bevalt me wel. Nu nog de top page. DE vind ik een beetje saai geworden iedereen weet precies de spawns enzo, en heb nu ook geen doel meer om naar LAN te gaan. maarja mw3 will be the best. Hopelijk maken ze alleen die m16 niet te overpowerd, anders krijg je keiharde spawn kills
haha jij bent zeker niet die dispute van de nummer 6 van EU vergeten GB speel k gwn wellis tegen de verveling ik doe het niet serieus.