Hm Misschien eens die oudere versie downloaden? Zou vreemd zijn als ik een downgrade nodig heb, maar goed. Valt te proberen. Nee.
Maar maakt het eigenlijk uit dat die bij 4 gig stopt dan? Dan gaat die toch gewoon naar een nieuwe tot die daar bij 4 is en dan weet hetzelfde ritueel.
Dat is toch vreselijk irritant als ik langere filmpjes wil maken? Kan ik weer op zoek naar een programma wat die files op een snelle manier kan mergen. Om daarna natuurlijk weer een programma te zoeken wat op een snelle manier de filesize naar beneden kan brengen anders kan ik het niet uploaden naar YT. Als de kwaliteit van Bandicam nou net een tikkeltje beter was... En als ie niet zo duur was. Fraps 4GB = anderhalve minuut Bandicam 4GB = 18 minuten. Spoiler Voordat je zegt dat er van Bandicam ook vast wel een 'gratis' versie te vinden is; ja dat is zo, maar die versie heeft 1 bug. En dat is dat ie Dirt niet kan opnemen. Van alle games waar ie een bug moet hebben...
Kan toch als je in je Maker bent gewoon alle vids selecteren en dan plakt die ze gewoon allemaal achter elkaar. Bij Vegas doet die dat gewoon. Bandicam is idd goed maar de kwaliteit is iets minder, maar dat zie je pas eigenlijk als je het 1080p doet (wat je doet bij Dirt) maar Bandicam heb ik ook nog niet aan de praat gekregen met rFactor.
Heb 'm ook nog ergens op m'n schijf verstopt staan alleen nog nooit geinstalled. Direct er maar af flikkeren dus?;p
Mja ik vond het niks iig misschien jij wel, je moet het iig niet voor de GFX doen want die zijn niet aanwezig.
[yt]hcR8D8bslbY[/yt] Dit is weer zo een typisch gevalletje van 'ga niet op de demo af'. Ik vond die destijds best kut, maar ik vermaak me nu prima met de game. PC Koopjes Games zijn dan zó goedkoop dat je games weer een kans geeft waar je dat anders nooit zou hebben gedaan. Aangezien dit een gedeelte van een demo level is ga ik denk ik meer uploaden. Jammer dat de bestanden 6/7GB per stuk zijn. Is er iemand die de game heeft gespeeld? Kan ik nog terug naar gebieden om artifacts/chests ed te zoeken die ik de eerste keer heb gemist? Nu kan het nog niet, maar als ik me niet vergis krijg ik op een gegeven moment een paardje, dus misschien dat het dan kan? Ik heb het vermoeden dat extra health handig kan zijn.
Yep, je kan gewoon terug eerder gebieden gaan op eender welk moment. Hier is het Darksiders topic btw .
Ach, dat ene vraagje kon toch wel hier? Als ik meer wil weten vertrek ik uiteraard wel naar dat topic.
Off-topic is off-topic! Bij deze dan weer on-topic: Kut Steam . Al goed dat ik de game een tijd geleden al even heb gespeeld.
Lang leve het digitale tijdperk. Vroeger was het installeren en gaan met de banaan. 3e filmpje is nog niet helemaal verwerkt. Vraag me eigenlijk ook af waarom ik het in 3 delen heb opgenomen. Het gebeurt gewoon allemaal achterelkaar. Ik had dit topic beter "Show hier je ingame beelden!" kunnen noemen. Filmpjes maken is leuker dan screens maken.
Houd het maar bij screenshots, vind ik veel leuker om naar te kijken . Filmpjes kijk ik amper of nooit niet omdat ze teveel tijd kosten en ik vind het eigenlijk gewoon saai om iemand anders te zien gamen. Anyway, That's more like it . EDIT: De game heeft ook al een patch gehad (geen idee of dit ook geldt voor de console versies), één van de verbeteringen was dit: Het laden van het introfilmpje duurde zo'n 12 seconden, al een pak beter dan die 20+ seconden van de consoles. En de game staat niet eens op m'n SSD .
Technisch gezien is het misschien geen grafisch hoogstandje, maar de sfeer druipt er gewoon van af . FOV wel verzet van 75 naar 85 zoals aangeraden volgens WSG en het geeft inderdaad wel een beter beeld.
Wat mij al opviel in die paar minuten die ik in de beta heb gespeeld is dat juist idd de sfeer, maar vooral het detail opvalt. Al die dingen op al die bureaus etc. Veel games zijn erg leeg qua omgevingen, maar dit zit propvol met kleine details.