[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    NFS is altijd heerlijk, maar het driften in dat filmpje gaat echt hélemaal nergens over.
    Een Veyron even dwarsgooien met 300 door de bocht..
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Politieauto's die frontaal op auto's knallen die 300km/h+ rijden en daarna gewoon hun weg vervolgen is daarentegen wel volkomen realistisch...

    Bij HP gaat het niet over realisme, in deze game werkt alles gewoon super fijn, natuurlijk slaat het soms nergens op, maar het hoort erbij!
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Allicht weet ik waar het om gaat bij NFS, maar dit was gewoon eventjes iets dat ik stom vond. :9
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    mijn game vraagt niet meer om een wallpost als ik mensen hun tijd versla. How come?

    Verder bezig even alles op goud te zetten van de races die ik nog had laten liggen. Gaat lekkerrrrr
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    alle races gemaxt!

    ik ga de dlc niet halen, komt het spel dan wel op die pagina te staan op het dashboard als ik 1000 punten haal?

    verder alleen nog een paar online dingetjes :)
     
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik pak nfs toch ook zo af en toe uit de kast, blijf toch wel gaaf om zo nu en dan wat te scheuren. Valt me op dat mensen in mijn list h'm toch ook nog wel regelmatig spelen, steeds weer recente tijden op mijn wall, dus blijft wel leuk zo :)
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Nope, maxed is hij alleen als je echt alles hebt, inclusief DLC.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    pfff echt belachelijk |:-

    het gedeelte wat ik tot mijn beschikking heb, heb ik toch helemaal uitgespeeld. Daarnaast zijn er iets van 3 packs oid. Beetje jammer
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Jullie moeten allemaal als de sodemieter een PS2 zien te scoren, en met daarop de Hot pursuit 2, geloof me deze game was veeeeeel beter!!:thumbs::9
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Die DLC is t geld ook echt niet waard. Helemaal geen nieuwe tracks ofzo.
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Was maar 1 dlc zijn geld waard en dat was de dlc met de Lambo Diablo SV, verder is het zonde van je geld. Geen kip online en geen nieuw gebied. Heel jammer.



    Sarcasme hoop ik? Die NFS was gaar, de eerste Hot Pursuit (NFS 3: HP) op de pc was daarentegen wel erg leuk.
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    NFS 3 Hot pursuit was de klassieker, daarna ging het al een beetje bergafwaarts en ging het allemaal een beetje de realistische kant op, niet echt zoals ik NFS graag zou spelen omdat ik juist dat overdreven gebeuren altijd tof vond.

    En HP 2, tja in die tijd was het een mooi spel, enig minpunt waren de tracks die een beetje teveel opelkaar leken en graphigs helaas wat onscherp en matige besturing.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    True, hier heb je een punt. Kwam HP2 niet uit in de tijd dat je iets daarvoor veel van die "gangster NFS" games had. Met dat gepimp enzo, en racen door de stad.

    Ik geloof dat ik HP 2 heb geprobeerd leuk te vinden, had hem voor de gamecube. De graphix vond ik echter best lelijk en de framerate liet vaak ook te wensen over.
     
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat met dat pimpen kwam vlak na HP 2, en dit vond ik toen ook een schande, heb er nog met vrienden flink over gediscussieerd omdat hun wel van al dat tunen houden haha, nu vraag ik me af van waarom eigenlijk? :p

    Ja we deden vaak in de weekenden avonden gamen met een hele groep, altijd erg gezellig en NFS was altijd de meest geliefde game met tekken daarnaast, zodoende zoete herinneringen.
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk :), misschien heb ik het wel te snel afgeschreven. En zoete herinneringen moet je altijd koesteren. :thumbs:

    Dat hele getune/ gangster gebeuren, ik vond het maar niks. Overdreven bling bling etc. Wat verlangde ik toen terug naar de "echte" nfs games, exotische wagens in exotische tracks en lekker arcade.

    Ik hoop dat NFS weer arcade blijft en dat de fans van tunen etc het houden bij games als Forza/ Gran Turismo etc
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar dus nog wel iemand nodig voor wat onlive achievements ^^
     
  18. koelebobes

    koelebobes Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ga het meteen straight zeggen.

    Ik heb pas gisteren deze game gekregen. Ik kan me wel voor me kop rammen wat een pro game is dit... Maar ik heb een Promotional Versie. Zonder online pass. Is het het nog waard om voor 10 euro een online pass te halen. Wordt deze game nog veel gespeeld en is het echt leuk.
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Leuk ja, veel gespeeld nee. Er zijn wel mensen online, maar niet zo veel.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Al denk ik dat als je een oproep doet er genoeg mensen zullen aanmelden voor een potje online racen; deze game is echt fun online!
     

Deel Deze Pagina