[XOne] Deus Ex: Human Revolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ga zelf denk ik richting de hack en stealth kant. Ik kwam net al twee bugs tegen. Een npc in het begin gebouw waar je echt vrij in kan rondlopen met de naam Janitor vertelde me wat, toen kwam ik later een andere npc tegen in het gebouw en die zei precies hetzelfde. Heb dat nu al bij vier npc's totaal gehad. Maakt verder ook niets uit maar het viel me gewoon op.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Ok even een update:

    Ik speel op de makkelijkste stand. Ik kan je zeggen, op basis van vele Westerse, door mij gespeelde games, dat dit denk ik wel een, zo niet de, moeilijkste Westerse game is die ik ken. Als je niet weet wat je moet doen, ben je de sjaak.

    Voorbeeld: Ik kwam een gangetje binnen waar ik de hoek om kon en twee deuren links en rechts van me, met nog een deur vlak om de hoek. Ik maai een gozer in een klein ruimte neer, dacht dat die alleen was. Ik had dus niet in de gaten dat er in die ruimte nog een deur was, waardoor een collega van hem kon zien wat ik met zijn maat deed.

    Gozer komt op me af, voor ik er erg in had, maait 2 kogels op me af voor hijzelf in elkaar zakt. Dood. A.I. is dus erg, maar dan ook erg goed. Geen fout kunnen betrappen nog.

    Die twee kogels die mij raakten, letterlijk twee, zorgden er op easy al voor dat ik maar 40/100 health overhield.

    Heel veel uitdaging dus voor de mensen die er van houden. Tot nu toe speel ik zelf gewoon door. Voor de Die Hards is dit verder een game die ze gewoon moeten spelen. Je gaat, hoe hoger de stand, zeker meer vloeken gaandeweg.

    Dat was het wel.
     
  3. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m toch ook maar besteld, je moet ergens het halen van je P mee vieren :)

    Mensen die zich storen aan die oranje filter overal overheen? vind het zelf de game nogal een eentonige look geven
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Kom thuis en zie daar. Ook ik heb de le edition binnen van yourgamezone. En dat voor maar 4 tientjes!

    Shout out naar Daz voor de link!!
     
  5. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ow, wat een fijn spel! Heerlijk sfeertje, tof verhaal, diverse mogelijkheden. Controls zijn even wennen, vooral de switch van 1st naar 3rd bij cover is af en toe verwarrend voor de camera, maar dat is een kwestie van (weinig) tijd.

    Oh, en het hele ondervragen-gedeelte nadat je de persuasion (oid) augmentation hebt genomen is zelfs beter ontworpen dan die van LA Noire!

    Ik zie mezelf dit wel meer dan 1x doorspelen. Ik ga nu voor full-on hacker, de volgende keer voor meer Physical/Tank (voor zover dat kan dan).
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    heb de augmented editie gekocht
    zometeen beginnen aaah ben benieuwd!!
     
  7. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoelen jullie precies met " ik ga deze kant op"?

    Ik neem aan hoe je je augmentations gaat upgraden?

    Heb er denk ik een uurtje of 4 opzitten nu, en heb net pas het tweede level afgerond (tweede aanval). Ik kijk echt in elk kamertje en maak een praatje met iedereen en krijg dus soms ook te horen dat ik op moet schieten. Is dat ook waarom Sanders bij mij gevlucht was of gebeurt dat bij iedereen?
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.583
    Weer een heel stuk verder. Heerlijk wezen sneaken etc. Beetje jammer dat ik in de tutorial nog ff had getest om mensen neer te schieten, want misschien lukt die achievement wel met 0 kills. De graphics zijn echt top! Veel detail, veel sfeer. Ik ben ook al een Nigeriaanse spammail tegengekomen. :lol:
     
  9. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Net meegedaan met een wedstrijd, hopelijk win ik eens iets:+.
    En dan niet de PS3versie.
     
  10. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Weet iemand hoe je de minimap aan zet? Heb 'm blijkbaar uitgezet en kan de juiste knop niet meer vinden..
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    LOL
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Net de eerste missie met augmentations gedaan al sneakend en ik vroeg me af:
    Als je in dat kantoor direct naar het helipad gaat, leven de hostages dan nog en moet je die bom dan ontmantelen? Want die bom had zo'n hack dingen op zich.
    Ben ook al een Nigeriaanse spam mail tegengekomen. Dacht al, wtf ben ik hier nu aan het lezen 8).
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.583
    Waarschijnlijk zijn die dan dood, omdat die SWAT dudes losers zijn.
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die SWAT teams blijven toch wachten tot dat je klaar bent? Als je te lang in dat kantoor blijft dan zegt die David kerel (ben z'n achternaam vergeten) dat de situatie juist erger geworden is en dat je je kont moet reppen.

    De hostages zitten in een aparte kamer met een gasbom op de tafel. Die bom heeft zo'n computer/slot achtig ding zoals je op de deuren vindt dat je zou moeten kunnen hacken. Daarom heb ik een vermoeden, dat als je snel genoeg bent in het kantoor, dat je de hostages kan redden.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik weet niet of het puur op snelheid ook kan maar er zit ook een vent onder de trap aan de rechterkant als je die grote ruimte net binnenkomt. Die vent leid naar de kamer met de hostages, kun je op je gemak de bom defusen
     
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het inderdaad op tijd aankomt zou het wel erg vet zijn. De meeste games van tegenwoordig maken dit soort dingen veel te gemakkelijk. Het beste is dan nog dat je niet game over bent als het gebeurt maar je gewoon verder speelt, dat jij dat hebt laten gebeuren en dit weer invloed heeft op het verhaal..
     
  17. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb net "m'n eigen" huis gevonden. Vet gedaan met die secret stash :D
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bij mij waren de hostages al dood voor dat ik aan de missie begon, dat werd bij mij gezegd in de cutscène voor de missie.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.583
    Serieus? Ik heb er best lang over gedaan in het gebouw door overal ff te snuffelen, maar bij mij kwam dat niet voor. Eens testen. :+ Dat is wel weer zoiets tofs. :p
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als ik me goed herinner dan zei David in de helikopter dat ze gedood waren door gas.
    Denk dat ik het ook maar is ga testen :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina