[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik meen me te herinneren dat Seabass eervorig jaar iets dergelijks heeft gezegd dus misschien komt het daar vandaan. Maar in dit verband gebracht is het een schandalige misleiding van die FIFA-fan.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nouja hij heeft het iig niet in deze bewoording gezegd.
    Als ik zoek op dat stukje van Hugo kom ik hier:

Bron: https://encrypted.google.com/webhp#...pw.r_cp.&fp=9cf28381c7392147&biw=1272&bih=834

Oftewel het staat maar op 1 site (niet geheel ontoevallig de officiële FIFA site).
    In dat topic staat weer een andere bron namelijk:
    http://www.fifaitalia.net/2011/08/25/seabass-ammette-fifa-e-piu-realistico/

Niet geheel ontoevallig ook een FIFA site.
    De kans dat Seabass ergens in de media zegt dat voetbalfans beter FIFA kunnen kiezen en het wordt opgepakt door welgeteld 1 Italiaanse FIFA site is vrij miniem :+

Het ZOU kunnen zijn dat Seabass heeft gezegd dat FIFA er realistischer UITZIET (http://www.gamez.nl/sports/4295-pes...r-pes--fifa-12-oogt-echter-dan-pes-2012-.html).
    Echter lijkt mij het meest logische dat er een taalbarriere zat tussen de Japanse Seabass en een westerse journalist.

Laatst bewerkt: 26 aug 2011
  3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Demo vanavond een paar keer gecheckt op de PS3. Fantastische footie, kan niet wachten op de volledige game! :)

4. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    fijn is ie he?!

5. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Net ook maar ff geprobeerd, maar ik snap gewoon echt niet dat mensen dit beter vinden dat Fifa.. Ik bedoel het ziet er wel mooi uit en ook al die bewegingen langs de lijn zijn leuk, maar het is gewoon zo erg onrealistisch.. Het gaat veelste snel en die CPU irriteert me mateloos.. De bal blijft maar bij de CPU terugkomen en als je hem eindelijk met een gelukje krijgt krijg je weer een vrije trap tegen.. Nee, PES is niet de king, het is een redelijk leuk spel, maar Fifa is nog steeds de king.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Snelheid kun je aanpassen.

Verder ben ik het met je eens dus koop maar gewoon FIFA 12 ok?

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Is het trouwens mogelijk om het intro filmpje op de PS3 te skippen? :p

8. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    PES moet je leren spelen. Mag ik vragen hoeveel potjes je hebt gespeeld? Want volgens veel mensen, diverse op dit forum, is de leercurve bij deze PES ouderwets hoog. Verlies je de bal veel aan de CPU dan ligt dit waarschijnlijk aan jouw eigen onkunde.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nee man dat ligt gewoon aan het kutspel.
    Laat hem lekker FIFA spelen aub.

10. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb rond de 5 potjes gedaan. Kan natuurlijk wel zo zijn dat ik gewoon puur Fifa gewend ben. Ik bedoel eigenlijk gebeurt heel vaak dat als ik de bal van computer af pak dat hij dan zo weer terug komt in de voeten van de CPU. Het ziet er wel een stuk beter uit als PES 2011.

Hou je smoel man, ik weet niet wat je nou zielig loopt te reageren... Ik reageer toch normaal? Ik kraak PES niet af, reageer dan gewoon niet fucking zielepoot. Ik geef gewoon me mening en ik geef PES zelfs een paar complimenten..

11. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Het verdedigings systeem is ook geheel op de schop gegaan en is volgens mij nu compleet afhankelijk van timing. Gewoon niet happen bij snelle technische spelers.

Je moet PES ook niet spelen als Fifa dan gaat het helemaal mis |:- PES speelt alleen snel, als jij het spel snel laat spelen. Je kan hem anders altijd in de instellingen op -1 zetten.

Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  12. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Adam heeft weer diverse tweets en forum posts op het WENB forum.

Even wat belangrijke:

En wat tweets:
    Dit is allemaal op basis van de review code, dus de tweede demo die rond half september uitkomt. Keepers dus wel veel beter maar nog steeds niet uitmuntend, ware ze echt goed geweest dan had Adam, hem kennende, veel positiever gereageerd.

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Kleine verbetering. Verwacht dan geen Master-League, dus in die zin is het niet als de review code.

Wel leuk om al die verbeteringen te horen. Ik was al positief in mijn beschrijving van het spel, maar met dit in gedachten is het dus nog positiever dan ik al dacht :)

14. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt inderdaad goed, maar je kent Adam ;) Ben nog niet helemaal zeker van die keepers, wat volgens mij toch het grootste probleem is.

Wel vet om te horen dat ze ML en BAL echt een soort ''story mode'' hebben. Word je nog meer die modus ingezogen.

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hier een nieuwe Japanse trailer. Ze hebben het van ongeveer 5.00 minuten over online!
    Er was al bekend dat je met de community-mode tegen andere communities kan spelen.
    Daar gaat het over, maar het is me niet duidelijk of je als TEAM tegen een andere community kan spelen of alleen 1 vs 1. Misschien is hier iemand die Japans verstaat?

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Deze goal kreeg ik net tegen. Geniale hakbal van Zlatan! 8)

[yt]wFrQc9oaQOY[/yt]

17. ParDennoes

ParDennoes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nooit dat mensen PES te snel vinden. Ik was altijd PES fan maar kocht na PES 6 Fifa omdat PES me echt teleurstelde, maar in al die jaren heb ik heel erg gemerkt dat ik bij Fifa het idee heb van pinball om het zo te zeggen. Je kan soms als een gek tikken. Misschien is het gewoon ieder zijn mening en gevoel wat in zijn ogen het het realistisch aanvoelt.

18. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    The Fuck.. fail en toch nog weer met geluk bij de tegenstander}:]

ik wil nu ook wel eens spelen trouwess!!:mad:

19. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind toch eerder dat je bij PES tikkie takkie voetbal kan doen. Bij Fifa is het gewoon verbeterd nu, maar ik vind PES onrealistisch snel gaan, maar ik wist niet dat je het langzamer kon zetten.

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Geen enkel minpunt?? En "de" king is back?;)

Ik ben, na weer een aantal potjes, redelijk positief over deze PES. Op basis van jou stukje verwacht ik eigenlijk wel een (bijna) perfect spel. Maar toch zijn er wat mij betreft genoeg verbeterpunten.

Ten eerste een vraag, zijn die powerbalkjes boven de spelers ook uit te zetten? Want ik vind dat echt niet meer van deze tijd eerlijk gezegd. Of misschien heeft Fifa dat gewoon netjes opgelost door het onder bij de spelernaam te doen.

Verder ben ik het met je eens dat de gameplay lekker is. Maar ik wil de vaart in de wedstrijd houden en erger me echt dood aan de inworpen. Zet je druk op de tegenstander en gaat de bal uit, vervolgens als de inworp genomen wordt staan de spelers anders (en is je eigen aanvaller vaak niet meer in de buurt). Heel erg hinderlijk, onrealistisch en iets waarvan ik begrepen heb dat dat in FIFA 12 wel gefixed is. Replays na elk (kansloos) schot zijn ook hinderlijk.

Verder heb ik echt hard moeten lachen om computerspelers die met een combo van trucjes (beetje zoals in Streetfighter) door je verdediging komen slalommen. Gaat soms echt nergens over. Slidings zijn trouwens heerlijk (ook de animaties).

Op zich ben ik wel positief, maar ik ben benieuwd naar de 'definitieve' demo en de online ervaringen. Ik vind het in ieder geval nog te vroeg om te zeggen dat "de koning terug is".

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina