[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Maps zijn er wel meteen maar dan moet je er voor betalen.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    4 maps ja? Dacht dat het alleen maar Back to Karkand was.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Die naam van die map is voor mij al reden om op SP DLC te hopen met een dergelijke naam. Zou vet zijn, dat denk ik tenminste, om na het verhaal van BF 3 nog eens met een vette SP DLC story based aan de slag te kunnen. Plak er eenzelfde soort mapje bij en iedereen is tevreden. Althans, de BF 3 fans.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hier een link met veel weetjes (sommigen waren al bekend maar toch), allerlei bevestigde berichten door Demize99 aka Alan Kurtz (geen idee wie het is :9) op Twitter.

http://www.psu.com/forums/threads/2...ou-could-have-missed...?p=5639728#post5639728

Hier geen een hoop knife kills :mad:

Gelukkig!!

En bijvoorbeeld Squad Members kunnen alleen op de Squad Leader spawnen, maar de Squad Leader kan op elke Squad Member spawnen.

5. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Idd, hoe vaak ik wel niet gefaald heb bij disarmen in BC2, omdat er 30 kits bij het objective lagen....

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wanneer komt de bèta nou? Nu moet er toch wel info over zijn... Hoe wil je de feedback anders nog doorvoeren in de full game

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Een hele hoop zaken staan ook in config bestanden, dat zijn gewoon getallen die je kan tweaken. Bv een wapen iets minder krachtig maken (is gewoon een kwestie van getalletjes aanpassen). Maar maps, gamemodes en gfx/physics engine en de hele SP, ja die moeten al ongeveer af zijn lijkt me.

Eind oktober - 3 weken (gold to shop), zit je op begin oktober dat de game echt af moet zijn, dus dan hebben ze nog 5 weken. Die zijn snel om, en nog geen kruimel Xbox footage of wat gezien. Dat vind ik ook wel bizar. En eigenlijk begrijp ik die hele terughoudendheid ook niet. Er zit een heel leger aan fanatieke Xbox gamers te wachten op BF3 en je geeft ze precies 0,0 stuff om zich te verlekkeren. Weird.

Edit: Aan de andere kant, als de Xbox versie echt (enigzins) blijkt tegen te vallen is het ook gelijk duidelijk dat wellicht de Xbox hardware zelf aan vervanging toe is. Dus ja, MS, hoe lang wil je door gaan met geen nieuwe Xbox?? Ik kan me niet voorstellen dat we tot 2015 moeten wachten. Dus dat wordt spannend ... Hoe ziet BF3 op Xbox 360 eruit? (dat het lekker speelt, daar ga ik vooralsnog wel vanuit)

Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  8. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    September

Toch jammer dat je niet meer kunt spawnen op elkaar, was toch vaak de enigste manier om door een goede defense te breken

Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  9. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enigste wat ik vraag is dat de game ook echt werkt online zodra die uit is.

ELKE battlegame tot dusver, inclusief de arcade versie was gewoon 1 week na release onspeelbaar online.. hopelijk dat dat een keer niet gebeurd bij BF3.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren maar even Medal of Honor: Limited Edition besteld zodat ik de BF3 Beta 48 uur eerder kan spelen. :+

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hebbie geld teveel ofzo? Oh wacht, 'apple fanboy', dat verklaard alles ;)

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Je weet dat met jouw naam een comeback een eitje is? :+

13. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp komt de OPEN beta begin setember en krijgen mensen die MoH hebben gekocht 48-uur uur eerder toegang :+ ?

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    :)

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, dus totaal niet nodig die limited edition. (bleek ook bij de bèta van gow3 )

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Maar daar kreeg je een week eerder toegang of je moest het op de illegale manier doen :+

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Er is geen datum bekend, dus hoeft niet begin september te zijn, kan ook 30 september zijn.. Ze kunnen de beta bv releasen om de servers te testen, en daarnaast is het natuurlijk ook gewoon een promotiestunt om wat buzz te genereren..

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik had bijna MoH een paar maanden geleden gekocht omdat ik toen dacht deze game een maand eerder te kunnen spelen.

19. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Gelukkig heb ik MoH destijds gekocht om hem te spelen (en niet om maar liefst 48 uur eerder met een beta aan de slag te mogen):p

20. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker! Ik zat er ook aan te denken om de Limited Edition van Medal of Honor te kopen voor de Battlefield 3 bèta, maar nu hoeft dat dus niet meer. Nice! :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina