Ik denk ook niet echt dat er een special edition komt jammer genoeg. Anders hadden we er al lang iets over gehoord.
Best wel balen had er wel beetje stiekem op gehoopt, want inderdaad nog niks over gehoord maar ja wie niet vraagt wie niks weet hé.
En dit noemen ze nou triest. Damn man, die filmpjes van die oude maps bring back memories!! Ook tof dat ze Halo 2 maps toevoegen. Hopelijk doen ze ook die ene in die hele grote grot met die kloof in het midden van het veld....weet zo even niet meer hoe die heette maar dat was wel een favo map van me in die tijd!
Zijn tot nu alleen maar Halo:CE (en pc) maps? Maar zou wat Halo 2 maps ook wel kunnen waarderen. Turf, Headlong, Terminal om er maar een paar te noemen
Er zitten ook halo 2 maps bij; ik heb halo 1 nooit mp gespeelt en ik herkende er een paar in dat filmpje dus er zitten ook halo 2 maps in (werd dat ook gezegt).
Nee, dat werd niet gezegd. Prisoner, Damnation, Battle Creek zijn van CE en Timberland van HaloC. Battle Creek zat wel in Halo 2 als remake. [/wijsneus]
Hier wordt in het begin toch echt gezegt dat ze ook naar Halo 2 maps gekeken hebben welke ze kunnen gebruiken voor de Anniversary...... http://www.youtube.com/watch?v=Z3dbIekMeLM&feature=player_embedded#! Maar who cares; ik heb echt zoveel zin in deze game! De MP van Reach is nog steeds leuk, maar wat nieuwe frisse maps zijn altijd welkom! Net de game voor 34 euro pre-ordered bij All4games.\o/
Help me aub mijn broertje MikaKimi te overtuigen deze game te halen. Die gast weet nog helemaal niks van deze versie, wel dat die er komt. Ik zou eigenlijks zijn mailbox moeten volspammen met content. Hij heeft al maanden, zo niet langer, geen game meer gehaald. Halo 1 heeft die altijd de vetste van het stel gevonden. Door dat die nu op zichzelf woont komt het er natuurlijk niet zo snel van. Ik moet iets verzinnen om hem die game te laten halen.