Gamers die de Hardened of Prestige Edition van Black Ops hebben gekocht en vier geremasterde maps al hebben is het Rezurrection-pack geheel gratis. Bezit je deze niet, dan betaal je 1200 MS Points. Hierop ''haha''
Net even 2 potjes gedaan na 6/7 weken. Meteen er weer op uit gekeken. Laat modern warfare 3 maar komen!
Black Ops is facking vet . Gisteren weer een paar leuke potjes Demolition gehad die erg spannend waren! Maar moet zeggen dat ik ook wel weer zin heb in een nieuw deel .
Wat vinden jullie nu de beste killstreak combinaties? Ik speel vaak met Spy - Napalm en Blackbird / Chopper Gunner. Of Spy - Blackbird - Dogs. Zijn er nog andere goede combinaties die ik over het hoofd zie?
Ik speel eigenlijk altijd standaard met Spy plane, Counter spy plane, Blackbird. Al die andere killstreaks hoeven van mij niet zo meer, laat mij maar lekker gewoon schieten. Ook altijd de Strela bij me om de spy planes van de tegenstanders zsm uit de lucht te schieten
1.Spy plane-Counter spy plane-Napalm/Care Package 2.Care package-Blackbird-Chopper/dogs 3.Blackbird-Chopper-Dogs Dat zijn wel de combinaties die ik het meeste gebruik.
Op Firing Range: Blackbird, Chopper Gunner, Dogs (eerst dogs halen en daarna CG). Met Nuke Town wil ik soms deze combo ook wel eens pakken als ik daarvoor een paar lekkere rondes heb gehad. Maar meestal is het Spy Plane, Care Package en Chopper Gunner. Ligt er ook een beetje aan welk contract er op dat moment haalbaar is.
niet veel online gespeeld laatste tijd, maar laatste keer dat ik het speelde was de host inderdaad niet echt goed.
Ja , sinds de title update voor ressurrection 2 avonden geprobeerd te spelen en beide keren alleen maar in amerikaanse rooms terecht gekomen
Het is dan ook handiger om gewoon een gametype te kiezen als bijvoorbeeld: Annihilation domination. Daar heb je veel minder last van lag, tenminste ik.
Dat zou toch niks moeten uit maken lijkt mij? Toevallig had ik er gisteravond ook veel last van. Al geeft het ook wel weer iets te lachen al zie je pas na 2 seconde je Care Package-fakkel als je armpie al lang weer om je gun heen zit.
yeee!!! Camper in het huis killen!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=k5RcNgKOAEU&feature=channel_video_title (weet alleen niet waarom die die code niet pakt)