Gears of War 3 [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dutch Future, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Vind ik niet. 10 Maps is een mooi aantal om te beginnen.

E: Info over de maps:

Checkout

Old Town

Thrashball

Trenches

The next set of maps were not included in the beta, but have now been detailed for you. You may recognize a couple of the names as they were included in the voting to be chosen for the beta, but were ultimately not selected by the fans.
    Drydock

Hotel

Mercy

Overpass

Sandbar

Gridlock

Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  2. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    10 maps vind ik toch een beetje weinig.. Maar goed zolang het allemaal goeie maps zijn vind ik het prima.
    Net m'n pre-order gezet voor een LE console! :cool: Gefixed dat een kennis uit Engeland hem kan ontvangen en door kan sturen! \o/

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    maps klinken tof en ik weet zeker dat die 10 maps ook gewoon genoeg is for now

4. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Maps zijn al klaar, dus die er niet bij zitten kan je volgende keer voor betalen. Beetje gierig weer, zouden gewoon op de disc moeten staan.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    hou er rekening mee he.. tis geen blu ray schijfje en zoals ik zei, ik denk dat de disc wel aardig vol zit. misschien een code met flashback maps zou wel netjes zijn ofzo

6. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Flashback maps zouden wel vet zijn inderdaad. :)

10 maps vind ik gewoon prima, snap echt niet dat je hier om kunt zeuren als je ziet hoe ontzettend veel tijd en moeite EPIC heeft gestoken om dit deel fenomenaal te maken en als je ziet hoe erg ze innoveren met elk nieuwe deel in de serie.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja precies. er komen echt wel meer mappacks en echt niet voor 1200 points ofzo 4 maps maar. vorige x waren die 7 maps + extra campaign chapter 1600 points, maar mensen hadden geklaagd ofzo dat het te duur was en hadden ze het goedkoper gemaakt. zie ook die veteran gear achievement, epic luistert echt wel naar feedback ook, komt allemaal goed > GOTY

8. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    10 maps is gewoon goed. Niet super veel, maar zeker ook niet weinig. Toch blijf ik het knap vinden dan zo'n grote game als Gears 3 op één schijfje past.

Maar ik vrees toch dat de rest van de maps als DLC aangeboden worden. Gears 3 is een zeer grote titel voor MS (gratis poster actie) en ze willen hier natuurlijk veel geld aan verdienen.

9. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was als opwarmertje voor Gears 3 nog ff Gears 1 aan het spelen en boh, wat blijft dat bruut. Was hem op insane uit aan het spelen, was op zich wel makkelijk, maar pff.... Die RAAM op insane is ondoenlijk!

10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Aspho Fields nu bijna uit, lig dus nog aardig op schema. Wel een leuk boek, al zijn er een paar dingen die ik liever anders had gezien. Ten eerste schrijft de schrijfster wel heel erg pro-militair. Niet-Gears worden echt als scumbags neergezet, op zich kan dit wel maar dit wordt naar mijn mening te vaak herhaald, het hele boek door eigenlijk en teveel overdreven. Zo'n beetje alle personages hebben de mening van de schrijfster heb ik het idee, dat had van mij ook echt niet gehoeven.

Het had van mij ook allemaal wel minder sentimenteel gemogen. In de games lijkt het alsof het hele leven van Dom om Maria draait, maar in de boeken lijkt Dom meer te hebben met Marcus dan met Maria. :\

Ten slotte worden de Locust ook echt afgeschilderd als verschrikkelijke inhumane monsters, terwijl in de game ze nog 'redelijk' menselijk overkwamen en er iets mysterieus over hen hing.

Op zich zou dit niet erg hoeven zijn, aangezien de boeken wel leuk blijven, maar hopelijk heeft dit geen negatieve gevolgen voor Gears 3, aangezien Traviss de campaign daarvoor ook geschreven heeft, ben bang van wel. Maar we zullen zien.

Vinden de mensen die de boeken gelezen hebben dit trouwens ook of niet? En is het in de andere boeken erger, minder erg of ongeveer hetzelfde?

11. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar Azura is gebleven? Vond die map er toch een stukje beter uit zien dan de andere.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Het zijn ook scumbags die stranded. maar niet allemaal, de "normale" stranded zijn naar Project Lifeboat toch, zoals Dizzy. Maar die nu over zijn zijn eikels, waarom ze zo neergezet worden heeft te maken met dat er een inhumane vijand is en ze alsnog mensen aanvallen en beroven en zich niet willen bundelen tegen de Locust. Het einde van boek 2 met die boer bijvoorbeeld...

Aspho Fields had best wel veel Dom & Maria toch? Na Gears 2 (en in de overige boeken) is het dus Dom & Marcus, want Dom zn ouders zijn dood, zn kinderen zijn dood, Carlos is dood en Maria is dood. Marcus is zn enige familie dus nog, wordt ook vaak gezegd nog toch? Nou vond ik het in deel 2 wel beetje raar dat dat Maria gedeelte zo
    veel erin werd gezet, want dat boeide eigenlijk niemand die alleen de game wilde spelen en niet verder de franchise wilt verkennen

Kan te maken hebben dat 1 en 2 niet door Traviss geschreven werden en dus een andere nadruk op bepaalde dingen. Ik vind het wel prima dat ze wat dieper gaan in de boeken, de boeken zijn immers voor de fans, niet voor de gasten die alleen de games willen spelen toch

13. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Hier weet ik dus niks nog van af, aangezien ik boek 1 nog niet eens helemaal uit hebt. Maar het is niet alleen de stranded, maar gewoon telkens die mening van de schrijfster die dan opgedrongen wordt aan de personages stoort mij een beetje, aangezien het soms nogal ongenuanceerd is naar mijn mening. Ik verwacht geen hele betogen, maar de schrijfster laat weinig ruimte over voor interpretatie.

Het moment dat Dom Maria ontdekt is een van de meest emotionele momenten in een game ooit, dus vond het wel begrijpelijk dat ze dat erin hebben gestopt. Daarmee overstijgt Gears ook weer even de standaard shooter met standaard-personages die standaard dingen doen tegen standaard vijanden, geeft het wat leven aan zowel de personages als de hele wereld waarin het zich afspeelt.

Na die ontmoeting zie je dan ook, terecht, Dom emotioneel gebroken. Maar het boek wekt de indruk dat zijn leven eigenlijk vooral om Marcus (en Carlos) draait. Dat zie ik niet echt terug in de games, persoonlijk prefereer ik de manier waarop de games hiermee omgaat.

Ja, maar ik beschouw mijzelf toch ook echt wel als een Gears fan, ik vind het ook echt niet erg dat er dieper overal wordt ingegaan (sterker nog, dat is het hele punt van de boeken dus dat is juist goed), maar ik heb het idee dat het op bepaalde punten teveel afwijkt van alles wat de games opgebouwd hebben, dus ik hoop niet dat dat effect op deel 3 zal hebben.

Ikzelf had graag gezien/verwacht dat de 'main' Gears emotioneel gebroken zouden zijn in deel 3 en dat in ieder geval een groot deel op een heldhaftige manier dood zou gaan. Ik hoop echt dat er in ieder geval een paar prominente Gears sterven, maar na het lezen van dit boek ben ik bang dat Traviss teveel waarde aan deze personages hecht en ze hen niet dood wil laten gaan. Maar goed, we zullen zien. Tot dusver ben ik eigenlijk nog geen enkele spoiler tegengekomen van deze game, dus ik heb verder geen indicatie, enkel theorieën, daar ben ik wel blij mee aangezien je dan toch nooit zeker weet wat je te wachten staat en nog oprecht verrast kunt worden. :)

De battle van Aspho Fields was wel mooi in het boek beschreven, geeft toch weer heel veel extra informatie en voegt wel veel toe op zich, al is het niet essentieel om van Gears te kunnen genieten natuurlijk.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    oh crap, ik was in de war man. ik dacht dat je zei anvil gate.. maar later heb ik wel beetje haat jegens de stranded ontwikkeld. na de val van jacinto al helemaal

maar boek 1 draait idd om carlos en marcus omdat gedeelte zich afspeelt tijdens de pendulum wars en maria en dom net hun 2e kind verwachten, relatie is nog niet middelpunt.
    aspho fields is wel mooi beschreven idd en voegt echt wat toe. je leert waarom het zo belangrijk was voor adam fenix zn research. in comic #18 (2 jaar na aspho fields) zie je hoe ze de hamer of dawn voor het eerst gebruiken tegen de uir.

er gaan zeker een paar main characters dood in deel 3, moet wel. mijn gok is op

Hoffman!, ik durf te wedden dat deze baas op een heldhaftige manier dood gaat

15. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Als er geen main characters doodgaan ben ik echt zwaar teleurgesteld. :9 Maar moet haast inderdaad wel ja.

Na het lezen van Aspho Fields, over dat hij zijn hele leven al in oorlog zit, geboren in oorlog en waarschijnlijk zal sterven in oorlog, zou goed kunnen inderdaad dat Hoffman het loodje legt. Ikzelf zat eigenlijk te denken dat alle 'belangrijke' personages dood zouden gaan, met uitzondering van Anya. Maar dat was voor ik met de boeken begon. Nu twijfel ik iets meer, maar imo zou dit wel een van de best mogelijke eindes zijn denk ik. Een serie afgesloten, maar dan ook met een waar spektakel en opoffering.

Normaal gesproken kom ik tegen mijn wil altijd wel grote spoilers tegen voor games, maar opmerkelijk genoeg is dat tot nu toe bij Gears 3 nog niet het geval. :D

Ik kijk er in ieder geval naar uit om die andere boeken te lezen en natuurlijk al helemaal naar 20 september. Maar nog genoeg te doen tot die tijd. :)

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    10 maps, tja vind 't ook best weinig, maar 't zal wel :) ga dit spel sowieso halen en heb er veel zin in.

17. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo weinig? Ik heb liever 10 goede maps dan een zooi maps erbij die toch iedereen wil skippen.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hoe weet je dat het 10 goede maps zijn? Dat zou het de eerste shooter maken waarbij alle maps tof zijn.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat weet je idd niet, maar als je kijkt naar de aanpassingen die ze gedaan hebben bij de bèta maps komt dat wel dicht in de buurt.

20. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    was vanmiddag even bij GM sittard, geen schokkend nieuws maar de Epic edition gaat niet komen ze doen er erg wazig over, als hij al via GM wordt geleverd zijn t UK of US versie,s. zelfs t personeel daar had de bestelling in de UK staan.

wat wel interessant is dat deze vestiging naar alle waarschijnlijkheid een midnight release gaat krijgen, tenminste als het aan de filiaalmanager ligt daar, politievergunning was al rond nu de gemeente nog. het verschilt per vestiging dus niet iedereen doet eraan mee, de aandacht voor deze game ligt ver onder de maat in NL bij de gameshops, iig niet zoveel als COD en dat is erg jammer voor zo,n topgame. ben es benieuwd of ze t rond krijgen. midnight release bonus..???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina