[XOne] Deus Ex: Human Revolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Blijven bewegen. Niet op dezelfde plek blijven zitten, want dan wordt je geraakt door z'n granaten. Probeer inderdaad z'n hoofd te raken. EMP granaten zijn ook erg handig, aangezien ie dan even stunned is. En gewoon blijven schieten :)
     
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    @ MonkeyBrainsNL:

    Ik heb 3 schoten met mijn rocketlauncher gelost en toen head ik Barret verslagen. Ik heb ook gehoord dat de EMP granaten goed werken. En weet niet of je eventueel mijnen hebt? Als je op easy speelt liggen ze ergens verspreid. Dit helpt ook aardig.
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Neuh, heb al gehad dat ik ze allemaal heb gelezen en wat later doe ik het terug openen en staat er bij elke email "new" bij 8). Imo is dat emailsysteem het grootste minpunt dat ik ben tegen gekomen, op de voet gevolgd door het nergens bijhouden van mondelinge paswoorden. En dat zijn eigenlijk ook de enigste 2 minpunten die ik al heb ervaren.
     
  4. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt, ik ga het zo weer eens proberen!! Mijnen heb ik niet.. ik probeer eerst wel met de EMP en de rockets..
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Echt een heel goed verhaal en het spel speelt prima, alleen de AI is nog wat vergezocht imoh. (AI voelt als Alpha Protocal aan, maar dan iets beter.)
    Ik ben al heel veel dingen tegen gekomen, waarvan ik denk van AI? WTF ben je aan het doen. Niemand anders hier?
     
  6. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, iemand KO slaan en een guard 10 meter verder hoort helemaal niks, dat is het enige wat niet helemaal goed voelt.
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Yep, zelfs als ze richting jouw zien kan je nog gemakkelijk het lichaam weg sleuren :+.
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja als je echt een levensechte a.i. creëert dan kan niemand het spel uitspelen. :p
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Precies, er moet dus een gulden middenweg zijn voor de gamer. Het zou toch een oneerlijk strijd worden anders. :cool:
     
  10. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    ben nog steeds in episode 1 volgens mij maar heb al 10 uur op de teller staan vind het zo tof om alleen maar door de stad te lopen die echt leeft ben nu klaar met de sidemissies die je krijgt als je voor de eerste keer de stad in komt tot nu toe nog steeds niemand vermoord
    vond het wel geinig dat 1 politieagent tegen een ander zei heb jij die film weleens gezien over die agent die omgebouwd is en ook in detroit afspeeld (robocop)
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2011
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.577
    Kan iemand me in een spoiler vertellen wat/waar side mission 1 is? Bij mij begon het eigenlijk gelijk bij 2. :+
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zijn die dingen genummerd dan ? :+

    Zojuist op normal uitgespeeld. Begonnen met veel stealth maar later in het spel de oorlog verklaard en flink huis gehouden.

    Geweldig om weer eens een spel te spelen waar je helemaal vrij bent in je aanpak. Verhaal eindigt ook echt op klassieke Deus-Ex wijze.

    Zie mezelf dit zeker ook nog eens op Hard uitspelen (dan draai ik het denk ik om, begin ik lomp en eindig ik stealthy )
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.577
    Het kan ook zijn dat ze genummerd zijn op de volgorde waarin je ze vindt, maar ze zijn wel degelijk genummerd. :+
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als ik naar de achievements kijk heb ik er zo te zien ook een paar gemist. Terwijl ik wel mn bestheb gedaan om rond te neuzen.

    Denk dat ik meteen maar een beginnetje op Hard ga maken
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Het is toch ook niet zo heel belangerijk om te weten hoe ver je in het spel bent, maar qua verhaallijn zit je nog iets minder dan 50%.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Side quest 1 was geloof ik dat je naar je office moest gaan, daar kreeg je side quest 2.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ben er net aan begonnen en ben gelijk hooked. Wat een sfeer! Graphics vind ik prachtig en de muziek doet me denken aan klassiekers als system shock en het eerste deel van Deus Ex.

    En het eerste wat ik deed toen de game echte begon was crouchen :) Soort 2e natuur :)

    Wat houdt aut. Inventory management eigenlijk in, dat ie het automatisch netjes schikt of....?
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Yup, dat is precies wat t doet
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Vet nice, hoef je er zelf niet meer om te denken.
     
  20. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan iemand mij vertellen hoeveel missie's er zijn in de main quest? Of ergens link hiervan. Ben bang dat ik aan het einde kom.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina