Mavs vallen me toch een beetje tegen. Ben nu standaard met jump shot feedback uit gaan spelen, vind dat toch wat realistischer omdat je dan echt naar de schoten moet gaan kijken i.p.v. het icoontje. Heb bij de Heat toch maar gekozen om met Ilgauskas te spelen i.p.v. Anthony, wat meer lengte. Hoop alleen dat hij online ook er in te zetten is aangezien hij nu bij het roster niet bij de 1e 12 zit. Zijn er nog andere mensen die deze game ook online spelen?
Association begonnen met de Celtics, en maar gelijk wat trades gedaan! Paul Pierce - Michael Beasley Kevin Garnett - Zach Randolph + 1st round pick 2011 draft Glenn Davis en Averey Bradley - Wesley Matthews en Marcus Camby
Meer zie je hier http://www.operationsports.com/previews/137/nba-2k12-hands-on-from-gamescom/ en meer filmpjes http://www.operationsports.com/news/503687/nba-2k12-videos-gameplay-from-gamescom-dawolf/
Hoelang hebben jullie er over gedaan voor jullie al die moves van buiten kende, ik bak er nu nog niet veel van :'D
Gewoon al die ISO-motion moves, die in dat boek(je) staan uit je hoofd leren Gewoon in de practise mode beetje oefenen, MyPlayer en in de Blacktop 1 on 1 en dan krijg je het langzamerhand onder de knie. Duurt wel lang hoor!
Wat ik ook niet hellemaal snap is wanneer je op of duwt ( weet het eventjes niet meer) dat dan alle icons boven de spelers hun hoofd vliegen, voor wat is dat goed xD
Kan je selecteren naar wie je hem wilt passen. Doe je LB dan komen die pass icoontjes, dus kan je bijvoorbeeld op A drukken dan gaat de bal naar het mannetje naar wie de bal gaat. Vind het zelf niet echt lekker werken.
Nu begin ik aanval al iets beter door te krijgen Nu zie ik in dat defence ook niet zo makkelijk is xD
@xlievenx: LB gebruik je om een play te maken en te selecteren met wie je de play wilt laten beginnen. RB is icon pass, heel vaak pass je in het begin naar de verkeerde persoon, met RB kan je dan naar precies de juiste persoon passen. Waar je wel voor moet oppassen is dat als je RB hebt ingedrukt en je wilt ISO moves doen, dat je RB eerst uit doet, anders pas je naar je center Met welk team speel jij? Anders kunnen we wel een keertje een potje online spelen, neem aan dat je wel op 360 speelt.
Ja, add me maar x1337l. Wtf my player is echt moeilijk 0.o mijn positie is PG en ik word steeds ingezet als SP 0.O En vanaf welke rating kan je dunken?