En dat zie je allemaal door naar vage filmpjes en nietszeggende plaatjes te kijken? Het enige wat mij interessant lijkt is dat de CPU écht moeilijk is,, Voor de rest vind ik het allemaal niks bijzonders. En ze moeten wel echt veel beter zijn dan vorig jaar willen ze "concurentie probleemloos aankunnen" daar is echt wel wat meer voor nodig dan die gare trucjes, doelpunten maken vanuit onmogelijke hoeken, wazen over spelers en ga zo maar door. Dat de demo uiteindelijk niet goed gekeurd is, is voor mij al een teken aan de wand dat de nieuwe PES echt niet is zoals sommigen hier zeggen met hun "the king is back". Je kan gewoon niet na 1 of 2 potjes dat soort dingen al lopen te verkondigen , want irritaties aan voetbal spellen komen dikwijls na een tiental potjes gespeeld te hebben met veel verschillende teams en spelers en dan lukt je niet met demo's .Ik moet het allemaal nog maar zien, en hoop dat het uiteindelijke spel heel wat beter is als de filmpjes die ik hier voorbij zie komen, anders is het weer een PES die snel stof gaat liggen happen.
Laatst bewerkt: 28 aug 2011