[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Er zijn twee geruchten:
    1. De PC versie was twee dagen te vroeg verschenen ( geleaked ) en dat mag niet volgens de Microsoft-regels ( allemaal tegelijk laten verschijnen, PC-Xbox-PS3 ).
    2. De taal voor de UK was de verkeerde en dan zou heel de UK geen demo krijgen en dus trokken ze dat gelijk en lieten ze de demo helemaal niet voor de Xbox verschijnen.

Laatst bewerkt: 28 aug 2011
  2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dus goede kans dat 'ie gewoon helemaal niet meer komt?!

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Inderdaad, vooral omdat er half september een tweede demo staat gepland.

4. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    En dat zie je allemaal door naar vage filmpjes en nietszeggende plaatjes te kijken? Het enige wat mij interessant lijkt is dat de CPU écht moeilijk is,, Voor de rest vind ik het allemaal niks bijzonders. En ze moeten wel echt veel beter zijn dan vorig jaar willen ze "concurentie probleemloos aankunnen" daar is echt wel wat meer voor nodig dan die gare trucjes, doelpunten maken vanuit onmogelijke hoeken, wazen over spelers en ga zo maar door. Dat de demo uiteindelijk niet goed gekeurd is, is voor mij al een teken aan de wand dat de nieuwe PES echt niet is zoals sommigen hier zeggen met hun "the king is back". Je kan gewoon niet na 1 of 2 potjes dat soort dingen al lopen te verkondigen , want irritaties aan voetbal spellen komen dikwijls na een tiental potjes gespeeld te hebben met veel verschillende teams en spelers en dan lukt je niet met demo's .Ik moet het allemaal nog maar zien, en hoop dat het uiteindelijke spel heel wat beter is als de filmpjes die ik hier voorbij zie komen, anders is het weer een PES die snel stof gaat liggen happen.

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Denkfout. Sommige mensen hebben een PS3 waarop ze de demo spelen en anderen gebruiken de PC-demo. Dus helaas voor jou, deze zure opmerking klopt niet.

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Waar heb je het over? Ik heb zeker 80 wedstrijden gespeeld, dus ik kan prima een mening vormen. Maar wacht.... jij hebt het spel niet gespeeld, aangezien je vindt dat men aan de hand van filmpjes nooit kan weten of het spel goed is. Maar jij weet dan wel dat het weer ruk is? Beetje hypocriet vind je niet? Eerst spelen, dan tof komen doen aight? PES lijkt een.hele goede footie te worden volgens velen -die het ook echt hebben gespeeld-, daar kun je pissed over zijn, maar het is niet anders....

7. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Waar zeg ik dat ik het spel ruk vind dan? Ik zeg alleen maar dat ik het spel niet bijzonder vind ogen nav van al die filmpjes en zo. Ik vind alleen maar dat er altijd zo snel positief gedaan word over PES zonder dat ze het uiteindelijke spel in handen hebben en gespeeld hebben. Dat jij zo geilt op PES, want jij bent dan vast een van die mensen die meteen roepen "the king is back" moet jij weten, ik wacht jou uiteindelijk echte mening wel af als het spel een paar dagen in je xbox heeft gezeten. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het allemaal niet zo mooi en tof is als dat demotje.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De mensen die lyrisch zijn hebben de game gespeeld. Die waren nog niet meteen lyrisch na de filmpjes. Jij hebt de demo blijkbaar niet gespeeld en loopt nu een beetje op die filmpjes te zeiken. En dan beweer je ook nog dat de demo vast niet zo goed is o.b.v. een vaag vermoeden. Dat vermoeden heb je uit de filmpjes gehaald?

Sjonge het gaat weer nergens over.

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Cyrax heeft nooit geroepen "the King is back" , hij hield zelfs de nodige reserves.
    IK heb geroepen "the King is back" en dat doe ik zelfs nog na jouw posts \o/

10. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nooit king is back gezegd, ook nooit gezegd dat de king gone is, ik heb nog nooit gesproken over een king.

Ik vind dat onzin. Maar als je toch over een echte king praat in voetbalgames, dan is dat emlyn hughes geweest, maar goed.

Valt me op dat er altijd gezeken wordt op elkaar. Als ik 1 keer iets negatiefs zeg ben ik een zeikerd, nu ben ik weer iemand die geil wordt van pes.

Gaat toch allemaal nergens over.

Neem nu van mij aan, ik heb die laatste 3, 4 pesses vervloekt. En nu heb ik plezier.

Dat zou toch al genoeg info moeten zijn?

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat zegt alles :)
    Als jouw oordeel zo anders is over deze PES dan is er heel wat verbeterd in jouw opinie.
    Ik zal je in dat opzicht ook niet tegenspreken ;)

12. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, mijn oordeel is anders, omdat dit gewoon een andere game is, en veel beter.

Dus ja. Ik ben zelf niet zo veranderd. Ben geen hufter, ben geen zeikerd en ben geen blinde fanboy. Toen niet, en nu niet.

Ik wil lekker voetballen, en dat kan nu. En het wordt nog beter als het goed is.

En jij hebt echt nog wel een virtueel pak slaag te goed, hahahhaaha, ;-). Wordt tijd dat je meegaat met de tijd Han: ff een nieuw gsm abootje scoren + ps3.

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Deze zin snap ik nou weer niet... met mijn tijd meegaan? Dan moet ik dus met de tijd van andere mensen van 58 jaar meegaan en volgens mij ben ik hun tijd juist vooruit, want die zie je weinig gamen ;)
    Maar leg me eens uit hoe je dat bedoelde... :confused:

14. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doelde niet op jouw leeftijd, maar op die van de xbox.

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik snap wel dat je een grapje maakte, maar ik snapte hem niet... nog steeds niet :)

16. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak geen grapje hoor.

Heb je zelf niet de neiging een ps3 aan te schaffen?

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Voor een demo?!

18. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, sterker, ik had er eentje die ik in januari aan mijn broer heb weggeven omdat ik alleen nog maar de Xbox gebruikte :)

20. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb beide, en gebruik de ps3 voor films, en de xbox nooit.

Ik ben eigenlijk geen gamer (meer), ik speel alleen pes. En het ziet er naar uit dat ik weer online kan gaan. Dan is een ps3 toch net wat voordeliger.

Ik verwacht ook een langere levensduur. Dus ik hoop dat je er geen spijt van ga krijgen Han.

Alhoewel, als er een nieuwe xdoos komt en de ps4 wacht nog even, dan moeten we allebei die nieuwe hebben natuurlijk, ;-). Dat kan niet anders dan dat die generatie voetbalgames helemaal te gek wordt.

Wat dat betreft had ik nog wel 18 willen zijn, en ik vraag me af hoe voetbalgames er over 25 jaar uit zien.

Alleen dat gaan we niet meer mee maken denk ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina