[XOne] Deus Ex: Human Revolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    En blijkbaar staan deze ook netjes ingevuld boven de "hack" knop. Altijd handig als je hack level niet hoog genoeg is.



    [​IMG]

    Best niemand of zeker toch niet iedereen in het politie bureau neerhalen. Als je dat doet dan stoot je op een bug waarmee je de sideques "Moterly Ties" niet meer kunt completen. Jammer genoeg weet ik dat nu pas :mad:. Het beste dat je dus kunt doen is eerst de Motherly Ties side-quest doen vooraleer je de main-quest in het politiebureau gaat doen.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Waarom zou je daar uberhaupt iemand neerhalen?

    Heb er echt spijt van nu dat ik niet meteen op Hard begonnen ben. Zonder waypoints en andere hulpmiddelen is het nog veel toffer
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.577
    Ik hoorde net iemand trouwens het introdeuntje van Deus Ex 1 fluiten. _O_
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik voreg me af hoe kan je je inventory uitbreiden/vergrote? werkt dat ook via augmentations?
    en kan je ook ergens items store/verkopen??
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, je kunt dat doen met een augmentation. En ik weet niet of je items kunt verkopen, zo ver ben ik nog niet maar je hebt wel van die clinics waar je ook augmentation punten kunt kopen geloof ik, dus dat zal dan wel.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja , je kunt al je rotzooi ook gewoon verkopen.

    Ergens opslaan kan niet, je moet het doen met de inventory ruimte die je hebt. Maar met een aug kun je hem bijna verdubbelen
     
  7. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Je kunt items verkopen. Ik sloeg dus wel iemand in het politiebureau terwijl ik motherly ties en de main mission nog moest doen. Vreemde is dat ik ze alle 2 wel gewoon kon doen en afmaken. Ik zat namelijk " vast " in het politiebureau en ik vond via de schachten een weg uit het politiebureau. Daarna kon ik dus gewoon via de hoofdingang er weer in en iedereen deed weer normaal tegen me:+
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat is een makkelijke manier om 2 (of meer) enemies die bij elkaar staan stealthy af te maken zonder gezien te worden? Headshots achter elkaar, hoe snel ook, schijnen niet te helpen en granaten ook niet want die maken way too much herrie...
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    1 stunnen en de ander takedown. Of anders de aug kopen voor de double takedown :) (reflex booster)
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Een vraagje over het begin:
    Als je naar de helipad moet lopen, dan kun je al het hele office gebouw aflopen en verschillende kantoren in en emails van mensen lezen enzo... Ook in je eigen kantoor. Dan vraagt ook iemand me een diefstal uit te zoeken. Dit kun je allemaal nog doen voor je met de heli gaaat, maar daarna ook nog?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die email verwijst volgens mij naar een subquest die je nog moet gaan krijgen.

    Elke keer als de main quest echt een sprong gaat maken en je dus sub-quests kunt gaan missen krijg je een waarschuwing
     
  12. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dikke lol, ik zat in de dames wc te luisteren naar twee dames, net nadat je voor het eerst in die lobby staat voor je eerste missie. Krijg ik daar gewoon een dikke opmerking over van die Prichard (die gast die je HUD moet even moet aanpassen)

    Iets van "You have changed a lot, but you are not a woman, so you don't have to go to the women toilets". Weet niet meer exact wat hij zei maar iets in deze richting. :lol::lol:

    En doordat ik zo stond te luisteren naar andere mensen waren die hostages gewoon al dood lang voordat ik uberhaupt naar die helipad ging :lol::'-(

    Bizar, ik had gedacht dat je daar niet echt haast achter hoefde te maken. Meestal zo tijdens een role-playing game.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2011
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Omdat het dan simpeler is om te passeren/verkennen. Verder heb ik ze allemaal enkel K.O. geslagen maar dan nog zit je met de shit.

    Toen ik de 2de keer er moest zijn voor die Motherly Ties side-quest heb ik maar de overige 4 mannetjes neergehaald. Niet dat het uitmaakte, want het kwaad was blijkbaar als geschiedt door dat ik die key personages in m'n eerste keer daar al had neergehaald.

    Bij mij zijn ze dus allemaal neer, none left concious 8).
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wtf, maar er loopt daar toch wel een man of 30 rond :+

    Daar ben je wel even mee bezig geweest zeker

    De 'makkelijkste' manier om daar vrij te kunnen bewegen is

    die speech challenge te winnen van Haas (die man achter de front desk). Als je die wint mag je redelijk vrij door het bureau bewegen. Ik moest 1 mannetje k.o slaan omdat hij steeds voor een deur die ik wou hacken rond liep maar voor de rest kon ik alles doen wat ik wou. (Heb ook die man in de armory k.o geslagen voor de wapens en ammo maar dat is uiteraard optioneel)
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vroeg me trouwens af, heb net de 1e missie voltooid...
    maar kreeg op het eind een X bij save the hostages (heb de laatste wel gered)

    kan je tijdens de missie de hostages redden en zoja waar dan?? (en zit daar ook een achievement nog aa n vast lol??)
    en is er een manier missies te replayen??
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.577
    Ja, die zitten ergens anders in het gebouw. Nee, er zit geen achievement aan vast. Op de game opnieuw starten na (of een eerdere save laden) kan dat niet.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee, als je in de chopper gestapt bent kun je niet meer replayen

    Er zat volgens mij geen achievement aan vast. De hostages zitten vast in een kamer met een bom die aan de deuren gelinked is bij assembly line 1. Recht tegenover waar je die ruimte binnenkomt op de 1e verdieping.
     
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    bah balen dat het me niet gelukt is dan, wat als je ze wel red zit er dan nog iets aan het verhaal/iets extras vast??

    en wat kan je met de credits doen die je vind??
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wapens, ammo, explosives, upgrades, Praxis points, consumables kopen
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.577
    Let eventjes op je spoilers. ;)

    Maar er zit enkel extra XP aan vast.



    Edit: Trouwens voor de mensen die al in het tweede deel van de game zijn (geweest):

    [spoiler1]Shanghai is sfeervol! :eek:[/spoiler1]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina