Zie ik nadat ik geannuleerd heb. Alle ervaringen van anderen helpen dan ook niet echt en ik weet zelf dat ik toen ik daar besteld heb langer dan 4 weken langer heb lopen wachten dan ik zou moeten wachten. Inmiddels al ergens anders besteld, dus te laat om terug te draaien. Kan iemand mij dan ook vertellen hoe het zit met annuleren? Ik heb nu geannuleerd, maar krijg geen enkele bevestiging van dat ze het (vooruitbetaalde) geld terug gaan storten, maar dit staat wel in hun voorwaarden. Er staat dat het eerst wordt omgezet in korting en als er niks besteld wordt het bedrag terug wordt gestort, uiterlijk binnen 30 dagen. Betekent dit dat ik nu gewoon niets hoef te doen en binnen 30 dagen het geld terug kan verwachten? Ik heb al een mail gestuurd maar ben benieuwd of ik ook een niet-geautomatiseerd antwoord zal krijgen. Ook heb ik net geprobeerd te bellen maar blijkbaar hebben ze het druk en met 20 cent per minuut ga ik niet lopen wachten.
weenie waar ik dit moet vragen maar iemand heeft vast antwoord: als je games bij gamemania brengt om te verkopen aan hun zeg maar, kan je dat geld ook als tegoed nemen om moet je het gelijk spenderen. dus niet cash geld maar store credit
Je krijgt niet meer. Als je het als een tegoedbon aanneemt, krijg je het volledige bedrag en als je het cash wilt, krijg je 33% minder Het tegoed is een half jaar geldig (als ik me niet vergis)
Nee, als je het volledige bedrag wilt, moet je het aanemen als een tegoedbon. Die tegoedbon is een half jaar geldig.
ooh omdat je zei je krijgt niet meer, maar Davey666 bedoelde je krijgt meer als je store credit neemt ipv cash. maar tom hanks voor de info
Mja als je cash neemt en je koopt bepaalde games via internet hou je waarschijnlijk meer geld over dan wanneer je tegoedbon koopt en games bij gamemania koopt.
Aangezien mijn post naar de vorige pagina is verschoven... Iemand die me daar nog even antwoord op kan geven?
Heb ook nog een code van wehkamp, 10 euro als je iets van 50 euro koopt. Maar ik hoor dat 't ook werkt voor onder de 50 euro? Dan wordt het wel interessant natuurlijk.
Hurry, 10% voucher expires Wednesday TheHut.com Heb nog een code voor 10% korting daar mocht iemand intresse hebben: Spoiler Your Unique Code: 1594-3QY2-KLTY