[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Kort..maar beter dan niks

[yt]KPOMek_Kzfs[/yt]

[yt]Fri7zXE_U9A[/yt]

2. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je geen idee waar je heen moest was juist geniaal. Oke, kon ook uber irritant zijn dat moet ik toegeven.

Je had wel het gevoel dat je echt op ontdekkingsreis was. Je kreeg steeds een routebeschrijving (links bij brug, rechts bij t-splitsing, enz.) en dan maar zoeken. Ik vond het vet, met de compass die je tegenwoordig hebt is er geen kunst meer aan. Je kan gewoon recht door een bos, over bergen, door water lopen rechtstreeks naar je bestemming. Je bent niet meer aan zoeken, je volgt een pijl. Je kijkt ook veel minder om je heen daardoor vind ik. Zelf verdwalen was cool, je kwam dan altijd nieuwe plaatsen tegen waar je anders niet zo snel komt. En dan kon je in morrowind ook in een klap dood zijn als je te vroeg ergens komt. Steeds twijvel; 'zal ik wel of niet gaan'. Meer spanning.

Al had je ook routebeschrijvingen die echt te onduidelijk waren. Ik heb meerdere malen op een kaart op internet moeten kijken waar ik heen moest.

Ik speel zelf altijd als mage en vond dat je kwa magic ook meer vrijheid in morrowind had. Ik vond dat vliegen geniaal. Als je bij de Great House Telvanni kwam had je het ook echt nodig om door de huizen te navigeren. Iets wat als vechter zwaar kut was, als mage wel leuk.

Ik hoop trouwens dat ze er weer stongholds in doen die je kan krijgen alla Morrowind. Niet dat je een gebouw koopt, maar dat je hem moet verdienen met queste, en daarna kan verbeteren met queste. In Oblivion zag je het gebouw, je kocht het en klaar. Nouja meestal moest je langs een of andere winkel om interieur te kopen, maar als je gold had was dat geen probleem. Ik wil queste! Dat je bijvoorbeeld een titel voor een stukje grond eerst verdient, dan een schuurtje bouwt en dat uitbreid tot een stronghold.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ook ergens in die thread zegt die gast dat huizen en dergelijken echt 'geleefd' eruit zien. En dat dit echt een nice stukje detail is. Ook dat Bethesda gewoon echt aandacht heeft besteed aan de kleinste details..details die menig mens niet eens zal opvallen. Kan ik echt waarderen zoiets. Love details.

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja, ik was altijd al zo'n iemand die bij iedereen binnen ging kijken. :+ Inderdaad vet als ze daar meer aandacht aan besteden.

Er zitten trouwens leuke weetjes in dat verslag. :) Die filmpjes kan je er net zo goed niet bij doen. :9

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Er is gewoon al teveel informatie uit om nog op te game te kunnen wachten.
    Komt nog bij dat je het toch niet allemaal leest, maar op de een of andere manier krijg je toch het gevoel dat de game al uit kan komen. Wish it was 11 november. :'-(

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Niet mijn type game, maar wat ik hoor en lees. Weet niet misschien dat ik het toch een kans moet geven. Lijkt me toch wel een erg leuke game!

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Benieuwd naar de voice acting, Bethesda heeft altijd perfecte mensen daarvoor. Sean Bean en Patrick Stewart in Oblivion en Liam Neeson in Fallout 3. _O_

8. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste twee DLC pakketten is een maand Xbox 360 only:

Bron.

Skyrim moet je zeker proberen! Desnoods begin je nu aan Oblivion als je die nog nooit hebt gespeeld! Als je Oblivion geweldig vind, dan vind je dat ook van Skyrim!

Laatst bewerkt: 29 aug 2011
  9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
  10. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de dappere cameraman, idd als je oblivion leuk vindt zeker skyrim kopen:thumbs:

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Eindelijk zien we de speler doodgaan, in dat laatste filmpje. Is echt de eerste keer dat ik dat gezien heb, was een klein beetje bang dat ze het te makkelijk gingen maken.

Hier nog heel wat nieuwe informatie, allemaal vragen aan Bethesda..en Bethesda beantwoord ze

http://nerdtrek.com/skyrim-answers-bethesda/

12. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt voor die site, zullen er (meer) mounts zijn in skyrim :+
    Die zijn het belangrijkst_O_

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ahh, geen bananen! :mad:

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik zag andere mensen er ook over klagen op de Bethesda forum, maar wat boeit dit precies?

Nog veeeeeeeeeel meer info, alleen ga ik dit niet meer lezen. Ik wilde sowieso al wegblijven van alle nieuwe info,maar het wachten werd steeds moeilijker en moeilijker, dus heb ik dagelijks nu een tjidje gecheckt voor nieuwe info. Maar nu lees ik niks meer, videos nog wel...no way dat ik die kan negeren.

http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1225381-my-pax-demo-experience-spoilers/

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nice dat de cameraman even sneaky kon doen, maar laten er aub betere kwaliteitsvideo's komen van dezelfde content.

Ik hoor alleen maar dat klotepubliek en helft staat voor het beeld lijkt het wel. :cool:

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bananen zijn gewoon lekker!

Maarja, geen bananen = geen GOTY.

17. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik weet niet of dit nieuw is, want ik heb nog niet veel materiaal gezien, maar pas net geupload. Volgens mij meeste wel bekend.

Wat me opvalt is wat hij zegt vanaf 1:05-2:06. Zegt ie nou dat je geen class kiest maar je gewoon gaat spelen en je keuzes je character bepalen? Dat is toch niet zo? Of interpreteer ik het verkeerd.

Screen op 4:52 kende ik nog niet, ziet er vet uit, totaal anders dan Oblivion.

Is dat ding op 5:40 geen weerwolf?

Ik vind het hele dragonborn/dragons gebeuren echt zo vet! Geweldige verbetering tov Oblivion.

Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Je haalt 'klasse' en 'ras' door elkaar denk ik. Afhankelijk van je de hele tijd doet in de Skyrimwereld (en dus traint) en hoe je je perks verdeelt wordt je één van hun:

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het lijkt wel alsof mensen alleen maar kunnen klagen op de Bethesda forum, ik zie eigenlijk geen enkele positieve thread daar, althans..meerendeel is bitcherij :confused:

Nu maakt iemand zich druk dat de game-wereld idioot klein is, gebaseerd op PAX footage....

http://forums.bethsoft.com/index.ph...saw-something-very-concerning-about-the-game/

Ik denk dat ik maar een tijdje wegblijf bij die forum daar, want het verziekt alleen maar hoeveel ik ernaar uitkijk...zeg maar.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Ik weet eigenlijk verdomd weinig van deze game af, alleen hetgene wat best wel bekend is, dan is voor mij de verrassing des te groter :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina