Yep, dat was me ook opgevallen in de beta (die ik maar tot in de intro gespeeld heb) en was het ondertussen gelukkig al vergeten. Het is al tijden geleden dat Steam heb gebruikt (de laatste keer dat ik het gebruikte was het nog een kut programma ), maar wat is het grappig (en handig als je ff vast zit) dat je tijdens het gamen een browser kunt oproepen. Was Windows maar zo slick.
Op de pc is het stoerder . En het past wel een beetje bij de game. Duidelijk dat de game door SE is uitgegeven.
Op het laatste kun je bij Civ nogal...een information overload krijgen. Misschien tijd om een nieuwe game te beginnen. Heb toch al tijden gewonnen. Remco; ik zie je post nu pas, sorry. Maar de code is al weggegeven (was het ook al toen je het vroeg, dus dat scheelt.Hoef ik me niet schuldig te voelen. )
Geweldige sfeer heeft deze game en hij koste maar 2.50 euro. Trouwens niet mijn screenshot maar ik maakte wel een screenshot op dit moment toevallig
Thanks zeker allebei ff checken, speelde vroegah altijd al Anno maar ben de reeks uit het oog verloren.
Idd Anno 1404, denk zeg het er niet bij kijken wie het kan raden. En zeker geen Civilization want dat steld niks voor bijgeleken Anno 1404, Anno is veel mooier en veel uitgebreider.
Mja, Anno is toch ook gewoon heel anders? Omdat ze een zelfde soort perspectief hebben kun je ze toch niet gelijk vergelijken? Maar wat RFA screens. Leuke game. imo ook best mooi, maar niet echt fotogeniek. De helft is eigenlijk mislukt, maar ik ben te lui om te sorteren. Spoiler
Moet wel nog uitvinden hoe ik er voor kan zorgen dat de textures laden als ik op een planeet land. Dan kun je pas echt mooie fotootjes maken. Nu krijg ik alleen blurry zooi te zien. En wat meer trippy shit: Spoiler En Pegas, omdat ik weet dat jij het zo leuk vindt om ernaar te kijken.