[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb net iets getest in Oblivion, vanaf Garlas Malatar (op linker-eind van de map) naar de andere kant van de map, de game liep vast op 20 minuten en ik was nog niet aan de andere kant...dus het zou wel 25 a 30 minuten geduurd hebben denk ik. Als Skyrim dezelfde grootte is...prima.

Hier ben ik het bijv. gewoon echt niet mee eens.

The game world is as small as usual, which has been confirmed 100 times. It's that simple of an explanation.

You may not realize it at first, but after you play the game and run around a little... oh boy. Running across the whole map in 15 minutes and *bang* you'll suddenly realize how small the world really is.

When I've played other open world games, both RPG and FPS, yep... I would call 41 square kilometers small. The fact that Bethesda tries to jam into as much detail as possible into that confined, small area, doesn't really help either with making it feel big.

Skyrim is small, and eventually, you'll realize that is really is small.

2. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    En zelfs al zou Skyrim niet zo enorm groot zijn (bvb kleiner dan Oblivion), dat wil nog NIET zeggen MINDER goed !

Het is tof om veel te kunnen "exploren" in een rpg, maar als ze een game vierkante kilometers vergroten door er een woestijn in te droppen waar niet veel te beleven valt (ik zeg zo maar iets) dan kan je elke game enorm groot maken, maar voor wie en waarvoor?
    Ik vind kwaliteit véél belangrijker dan kwantiteit !!
    Geef mij liever een kleine wereld en toffe rpg-elementen dan een grote "lege" wereld met magere rpg elementen ... (skills, quests, stats, loot, story, fun, enz ... vind ik veel belangrijker dan een enorm grote wereld)

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is ook zo, maar ik vind de grote open wereld van Oblivion juist zo nice, echt exploren en dingen zien, die niks met stadjes,huisjes, etc te maken heeft. Maar ik geef je wel gelijk, Two WOrlds 2 vind ik daar een goed voorbeeld van, het Savannah gebied is onnodig groot en veel kale stukken en ook nog eens een rot gebied, vind ik.

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Waar komt die quote vandaan? Als Skyrim echt 2x zo klein is als Oblivion dan is dat best wel een domper. :9 Bethesda had zelf toch gezegd dat het even groot was? Al zeggen ze wel meer...

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Van wat ik ervan begrijp is dat hij zegt dat Skyrim's wereld net zo klein als Oblivion is...Oblivion en kleine wereld..zijn twee dingen die ik niet samen kan plaatsen :D

Helemaal onderaan,user heet HLVR

http://forums.bethsoft.com/index.ph...g-very-concerning-about-the-game/page__st__20

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het maakt mij niks uit. Ik ben verplicht deze game te kopen. :cool:

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Mja, ik ga gewoon een tijdje wegblijven bij dat forum nu, al die negativiteit...helpt nou niet echt voor mijn enthausiasme voor die game. Bij elke kleine feature die Bethesda schrapt..gaan die mensen volledig uit hun plaat....

Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  8. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang het ongeveer even groot is als Oblivion is er niets aan de hand.:thumbs:

9. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Wat is er geschrapt dan ??

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Misschien denkt hij dat z´n internetvriendjes hem aanbidden als hij roept dat hij Oblivion klein vindt :)

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dingen als repair hammers, dat je armor en wapens dus niet meer schade oplopen. Ze hebben dat vervangen met de nieuwe smithing skill enzo. Localization damage schijnt er nu ook niet in te zitten, niet dat dat ooit in Oblivion zat, maar wel in Fallout 3. Persoonlijk vind ik dat dan wel weer jammer. Verder zijn andere dingetjes eruit,maar persoonlijk boeien ze me niet extreem erg. Zoals spell-crafting, is eruit..omdat ze naar hun zeggen een veel dieper magic-systeem hebben nu en hun team heeft heel veel unieke spells weten te maken.

12. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij nog niet gepost hier:

Aan de ene kant fijn, geen gedoe met disc wisselen, maar hoop niet dat dit ten koste van de game is gegaan. Zal wel niet. :)

13. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Stond al op de vorige pagina. ;)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Weet je waarom ze, het is een film ok, The Lord of the Rings trilogie op 6 BR's hebben gedaan? 2 per film? Om de beste kwaliteit beeld te kunnen garanderen.
    Van mij hadden ze deze game ook wel op 2 discs mogen uitbrengen, maar dan met het systeem wat ik in mijn hoofd heb zitten.
    Gewoon de content van de discs installeren en alleen disc 1 gebruiken om de hele game te kunnen spelen.
    Bij veel PC games kan dit ook, daar waar je via het originele spel in de menu's bijvoorbeeld ook bij de uitbreidingen etc etc kan komen om die te spelen.
    Dus Bethesda had hier volgens mij wel over na kunnen denken, want ik krijg nu een klein beetje argwaan dat al die vette content etc zomaar op 1 disc kan passen zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit.
    Framerate, storingen, haperingen en laadtijden horen allemaal bij kwaliteit, of juist het voorkomen dat die door dit soort dingen voor een deel verloren zou kunnen gaan.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja man, want wanneer de content verspreid is over 2 schijven zijn de laadtijden vele malen sneller. Jij bent echt de koning van de rationaliteit.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb je Mass Effect 2 wel gespeeld gast? Die laadtijden daar zijn idd een heel stuk sneller. Check het zelf maar. Het scheelt bij mij, als ik Mass Effect I en II op de HDD heb staan, zo een aantal seconden. Imo heeft het dus wel degelijk zin.

Wees blij dat dit geen Lost O, die Japanse RPG, is. 8)

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zit wel wat in hoor. Dead Space 2 had ook 2 discs en die had gewoon helemaal geen laadtijd (tijdens het spelen).

Alleen bij een Elder Scrolls game lijkt het me vooral onhandig, dan moet je disc swappen als je naar de ene helft van de map gaat? Of als je zoveel quests hebt gedaan? Er moet evengoed heel veel op de disc staan.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt wel een beetje, minder compressie = sneller laden.

Maar er speelt natuurlijk nog veel meer mee

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Daarmee maak je een heleboel Xbox bezitters met een kleine (of volle) HD ongelukkig. Daar zal Microsoft niet snel mee akkoord gaan.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar dat is wel waar het heen zou moeten.

volgende xbox krijgt ongetwijfeld standaard een flinke HDD. Je kan daar zoveel performance voordeel uit halen als je als otnwikkelaar weet dat 100% van de gebruikers zo'n ding heeft en je hem optimaal kan benutten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina