Vind ik niet, jij kiest ervoor om het zo te zien. Vroegah bestond er geen mogelijkheid om een game uit te breiden online. Tegenwoordig is het makkelijker, maar er zijn altijd "gamers" die denken dat game developers hun altijd proberen te naaien en alleen games maken uit charity ofzo. Er wordt altijd vergeten het is een bedrijf en het draait om geld maken EN entertainment verschaffen. Natuurlijk hier en daar uitzonderingen waar je ziet dat content is geknipt uit een game om later te verkopen (zwarte verf bij Fable 3 :-( en ik heb mn twijfels bij enige content van LA Noire)
Ik vind het erg kortzichtig om altijd maar te denken je wordt genaaid en bij Gears vind ik het echt zeer onterecht. Het is niet zoals bij Activision dat ze zien, veel vraag dus automatisch prijs omhoog. 4uur SP, een zombie/spec ops mode en voor de rest een MP die de prijs moet rechtvaardigen.
Zoals ik al zei, 55euro (in een normale winkel) voor een SP van zeker 15-20uur, Horde mode, Beast mode en een dikke MP MET DEDICATED SERVERS, mag je echt niet klagen dat er een online pass is waar je 4 DLC's krijgt voor de prijs van 3 EN GRATIS SHIT zoals skins en MP char's. Tevens heeft Rod nog op zn twitter gezegd dat er ook gratis maps komen, of zei hij, hij heeft nooit gezegd dat er geen gratis maps komen.
Laatst bewerkt: 30 aug 2011