Hallo, ik heb deze vraag al eerder gesteld maar het is niet goed gekomen. mijn xbox loopt na +/- 2 uur spelen vast ik heb het al 5x meegemaakt met diverse games. het beeld bevriest het geluid word steeds herhaalt en controller reageert nergens op. de xbox moet dan ook met de knop op de console uitgezet worden. kan iemand mij helpen, voorgoed? ik heb het laatst gehad met RED DEAD REDEMPTION vlak na een safe die safe was ik ook kwijt
Heb je Microsoft al gebeld? Hier vind je meer informatie over hoe en wanneer je ze kunt bereiken: http://support.xbox.com/nl-nl/pages/call-us.aspx
Is er maar 1 die de Xbox360 goed kan repareren en dat is Microsoft. Maandag laten ophalen en vrijdag heb je de Xbox360 in 9 en de 10 reparaties terug.
Maar het is toch onspeelbaar als het telkens na 2 uur vastloopt? Wel je saves en andere data opslaan op een USB stick ofzo, want die raak je anders waarschijnlijk wel kwijt als je je Xbox opstuurt voor reparatie.
tja dan moet je of iedere keer maar 2 uur spelen of een nieuwe kopen Mijn ervaring is dat wanneer je hem opstuurd hij met ongeveer een week weer terug is.
Dat is geen optie als hij stuk is. Vertrouw ons, Microsoft is echt snel met de reparatieservice! Overigens wil ik je adviseren op je topic titels te letten. De titel "Xbox" zegt helemaal niets over de inhoud van je bericht. Maar als je in dit forum kijkt, zie je bovenaan zelfs een speciale thread staan over defecte consoles. Daar weet je zeker dat de juiste mensen je berichten lezen.
Microsoft is inderdaad erg snel. Ik had een tijdje terug ook mijn Xbox voor het eerst opgestuurd, en na 7 werkdagen al weer terug. Top service als je het mij vraagt.
Laten we hier verder gaan. Problemen met je Xbox 360? Defect en bekraste DVD's? [deel 18] Als doesje verstandig is dan volgt hij ons advies op !