Gears of War 3 [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dutch Future, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Maar er is dus geen reden om hem nu al te halen als je nog niet weet wat de kwaliteit van de maps is :)

2. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet, al is het dus niet bevestigd dat ze die weapon skins er na een tijdje niet uithalen...

Ikzelf ga in ieder geval eerst kort wachten, kijken of ik de multiplayer nog net zo leuk en verslavend vind als tijdens de beta. Zo ja, dan koop ik het meteen.:)

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Mwah, ik kijk gewoon enorm tegen alle DLC aan. Ik haal de CE en wil ik gewoon dat ik voor die €50/€60 alles heb wat er is. Ondertussen krijg je bij de ene winkel een multiplayer personage, bij een andere winkel weer een andere en ga zo maar door. Vroeger zat het gewoon bij je game en klaar, tegenwoordig krijg je gewoon een halve game. Dat ze later met DLC komen vind ik best qua maps, en ja dit is misschien wel een mooie deal als je kijkt (Laten we zeggen, drie packs met maps en iets voor de SP. Normaal vier keer 800 en nu dus voor 2400.) maar het is gewoon lame dat ze er al mee komen überhaupt voordat de game al uit is. Al die onnodige skins en kleurtjes voor je wapen vind ik sowieso lame.

Bij Gears Of War 1 kreeg je een paar maanden later twee gratis maps, wat later gratis Annex en uiteindelijk een mappack voor 800 punten dat binnen een paar maanden ook gratis werd. Ik denk dat je dit keer zelfs die multiplayer skins die je overal krijgt bij een preorder later niet eens gratis krijgt, betaal later maar lekker als ze op Marketplace komen. Ik koop GoW3 lekker voor de SP, paar weekjes MP spelen maar die DLC laat ik lekker zitten.

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Gears Of War 3 is verre van een halve game. Natuurlijk kan ik dit niet 100% weten, maar alles wijst die richting uit. Deze trend met veel DLC ben ik zelf ook geen fan van, maar Gears is hierop een uitzondering.

Dit is een game die van alles gaat bieden, voor iedereen. Single-player, co-op, multiplayer, horde, beast, ontzettend veel content. Daar betaal ik graag voor.

Gears of War 2 heb ik in totaal 350+ uur op multiplayer en horde gezeten en de campaign ook lang gespeeld. Gears of War 3 lijkt op alle fronten beter en groter te worden, dus 24 euro voor DLC + 65 euro voor de game (CE), vind ik dan echt niet duur.:9

Als je inderdaad vooral voor SP gaat dan zou ik die Season Pass niet kopen nee. Eventueel de SP DLC apart, ben je waarschijnlijk goedkoper uit.

En over die enorme hoeveelheid aan weapon en character skins, hoe meer hoe beter. Waarom? Want het is optioneel. :D Meer variatie online is alleen maar beter. En het is niet zo dat spelers in-game beter worden door een andere skin te gebruiken, dus ik zie daar echt geen probleem in.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Vind ik niet, jij kiest ervoor om het zo te zien. Vroegah bestond er geen mogelijkheid om een game uit te breiden online. Tegenwoordig is het makkelijker, maar er zijn altijd "gamers" die denken dat game developers hun altijd proberen te naaien en alleen games maken uit charity ofzo. Er wordt altijd vergeten het is een bedrijf en het draait om geld maken EN entertainment verschaffen. Natuurlijk hier en daar uitzonderingen waar je ziet dat content is geknipt uit een game om later te verkopen (zwarte verf bij Fable 3 :-( en ik heb mn twijfels bij enige content van LA Noire)

Ik vind het erg kortzichtig om altijd maar te denken je wordt genaaid en bij Gears vind ik het echt zeer onterecht. Het is niet zoals bij Activision dat ze zien, veel vraag dus automatisch prijs omhoog. 4uur SP, een zombie/spec ops mode en voor de rest een MP die de prijs moet rechtvaardigen.

Zoals ik al zei, 55euro (in een normale winkel) voor een SP van zeker 15-20uur, Horde mode, Beast mode en een dikke MP MET DEDICATED SERVERS, mag je echt niet klagen dat er een online pass is waar je 4 DLC's krijgt voor de prijs van 3 EN GRATIS SHIT zoals skins en MP char's. Tevens heeft Rod nog op zn twitter gezegd dat er ook gratis maps komen, of zei hij, hij heeft nooit gezegd dat er geen gratis maps komen.

Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    oke nice van die gratis maps :D
    Hoe meer content des te beter :9

Ik haat het dat het nog 3 weken duurt :mad:
    Het is dichtbij, maar ook nog zover weg :'-(

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja echt :mad:.. maar 3 weken nog op Deus Ex uit te spelen, dus tijd gaat wel wat sneller dan niks spelen

8. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Deus Ex + de drie laatste boeken hier, dus nog genoeg te doen. 8)

Maar wanneer zei Rod dat van die free maps dan?

BTW, Minh zal niet speelbaar zijn in Gears 3 als MP character las ik net, Carmine brothers uit eerdere delen (Anthony en Benjamin) wel. Ben wel blij dat die 2 er ook in zitten in ieder geval. :)

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zonde van Minh, misschien later als DLC? Zoals Raam en Tai wat Clif zei. Misschien een pack van dode mensen, Minh, Raam, Tai, Barrick? Carmine's zijn natuurlijk wel stuk populairder

Lijkt me dat er wel gratis een paar gaan komen dan?

http://twitter.com/#!/GearsViking/status/108188036193464321

Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Zo is EPIC wel, dus reken er wel op. :D
    RAAM en Tai dus ook niet. Jammer, maar goed, gelukkig zijn er een flink aantal personage's om uit te kiezen voor de multiplayer, dus heel erg vind ik het nou ook weer niet.

11. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week pre-ordered bij GameMania :D

can't wait!

12. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Bij de Gamemania in Sittard komt nu definitief een midnight release :D

13. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

dope!

en ga je em halen?

14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben overgehaald door vrienden om Gears ook maar op de release te halen. Eerst de campaign doen met 3 vrienden. Daarna natuurlijk over naar de MP. Helaas komt FIFA ook rond die tijd uit.. Heb echt te weinig tijd zo:+

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    hoe weet je dat? ik bel morgen wel, misschien in amstelveen ook. :x

16. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Zeker!

Toen ik vanmiddag bij de GM was, vroeg de verkoopster of mijn reservering van GoW3 klopte. En toen zei ze dat ze zeker een midnightrelease hadden en dat ik welkom was :)

17. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dan heb je waarschijnlijk idem verkoopster gehad als mij n dag eerder, zij regelt die release (of was er nog mee bezig ivm vergunning) goed om te horen dat ze t er door hebben gekregen!! ik ben daar om 00.00!

18. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hopen dat de Gamemania Zoetermeer em ook heeft :)

19. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dus jullie zitten om 0:00 al GoW 3 te spelen. Fijn. Ik mag lekker wachten tot TNT de LE levert...

En zoals iemand hier al zei, dan spelen jullie dus eerder dan de Amerikanen ;)

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    waar ik eigenlijk op hoop... is die maandag al...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina