Apple / Mac [Deel 10]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hier staat dat topic: http://www.onemorething.nl/community/topic/inlaad-balkje-imac

Ja, ik vind het ook maar vreemd. Heb nog wel wat andere kleinere probleempjes met het OS, denk er echt aan om SL er gewoon weer op te zetten. Dat werkte uitstekend en had niet van die onnodige iOS features :+

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ben dan wel benieuwd naar de niet-photoshop versie.. Als het Steve was in het origineel wordt hij sowieso ondersteund door die man..

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Sandalen + sokken :lol:

4. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hmm, sinds vanochtend reageren de T en de 5 niet meer op het toetsenbord van mijn MacBook Pro.. Heel leuk enzo, maar nu kan ik niet meer inloggen8)

5. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn macbook pro met lion gekocht, maar ik wil graag een fresh reinstall doen. Maar ik heb geen cd bij mijn mbp gekregen. Hoe moet ik dat nu doen? :)

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Tijdens het opstarten commando + R ingedrukt houden.

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Weet iemand hoe het kan dat in Adium avatars en custom emoticons niet werken? Sommige mensen zien wel een avatar en andere weer niet :confused:. Snap er geen kut van. Adium werkt fantastisch, maar aan sommige dingen mogen ze nog echt wel werken

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Misschien een noob vraag, maar zijn alle harde schijven compatible met Mac? Heb namelijk zojuist een Verbatim Externe Harde Schijf (HDD), 500GB, USB2.0, 2.5\", Zwart gekocht om eens een keer gebruik te gaan maken van Time Machine;).

Ook de vraag of je dan naast een back-up van Time Machine ook andere bestanden op de harde schijf kan zetten, aangezien mijn HDD van mijn Mac 250GB is, houd ik wat ruimte over.

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn zelf gemaakt externe HDD werkt perfect met TM.
    Heb deze vervangen door een Maxtor 500GB HDD en toen begon de ellende.
    In de Maxtor zit een stukje hardware die de HDD in de slaapstand zet als er geen data verkeer is.
    Steeds bij het opstarten van Maxtor kreeg ik 5 seconden lang de The Beach Volleyball Of Death in beeld.

Ik gebruik nu alleen nog schijven van Lacie.
    Op de 1TB LAcie heb ik 1 partitie van 150GB aangemaakt voor TM en dat is meer dan voldoende.

10. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand nog leuke spelletjes die verslavend zijn op de iPaddo ?

11. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke heb je allemaal al dan?

12. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    mirrors edge, beiing nog wat, gta, flightctrl, road trip (ahha epic spel) fraggerHD ( heeft zelfde achterliggende gedachte als angry birds)...Zit te denken om fruitninja te halen want die heb ik ook al is gespeeld, maar ben bang dat ik daar snel op uitgekeken ben.

13. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cut the rope moet je halen, die is geniaal _O_

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hell YEAH! Eindelijk komen ze met het verlossende woord!!

[yt]ydHiQ2krRnU[/yt]

[yt]-3ShM5jm4sQ[/yt]

Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Zie de meerwaarde er niet echt van in, helemaal niet als Tmobile ook met nieuwe 3G abbo's gaat komen waar je nog maar paar honderd mb per maand gebruik kan van maken. Met muziek streamen zit je daar binnen een paar dagen overheen. Krijgen we de eerste mensen in NL met rekeningen van honderden euro's omdat ze na bv 400MB ineens 50 cent per mb gaan betalen via 3G.

En in het filmpje heeft ie zn iPhone op wifi. Je kan nu ook al lang al je nummers van je computer via wifi naar je iPhone streamen, is niks nieuws.

En als je thuis bent, waarom zou je dan je muziek willen streamen? Heb een paar duizend albums op mn computer en dat neemt nog geen ruimte in, helemaal niet als je een 2Tb schijf hebt. Misschien idd als je 5 computers op je muziekinstallatie hebt aangesloten, maar ik denk dat de meeste mensen "maar" 1 hoofdcomputer hebben.

Had er eerlijk gezegd meer van verwacht. Echt nieuwe features ipv dingen die je al lang kan doen met 3th party apps etc.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat kan ik al lang met de Synology DS music app. Lekker de baas op kosten jagen door via 3G muziek vanaf thuis te streamen :+

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221

Nieuwe UI graphics? (on/off-switch)

18. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde net even mijn macbook pro opnieuw installeren. Maar klopt het dat hij dan eerst lion wil gaan downloaden? :eek: Want mijn downloadsnelheid is maar 200 kb/s.... Dus dat duurt eeuwig.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vice City is echt sexy, donderdag ook gelijk SA aanschaffen!

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is een UI change in iOS5 inderdaad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina