[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit al langsgekomen?

2. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Wow slechte (blokkerige) Graphics. :mad:

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon low-res filmpje. Overigens ook nog PC.

4. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Net ff snel Battlefield 2 download, heb ik vroeger echt uren lang mee gespeeld zeg. Blijft toch een leuk spel online op de PC :D! Alleen merk wel dat ik erg noob ben geworden, zolang al niet gespeeld haha!

5. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar komen er nu geen jets in bf3 voor de xbox dan ??? :mad:

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Slechte graphics? Ik zou zo tekenen voor een 360 versie die er zo uitziet

7. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zitten wel jets in voor 360

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe gaaf ik BC2 ook vind, ik kan echt nog niet ' hyped' raken door BF3 tot nu toe. BF2 op PC is een no go voor mij, dus 100% console. En van die versie hebben we nog zo weinig gezien eigenlijk, nog niet eens de MP mode. Laat staan de fucking 360 versie...een game die in oktober al uit zal komen.

Ik kijk dus nog niet super uit naar de game, want ze hebben gewoon zo weinig laten zien eigenlijk, dat ie gaat tegenvallen lijkt me ook heel sterk maar toch...persoonlijk kijk ik nu echt meer uit naar een Gears of War 3.

9. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Je zou er paranoide van worden. Echt nog 0,0 gezien van de game op 360. Alleen boxart, en een releasedatum. Zo meteen zeggen ze nog 'hij is gecanceld op 360' en waarom ook niet, er is totaal geen 'bewijs' dat de 360 versie uberhaupt bestaat:)

(als iemand wel bewijs heeft, video en/of screenshot, dan graag:)

Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  10. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nog even gedult en dan kunnen we de Beta zien!

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer is die beta ook alweer, en was het alleen voor pre-orders?

Exact man, een goeie vriend van me heeft echt blind vertrouwen in DICE, en hij beweerd ook dat DICE helemaal in het begin gezegd zou hebben dat 360 mensen zich nergens druk om hoeven te maken. Dit is dezelfde gast die met zekerheid zegt dat Sony een deal met DICE heeft,ik denk het zelf ook..maar zeker weten kan je dat gewoon niet. Het zal vast wel goedkomen..maar gvd zeg...het is nu bijna september, en dan iets langer dan een maand is de game er al...the fuck?!! Ze zullen i guess wel echt wachten met showen tot de beta er is....

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    September. En MoH LM bezitters kunnen hem 48 uur eerder spelen.

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Gast, doe even rustig man, het komt heus wel goed, waarom zouden ze de 360 flink verneuken? BC2 zag er toch ook prima uit?

14. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Idd niet zeuren;-)

"Battlefield 3 executive producer Patrick Bach has told VG247 that, while the shooter’s PC version is graphically “better” than its console siblings, gamers should stop worrying about the console editions."

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is het probleem denk ik ook niet. Mensen zijn bang dat hij voor de X360 niet op tijd af is omdat er nog steeds geen beelden zijn.

16. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik zit een beetje te stoken op http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3-ng/1420200-wheres-xbox-360-footage-5.html waar men ook niets meer weet dan wij.

Maarre, we kunnen nog wel steeds onze hersens gebruiken en afvragen WAAROM er geen 360 footage wordt VRIJGEGEVEN. Die footage is er natuurlijk wel, de game is al vrijwel af, maar waarom geen public footage??? Daar moet een reden voor zijn en dat is echt niet zo'n stom tech dingetje als niet-helemaal-mooie-shadows of zo.

Ik zou kunnen beweren dat Sony aast op een soort exclusieve deal (bv een timed exclusive). Als BF3 een console exclusief was, dan was dat ook wel gebeurt denk ik (als er maar genoeg geld werd gesmeten), maar nu is er de PC, en PC = Windows, en Windows = MS en ... tada 360 is ook MS. Kortom, Sony - EA/Dice deals moeten niet te nadrukkelijk anti MS zijn want BF3 prio is PC:)

Dus, dat is een ingewikkelde zaak voor EA/Dice. Dat geflirt met Sony kan op de duur slecht uitpakken. Mijn 0.02 cents maar als mogelijkheid zou het kunnen want tot nu toe is het compatible met de feiten zoals ze nu zijn.

Tuurlijk, met de BETA wordt alles wel duidelijk, maar tot die tijd is alles nog mogelijk (ook een PS3 exclusive deal, met een '360 versie is nog niet helemaal klaar, sorry' excuusje)

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar BF3 op de PC doet toch niks met GFWL?

Dus microsoft heeft er aan de PC kant weinig mee te maken.

Maar het blijft vreemd. Als je zoals EA zegt echt tegen CoD op wil gaan knokken dan moet die slag gewonnen worden op de 360.

De verkopen op 360 bepalen of BF in gaat lopen op CoD of niet.

Het zou echt zo simpel kunnen zijn dat er nog wat glad te strijken is in de 360 versie wat ze op de PS3 al onder de knie hebben.

Maar toch maak ik me geen zorgen, de 360 is misschien niet lead-platform maar voor de $$'s is het het belangrijkste platform.

We gaan het wel zien als de Beta online komt :)

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Je kan gewoon een beetje kansberekening doen. Wat is waarschijnlijker?

A. De 360 heeft een klein tech probleem en daarom kunnen ze geen screenshot laten zien (want de game is pas 95% af)
    B. EA/Dice werkt aan een mogelijk exclusive deal met Sony (of die doorgaat valt nog te bezien en daarom geen 360 uitspraken/beloftes/screens)
    C. Other

:)

19. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De reden voor het ontbreken van xbox 360 beelden?:

A. Marketing, Sony en EA zijn buttbuddies (netzoals MS en Activision)
    B. Marketing, Sony en EA zijn buttbuddies (netzoals MS en Activision)
    C. Marketing, Sony en EA zijn buttbuddies (netzoals MS en Activision)

De lijnen zijn vanaf nu open, kies je favoriet!

:emo:

20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    ^ lol

source: http://www.vg247.com/2011/08/30/dice-dont-worry-about-battlefield-3s-console-versions/

Blijft vage shit, je kan er van alles in lezen:) (de excecutive producer wasn't sure???? je zou toch denken dat van iedereen, hij degene is die alles weet:)) Enne meervoud van console is toch consoles? Of werkt dat niet zo in het engels?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina