[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ligt er maar net aan hoe snel je naar je 360 kan sprinten om een cd'tje te wisselen.

Nee ik ben idd de compressie vergeten, stom :+

sry Yellow <3

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga er ook vanuit dat de volgende console van Microsoft een Blu-ray speler heeft. Eigenlijk gok ik dat er helemaal geen Xbox meer komt, maar iets nieuws dat alles van Windows combineert. Letterlijk een 'Windows Home' systeem.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bluray lost wel opslag op maar performance qua leessnelheid van een bluray is minder dan wanneer je de data gewoon op een hdd hebt staan.

Ik denk dat het nog te vroeg is voor de alles-in-1 box. Er moet eerst nog en generatie xbox tussen zitten.

Maar denk wel dat dat dashboard heel erg op Windows 8/9 gaat lijken en ook meer koppelingen zal hebben

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat weet ik ook. Maar ik denk dat het aantal discs geen discussiepunt zal zijn de volgende generatie, omdat we dan toch ingebouwde Blu-ray hebben.

Ik weet het niet, ik weet het niet... ik denk dat Microsoft de concurrentie wel een gigantische stap voor kan zijn. En zeker Sony, die zich denk ik blijven richten op een gameconsole.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Wie weet, maar ik hoop wel dat MS niet weer dat ''foutje'' van HD DVD maakt.

Naast dat hoop ik bij een eventuele nieuwe Xbox dat MS iets in de richting van mijn eerdere suggestie/idee doet.

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wat stel jij je voor dan bij opnieuw een HD-DVD fout maken? 8)

7. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Blu-ray in een xbox? Ik weet het zo net nog niet. Dan zou microsoft voor elk schijfje geld aan o.a. sony moeten betalen wegens patenten. En sony heeft de meeste patente qua disc structuur. Panasonic de meeste qua aflees technologie als ik me niet vergis.

DVD was veel vrijer om te gebruiken.

Misschien kan microsoft onlive opkopen en alles streamen? Of alles downloaden? Netwerk van NL is er klaar voor, maar we zijn een van de enige.

8. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik hem op mijn laptop spelen?

System Model: HP Pavilion dv7 Notebook PC
    BIOS: Default System BIOS
    Processor: Intel(R) Core(TM) i3 CPU M 330 @ 2.13GHz (4 CPUs), ~2.1GHz
    Memory: 6144MB RAM
    Available OS Memory: 6134MB RAM
    Page File: 3029MB used, 9238MB available
    Card name: NVIDIA GeForce G105M

Zoniet dan koop ik hem wel op de xbox 360. Mijn eerste keuze gaat naar de computer omdat er ontelbaar veel mods zullen gemaakt worden.:thumbs:

9. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als de gamewereld klein is zou dat wel kut zijn, maar ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat de wereld van Skyrim even groot zou zijn als die van Oblivion en als dat zo is valt het dus wel mee, want zo klein is de wereld van Oblivion niet.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Game wereld van Oblivion is kaal en leeg. In Skyrim heb je weer het systeem als in Morrowind waarbij je over heuvels klimt om weer wat nieuws te ontdekken. Ze hadden beloofd dat de wereld vele malen beter zal zijn in Skyrim, ben benieuwd. :b:

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Morrowind had evenveel dode stukken als Oblivion hoor. Vooral de kustgebieden waren bij Morrowind echt dood saai. :9

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee man, echt niet. IV was puur copy-paste, in III is alles uniek. Groot verschil.

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat is absoluut niet waar. ;) Met de draw distance upgrade mod kan je in Morrowind perfect zien hoe heel veel stukken op de grond kopieën van dezelfde modellen zijn. Morrowind kent alleen minder interieuen, en die zijn wel wat diverser.

Nu is het in Oblivion ook zo dat er veel gekopieerd is, maar dat geldt net zo goed voor Morrowind.

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik hoop dat er in Skyrim lantaarnpalen komen (natuurlijk geen elektrische) in steden en langs grote wegen, want in het donker zie je bij Oblivion echt geen kut en moet je, ook met een torch, bijna continu naar de grond kijken om te weten of je nog wel op het pad loopt.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Welke Morrowind heb ik gespeeld dan? :+

Ik had de versie met swamps, vulkaangebieden, woestijnen etc. En in IV heb je alleen bos en een sneeuwgebied waar je nooit komt. Ondanks dat de wereld in Oblivion groter is ben je in Morrowind veel langer bezig met navigeren oa. omdat je niet direct van A naar B kan lopen. Je kwam verschillende hindernissen tegen wat de wereld interessant maakte. In Oblivion was alles instant fasttravel omdat alles er het zelfde uitziet.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat eerste wat je zegt is waar, maar als je het over 't recyclen van gebieden hebt, gebeurt dat in Morrowind ook heel veel. Ik ben er zelf achter gekomen toen ik, met de draw distance mod, op een berg stond. Als je dan naar het gebied beneden je kijkt, zie je bijna overal dezelfde patronen terugkeren. It's true!

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Textures bedoel je? Met copy-paste doelde ik op het design heh, waarbij je in Morrowind duidelijk terug ziet dat er veel aandacht aan besteed is, in tegenstelling tot deel IV. Overal wat random boompjes pleuren en ze waren klaar.

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    The Skyrim Team Has a Better Plan for Squashing Bugs this Time

As much as people love the expansive video games of Bethesda Softworks, they loathe the bugs—and the surprising preponderance of them that appear with the launch of new Elder Scrolls or Fallout games.

This time, as Bethesda prepares to put out the massive Skyrim, they've got a plan to do better.

With Skyrim, Bethesda will adopt a special direct connection to their game—on PC, PlayStation 3 and Xbox 360—that will let them update the game on the fly, similarly to how EA is able to tweak the rosters of their sports games without going through the standard multi-day or multi-week waits to update most games on consoles. They are also running new and better processes to catch bugs before the game launches.

"We want to be in the position of being able to improve the game, no matter what way that is," Skyrim creative director Todd Howard told me today as he I played the game and peppered him with questions about bugs and other stuff.

Howard is well aware of the unrest among gamers who associate the release of Bethesda's massive, dynamic role-playing games not only with fun, but also with bugs that lock up quests, crash the game, or mangle characters into unrecognizable forms. "It's a known issue and a very valid complaint," he said.

Before launch, Howard said, Bethesda is testing Skyrim rigorously and more heavily using a system that runs automated versions of the game overnight, searching for bugs and helping the team squash them. "We're getting better at it," Howard said.

They are also adopting this new EA Sports-style "live update" system that will let Bethesda tweak the data in their game almost immediately. If a quest isn't triggering because players are doing some unforeseen combination of actions, that might be addressable by tweaking the data tables that dictate the flow of events in the game. If the game is proving to be unbalanced in an unexpected way, that can be fixed on the fly too. And these fixes—Howard prefers to call them "improvements"— will take effect fast. "We can change stats on a sword and it will be available to everyone in a few hours," he said.

Howard didn't want to get too specific about which kinds of bugs he thinks are data-oriented and which are not. It's only those former that the live update server can address, which means that crash bugs will probably still have to be patched in traditional, slower ways. The old ways involved about a two-week minimum turnaround time, Howard said. He's happy that that is no longer the only option.

But diligent as Bethesda may be, burned by its own ambition and relative lack of testing, they make massive games full of unpredictable events. Random stuff happens. People can go anywhere, killing, chatting, looting, and defying any direction the game's creators put in the game. That's the point of a Bethesda game and why people like them. But that's also why they are prone to bugs, blemishes and other fun-ruining vermin. Howard is proud to say that Skyrim is a whole lot bigger than his last game, Fallout 3, but he knows what comes with that.

"Are there going to be bugs we didn't catch in a game of this size?" he asked rhetorically. "Our assumption is there are going to be." Skyrim fans will surely hope that Bethesda's new systems will more briskly stamp them out.

Cool dat Bethesta erkent dat het haast onmogelijk is om een game als deze bugvrij en met perfecte balans uit te geven, en dat ze deze stappen hebben gezet om het spel snel en soepel te tweaken achteraf. \o/

EDIT:
    Geen idee of dit plaatje (dat ook bij bovenstaand artikel staat) ingame is of niet (art), maar ik haat het om die rotzakken als tegenstander te hebben. Er zat er ook zo eentje in de laatste Resident Evil.
    brr

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat plaatje is in-game dus maak de borst maar vast nat :D

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Bluh, vieze grote spinnen, ranzig. Kijk er al tegenop daardoor verrast te worden.:{

Maar zal wel extra awesome zijn om die dan flink in de pan te hakken.}:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina