Artstyle van El Shaddai is prachtig, IMO. Alleen jammer dat je niet goed diepte kan zien. Daardoor val je best vaak.
driver online demo is wel lache gister een aantal keer eerste geworden met tikkertje en die andere mode
NHL™ 12 Downloadbare demo Bestandsgrootte: 1.34 GB Warhammer® 40,000®: Space Marine® Demo Bestandsgrootte: 1.5 GB
zal m ns downloaden Bodycount heb ik overigens ook gespeeld en ik vond die best vet! Had ik niet verwacht; meteen maar ff bij Gamehubs.com besteld
Oke die Space Marine vond ik wel tof. (meteen besteld die zooi) Bodycount morgen even proberen lijkt me niet zo..
Had er een animatie film van gekeken, kon het voorheen niet echt. Paar gameplay filmpjes van gekeken was eigenlijk meteen verkocht. Deze game komt wel rond uit tussen de 8 en de 9.
Space Marine valt inderdaad niks tegen, hij is echt tof zelfs. Een combo tussen Darksiders en Gears of War. En later werd ie echt moeilijk ook,bij een bepaald stukje bleef ik maar doodgaan, kwamen fucking grote hordes op me af, daaaammn.
Hoe de fuck kan je geen zin hebben om een demo te downloaden??? Je drukt op een knopje en gaat ondertussen ff tv kijken of weet ik het .
Sinds wanneer zetten ze zo laat nog demo's op de MP? Ik had gisteravond zelfs nog handmatig gezocht naar deze demo en het bestond niet volgens de site. Ach ja, gisteravond was toch te laat om nog te gaan spelen. Ben iig benieuwd hoe deze game is. Mijn eisen zijn natuurlijk een stuk hoger nu het geen XBLA game meer is.