[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nog nergens console beelden te vinden.?

Ben eigenlijk wel erg benieuwd naar het verschil met de pc versie ervan.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk ook dat het puur marketing is. Lijkt me heel sterk dat ze dadelijk ineens zeggen "oh nee de game is toch niet af, duurt nog 6 maaden" terwijl je soms 2 jaar van te voren als screenshots van een game ziet. Zelfs als je net aan een game begonnen bent kun je al screens laten zien. Enige keer dat het niet kan is als er nog totaal niks gedaan is aan een game. Duidelijk marketing dus.

3. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Marketing?

Maar wat hebben EA/Dice ermee TE WINNEN door ons (360 gamers) geen screenies of videos te geven?

Gaan we daardoor juiste meer pre-orderen of zo, of gaan we zeggen dat de game zelfs beter dan de PS3 wordt?

Of zou de game er juist belabberd uitzien en laten ze hem daarom niet zien? Dat zou in principe een duidelijke reden zijn alleen geloof ik helemaal niet dat de 360 er slecht uit zou zien. 360 games zien er altijd prima uit, dusss ...

Nou ja, ik heb voor de fun mijn speculaties maar even neergezet, zie signature. Speculaties dus op basis van de feiten zoals ik ze nu ken/zie.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als Sony een hoop geld betaald om zo de beelden exclusief te houden en hopen dat X360 spelers toch een PS3 versie pre-orderen?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    en die tientallen miljoenen gamers die alleen een 360 hebben dan?

Volgens mij zoeken we er teveel achter en is het puur omdat de 360 versie achter de PC versie aanhobbeld en de PS3 een eigen team heeft en dus misschien wat voor loopt in het hele QA proces?

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is ook maar een hypothese. Daarnaast kun je nog kopen wat je niet hebt. Zal misschien wel een deel van de waarheid zijn?

Als er gewoon deze maand een demo komt is er geen probleem :)

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Dat wist ik niet. Heeft PS3 een dedicated team maar de 360 niet, oftewel de 360 is een soort 'port' van de PC versie? Hmmm, ok, dat zou iets kunnen verklaren.

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Amerika heeft veel meer 360 bezitters. Denk dat het gewoon de minste versie is

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben EA en Sony niet een of andere deal ofzo? Volgens mij zijn die twee bedrijven namelijk erg close, net zoals Bethesda met Microsoft. De beelden van Skyrim zijn ook eigenlijk altijd op 360 als ik het goed heb.

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Als het er echt butt uitziet ruil ik het wel weer ergens op een forum.

:)

11. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom word er in godsnaams al pagina's lang gezeurd om 360 beelden?
    Het is toch nooit zo dat de 360 versie slechter is dan de ps3 versie.. waarom druk maken?

Het word gewoon mooi en goed , een beetje positief blijven ;)
    Tjakaa :+

Laatst bewerkt: 1 sep 2011
  12. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0

\o/

@gerowniko
    Idd Skyrim laten ze ook alleen op de xbox 360 zien, niet op de pc en ps3
    Idem voor Call of duty

Battlefield laten ze alleen op ps3 en pc zien.

Komt gewoon uit op de xbox, op de zelfde datum, en zal er bijna hetzelfde uitzien als de ps3 versie & iedere versie heeft Jets

Om mezelf maar ff te quoten

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    toch snap ik niet wat er marketing aan is om 1 console versie te wijzen. "buttbuddies" zijn is niet marketing man, dat is een relatie scheppen die beide partijen voordelen kan brengen. marketing is heel iets anders

14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    ^ +1

en

EA/Dice had moeten zeggen 'sorry 360 gamers, jullie krijgen niets te zien want we hebben een deal met Sony'. Dan was het duidelijk en zelfs respect. Maar ja het zijn kennelijk watjes:)

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    8) wutt???

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Multiplatforms komt de 360 versie bijna altijd iets beter uit de bus dan de PS3 versie.

17. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
  18. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Graphics
    Beelden van je game tonen puur aan de hand van de PC-versie? Prima! Maar houdt er rekening mee, EA, dat verwachtingen dan hoog gespannen zijn. Prachtige explosies? Mooi vormgegeven personages? Levensechte omgevingen? Mooi niet! 30 fps en hier en daar zelfs wat blokkerige vormgeving? Ja, dat wel ja. Tuurlijk houd je er van te voren al zelf rekening mee, maar het verschil tussen PC- en consoleversie is op dit gebied wel heel erg groot. Wat een domper!

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zo zie je maar dat de mensen die voor xboxonly schrijven er de ballen verstand van hebben :+

Niemand die al langer dan een week gamed en weet hoe een PC en een 360 in elkaar zitten verwacht dat de 360 grafisch hetzelfde kan als een monster game-pc

Vergelijk de 360 versie maar met wat je op een 6 jaar oude PC kan draaien , dat is een eerlijke vergelijking

20. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat valt er nou niet aan te snappen?:{

Dit is tegenwoordig best normaal..
    Call of duty zie je vooral xbox reclames
    Zelfde met skyrim, ook xbox beelden en eerste dlc timed exclusive voor xbox 360

Met BF3 is het nu een keer andersom, alleen PS3 beelden

Afgelopen week op PAX stonden overal Nvidia borden en mensen speelden BF3 op Nvidia kaarten (2 580 in sli), Betekent dat dat BF3 niet draait op Amd kaarten? Nope

als je serieus denkt dat bedrijven dit gaan zeggen
    "sorry 360 gamers, jullie krijgen niets te zien want we hebben een deal met Sony" :emo:

@Demize99 How is the 360 version coming along? Any news would be greatly appreciated.

Demize99 Alan Kertz
    @Crimson_Engage Wonderfully. Don't mistake a marketing strategy for a platform statement.

_0/

@Ouijdi

Ik wacht met spanning het bericht, Gras is groen af...
    Tuurlijk is de pc versie mooier, kom op zeg, zelfs je telefoon heeft meer geheugen dan een xbox..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina