Bij mij staat er vaak auto disenchanter off. Nam aan dat het die functie was. Durfde hem alleen nooit aan te zetten omdat hij dan misschien meteen gear in mijn bags ging disenchanten.
Jezus het word ook steeds makkelijker, iets te imo. Ik weet het nu zeker: Flightpaths worden automatisch ontdekt als je stijgt in level. Het hoeft nu niet meer door ze zelf te moeten ontdekken.
De flightpaths komen nu "zichtbaar" als je klaar bent voor die zone. Hogere zones kom je nog niet in. En idd, het is wel erg makkelijk zo
Juist mooi, het leven kan wat mij betreft niet snel genoeg gaan. Verspilling van mijn tijd vind ik dat.
Precies. @ Seh: Serieus man zeg, dat was toen ik begon wel anders. Toen had je nog niet eens FP's in de zones zelf, of heel erg minimaal. Nu heb je er 3, 4 of 5 per zone. Je kunt het anders tijdverspilling noemen; ik noem het zelf leren ontdekken. Tegenwoordig word je alles in de schoot geworpen en zelfs ik irriteer me er al aan. Dat raids etc soms te moeilijk kunnen zijn begrijp ik nog, maar het ontdekken van dingen.
Het gaat niet om het ontdekken van, maar het gaat erom dat de grote meerderheid (denk ik) er net zoals ik over denk, dat levelen komt me wel me strot uit. Laat mij lekker 85 worden en de gear gaan verzamelen om te gaan raiden, in plaats van 100x mobs die veel te easy zijn af te slachten om ze bij een questgiver af te geven.
Ik vind het ook wel prima zo, ik heb toch niet echt het gevoel dat ik iets bereikt heb als ik een fp ontdek ofzo, dus laat me er dan ook geen moeite voor doen.
Zit ook wat in, maar ik vond het in het verleden wel een leuke bezigheid. Zo van: Ach, daar hebben we er weer eentje.
Waarom hangen ze er geen achievement aan? En dan niet gratis geven maar dat je echt met die persoon moet praten.
Ja, dan is het in eens niet erg meer bij de azijnpissers. Ik zou het, ben een een hoer op dat gebied soms, echter niet erg vinden.
Even een klein advies nodig: Mijn Shaman is nu level 16 en ik wil gaan healen en levelen via dungeons. Nu heb ik al een spec, glyphs en al dat alles, maar het lijkt alsof je maar een echte spell tot je beschikking hebt om te healen. Op dit level althans. Is het dan de bedoeling dat ik alleen de tank ermee heal of is er ook een manier dat ik iedereen kan healen? Ik zou dat graag willen weten. Ik kan wel naar EJ enzo gaan, maar daar heb ik atm niet veel aan. Is vooral gericht op eind content, wat ook heel logisch is.
op het begin heb je alleen earth shield en healing wave, maar rond lvl 20 krijg je ook healing surge. en je krijgt een totem die healt