Zie dit topic nu pas Hmm, damn, mijn beste Xbox360 moment ooit was denk ik toen ik hem net ergens 2ehands had gehaald, de draadloze controller eindelijk werkend kreeg (), Assassin's Creed opstartte en whoaaaa. Assassin's Creed was dan ook de game waarvoor ik hem überhaupt wou hebben Verder had ik bij de Xbox zelf Guitar Hero 2 gekocht, en voor kerst had ik Pirates: At World's End gekregen, maar daar faalde ik hard in () en toen had ik er een half jaar ofzo weer niks mee gedaan... Totdat ik Assassin's Creed eindelijk ging uitspelen. Mijn slechtste game moment? Einde van Assassin's Creed. Had net die klootzak vermoord, laatste filmpje: DISC UNREADABLE!!! Moest ik dat hele kutstuk overnieuw doen
eerste spel wat ik speelde was King Kong, die ik de dag erna inruilde voor CoD2. Damn wat ik ik daarvan onder de indruk. De meeste uren heb ik denk ik in Burnout Revenge gestoken, wilde alles perfect en gold hebben...vreemd eigenlijk, want zeker niet mijn favo spel oid. Echt zwaar onder de indruk was ik van Gears en Mass Effect direct na het opstarten. Halo 3 werd me pas later duidelijk hoe ontzettend goed dat spel was. Ik heb onderhand echt zoveel 360 spellen die ik nog moet uitspelen, sommige echt pareltjes: Dead Space 1 en 2, Alan Wake, Red Dead Redemption, Dragon Age, de dlc van GTA en Mass Effect 2, Deadly Premonition, Condemned 1 (en 2) en ga zo maar door... kom er gewoon niet aan toe om nieuwe spellen te kopen.... Superpost trouwens Dulle!
Mooie lijst, wat hebben we toch veel toppertjes mogen spelen op de 360. Sommige opmerkingen ben ik het dan wat minder mee eens ( FF13 bv. wat in mijn ogen gewoon een behoorlijk goede rpg is, linear of niet ).
Maar het was wel het grootste kritiekpunt. Dat is alles wat ik daar zeg. Ik zeg verder niet dat het een kutgame is. Ik heb juist geprobeerd alle opmerkingen relatief objectief te houden (met hier en daar een een lichte doorschemering van mijn eigen mening ) FF13 was ook in de fanbase een love it or hate it spel.
Nu nog maar gezien! & Heb nog maar iets meer dan een jaar mijn Xbox (shame on me ;D), dus nog niet zo'n oordeel over de games. Ben wel blij dat vele games die ik op mijn verlanglijstje staan heb, hier ook tussen staan! En als ik toch 1 vd games moet zeggen die ik vond: Lord Of The Rings: Conquest. Ja, velen zijn het hier niet mee eens. Maar dit was 1 van mijn eerste games & vond deze zo goed! Deels omdat ik een grote LoTR-fan ben (; ==> Kijk dus uit naar LoTR: War in the North. Mijn favoriet van 2011
Das waar, nadeel van zo'n game is uiteraard ook dat hij met voorgaande delen wordt vergeleken, ook wel logisch natuurlijk. Aan de andere kant als je het gewoon los van FF ziet en met andere rpg's vergelijkt dan is het minstens een bovengemiddelde game en ik kijk dan ook wel uit na deeltje 2. Als ik rest van lijst bekijk is het eigenlijk wel bizar dat er zoveel topgames geweest zijn de afgelopen jaren.
Als ik terugblik, heb ik het meest genoten van gears 1. Ik kocht de xbox 360 pas in een later stadium, dus mijn eerste game was gears of war 1. Ik wist niet wat ik meemaakte in co-op, ik dacht echt wtf kan je dit echt helemaal in co-spelen. De multiplayer uiteraard ook veel tijd in gestopt. Op 2 staat Assasins Creed, als je voor het eerst zo'n zeer hoge kerk beklimt, dan eagle vision doen ,om daarna een leap of faith te doen, Epic. Op 3 staat mijn eerste ontmoeting met een enorme beer in Red Dead Redemption. Gewoon samen in co-op beren jagen.
Aangezien dit een terugblik topic is past dit filmpje er eigenlijk ook wel. Net even in elkaar geflanst. Waarom moet de thumbnail nu al gelijk een game verraden? Mooie tijden gehad met de 360... En er komen nog mooie tijden aan natuurlijk! We zijn nog niet klaar. Al wordt 2012 denk ik wel het laatste jaar van de 360.
Beetje jammer van de muziek. Halo muziek tijdens wat games en vooral dat eerste nummer vond ik tergend. Voor de rest leuk gedaan natuurlijk.
Niks van Bethesda? Ik probeer nooit iets speciaals te doen met muziek. Ik ben daar te slecht voor met editten. Ik kies gewoon wat random muziek uit games uit. (niet helemaal random natuurlijk, ik moet het wel leuk vinden) En de eerste mag je niet tergend noemen! Die is juist het meest awesome!
Je weet wel dat je een andere thumbnail kunt kiezen via YouTube toch? Terugkijkend ben ik echt blij dat ik jaren geleden voor de 360 ben gegaan en niet de PS3. Gears Of War, Halo, Mass Effect, sterke online service (Alan Wake moet ik nog uitspelen). Dat had ik toch niet willen missen. Enige exclusive van PS die ik graag wel wil spelen is Uncharted, maar dat is niet genoeg reden voor mij om de hele console te gaan kopen. Met betrekking tot de video, ik mis Fallout en waarom krijgt BioShock 2 geen vermelding naast BioShock? Qua SP was BioShock 1 misschien wel iets beter, maar dat maakt deel 2 er eigenlijk niet echt minder op, het blijft een topgame. \o/
Ja, je hebt 3 keuzes. Allemaal laten ze een game zien. Heb ik niet veel aan dus. Van het beetje wat ik van Fallout heb gespeeld vond ik het kut. Sorry. Bioshock 2 ben ik door omstandigheden niet ver in gekomen, maar dat vond ik dusdanig minder dat ik em niet meld naast Bioshock 1.
Tja, als je BioShock 2 uitspeelt dan zul je zien dat het toch zeker wel een waardige opvolger is. In het begin even inkomen, maar op een gegeven moment bereik je dat punt waar je niet meer wilt stoppen met spelen. Persoonlijk mis ik ook nog een aantal games waaronder Batman: Arkham Asylum. Maar goed, ieder zijn eigen smaak natuurlijk.
Grand Theft Auto IV/DLC Mass Effect 1/2 Red Dead Redemption Assassins Creed 1/2/Brotherhood Gears of War 1/2 Oblivion The Darkness Bully Scholarship Ed. Hitman Blood Money Saints Row 1 Fallout 3 Batman Arkham Asylum L.A. Noire Mafia 2 Dragon Age Origins Devil May Cry 4 Brother In Arms Hell's Highway CoD Modern Warfare 1 The Saboteur Crackdown Dit is 'm voor mij. Bully en Hitman tellen eigenlijk niet echt mee omdat ze de vorige generatie al uitkwamen en ik ze daar ook kapot heb gespeeld. Maar zijn beide nog steeds beter en origineler dan de meeste hedendaagse games.
Batman heb ik pas geleden gekocht voor de PC. Ben er nog niet over uit of ie op de lijst zou komen. Leuke game, dat zeker. Maar top 20? Alleen al door het feit dat het Batman is waarschijnlijk niet. En ik ben van plan ooit terug te keren naar Bioshock 2. Het begin was minder dan Bioshock 1, maar Rapture blijft een leuke plek om door rond te dartelen. En voor mensen em noemen: Nee geen Darksiders. Ben er pas mee bezig op de PC en hoewel het een leukere game is dan verwacht voor mij (nog) geen top 20 materiaal. Maar wie weet. Misschien doe ik over een jaar ofzo weer zo een lijst en staat ie er wel in.