[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb afgelopen week 12 maanden gold gekocht bij www.xbox360livekaarten.nl , had de code een minuut later in m'n mailbox.

2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Mzz... dan ga ik dat maar eens proberen. Thnx!

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Mocht je het niet vertrouwen , ik had de link via budgetgaming.nl (stond bovenaan met de laagste prijs en gemiddeld een 9.8).

4. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft ook wel voordelen dat we iets later zijn.

- als er echt grote problemen zijn, dan hebben ze nog 2 weken om een patch te maken, die hebben wij dan meteen.

- voor online/server problemen, daar kunnen ze ook wat aan doen.

Alleen ik vraag me nu wel af: kunnen we tegen duitsers spelen online? Denk het wel he?

2 weken is niks gasten, ik wacht al 5 jaar op een fatsoenlijke pes, kan die 2 weken extra wacht tijd makkelijk aan.

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Waarom niet? Als je naar de lobbies gaat met PES 2011 dan kan je toch ook een Duitse lobby kiezen?

6. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Precies, voordeel van Xbox Live is dat het voor elk land precies hetzelfde werkt. Er wordt gebruikt gemaakt van het netwerk van Microsoft.

7. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt niet helemaal, want we kunnen niet tegen de amerikaanse versie spelen geloof ik.

Japan is natuurlijk wi, wat een andere game is. Ik vind dit wel jammer.

8. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Is dat zo? Dacht dat alleen de Marketplace per land/continent kan verschillen?? Zou wel zonde zijn als je niet tegen een Japanner WE kan spelen. Zou dezelfde code moeten zijn zou je zeggen. Ach ja.... Dan maar van een Duitser winnen in blessuretijd ;)

9. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt met pes 3 regios wereldwijd. europa, azie en america (zuid en noord)

australie baalt, want die zitten bij azie, en die wilne graag bij ons of america kwa gameregio.

Een amerikaan kan wel de europese versie kopen en dan tegen ons spelen. Maar met de eigen, amerikaanse versie niet.

Je komt wel eens een americaan of braziliaan tegen, maar dan hebben hun dus de europese versie gekocht.

Althans, zo was het altijd. Als het veranderd is, dan laat ik me graag corrigeren, ;-).

------

maar ik was niet op de hoogte dat duitsers altijd al een eigen versie hebben gehad. Vandaar mijn vraag of we kunnen spelen tegen hun.

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik koop zeker geen Duitse versie, verschrikkelijk. Ik erger me altijd kapot aan de gamescon in Keulen, waar alles in het Duits is. Onbegrijpelijk, want het bezoek is behoorlijk internationaal allemaal. De games zijn in het Duits en overal om je heen wordt in het Duits geschreeuwd met uitleggen van games en dergelijke dingen.

Ik wacht wel 2 weken en vermaak me met de 2de demo. Sterker, ook met de eerste demo vermaak ik me kostelijk, ik heb nog nooit een demo zo veel gespeeld.

@TStooker:

Ik heb het juist omgekeerd, mijn Xbox staat stof te happen, want de exclusives voor de PS3 vind ik 100x zo vet als die voor de Xbox 360. Alleen vanwege Gears staat mijn Xbox er nog, anders was dat ding allang weggeweest.

Laatst bewerkt: 1 sep 2011
  11. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Klinkt goed! Zou er gisteren niet meer informatie over PES 2012 komen? Daar had die Adam van WE blog het toch over?

Over consolekeuze, ik verkies Forza boven GT5. Dat is evt. het enige spel dat ik naast PES / FIFA zal spelen. Heb genoeg spellen voor de 360, dus dan kan ik altijd met Xbox nog gebruiken voor die exclusives. Alleen dat ding maakt een takkeherrie niet normaal ;)

Mij lijkt BUZZ ook wel geinig op de PS3. Zoiets is er helaas niet voor de 360. Tjah, SceneIt, maar die is echt matig vind ik....

12. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo zie je maar dat ieder zijn eigen smaak heeft. De enige exclusive op de ps3 waar ik echt helemaal weg van ben is Uncharted. Maar verder:
    Forza vs GT = Forza
    Halo vs Killzone = Halo
    Gears of War vs God of war = Gears

en ik vind live en de controller veel beter. Maar met de nieuwe Uncharted op komst ga ik zeker weer een ps3 erbij halen*)

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja ik heb het idee dat ze bij Konami geleerd hebben dat je niet alles aan Adam moet vertellen, want ook met een embargo komt hij met hints die hij misschien als verborgen hints ziet, maar in feite weggevertjes zijn. Ook het vroeg lekken van de PC-demo was door hem. Mogelijk was Microsoft daardoor pissed off ( want ze wilden alle demo's tegelijk laten verschijnen ) en zitten wij nu nog zonder Xbox demo.
    Adam stond dinsdag nog op WENB te roepen dat het liften van het embargo woensdag 31 september zou zijn "99.9 % zeker!", met het gevolg dat Konami het nu op 8 september doet.
    Ook de voor gisteren beloofde podcast is weer te laat.

14. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    31 augustus bedoel je.

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, 31 augustus natuurlijk :D

16. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    De 2e patch voor de PC demo is vandaag uitgekomen :) 34 teams, nieuwe stadions en scorebords, plus heel veel echte gezichten en weinig kale koppen :)

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kan je misschien de download-link voor deze patch geven? Ik kan niet registreren op evo-web, want 'registration is disabled by the administrator'. FML :F:.

18. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
  19. Jows

Leuk Bevonden:
    111
  20. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt de 2de demo?

Ik hoop dat de keepers daar al goed in zijn. Want dat is wel een gamekiller. Voor de rest nog steeds een leuke game.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina