5 Jaar Xbox 360 - Een Terugblik

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 feb 2011.

1. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Juist omdat het Batman is, en ze er zo'n topgame van weten hebben te maken, vind ik dat het zeker een plekje in de top 20 verdient. Maar goed, ieder zijn eigen mening natuurlijk, zou maar saai zijn als ieder zijn top 20 er hetzelfde uitzag. ;)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Ik had Oblivion over t hoofd gezien, was er op t werk even snel doorheen geskipped.

Stel dat je nou puur cijfermatig een top drie zou moeten maken van 360 games waar je de meeste tijd aan besteed hebt. Welke 3 zouden dat dan zijn? (MP games misschien even niet meerekenen)

btw, geen luv voor Kinect, Lego games of Harry Potter in de top 20?

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  3. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gedaan :thumbs:.
    En kan me ook wel vinden in de lijst, ook al heb ik een zeer groot deel niet gespeeld :+.
    Als ik dan toch een top 5 geef:
    5. Lotr: Conquest (Game zelf stelde niet veel voor, maar de multi was gewoon een doel geworden)
    4. Bulletstorm (Concept = awesome)
    3. Bioshock (Mijn eerste fps op x360.)
    2. Batman: Arkham Asylum (Supermooie game & die Riddles :cool:)
    1. Red Dead Redemption (Gewoon een masterpiece & zo veel spijt dat ik hem heb weg gedaan

4. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Iemand met smaak :cool:

Verder:
    - Mirror's Edge
    - Red Dead Redemption
    - Burnout Paradise
    - The Saboteur
    - Saint's Row 1/2
    - Splinter Cell Conviction
    - Crysis 2
    - Portal 1/2
    - BF Bad Company 2
    - Far Cry 2
    - Borderlands
    - Just Cause 2

Veder zijn dit soort lijstjes altijd vrij subjectief en ligt het er ook maar net aan wat voor genres je graag speelt.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben zelf gewoon niet zo een fan van Batman. Vind het maar een 'stom' personage. :p
    Honorable Mentions: Kinect Sports. :cool: Ik ging met stappen van 6 omlaag qua lettergrootte. Kinect Sports is dus eigenlijk niet te zien, maar het staat er wel!
    Lego games twijfelde ik over, maar uiteindelijk niet gedaan. Misschien had ik het ook bij Honorable Mentions kunnen zetten. :p Maar ja, dan blijf je bezig met die mentions. Crackdown mist bv ook. Ergens moet ik een grens trekken.
    En de HP games zijn helaas gewoon niet goed genoeg. :+

Enne. Hm...

Als ik de games met een online/multiplayer component wegstreep zal het
    Oblivion
    Red Dead
    Ridge Racer 6
    denk ik :+

Erg moeilijk te beoordelen. :eek:

edit: Misschien Dragon Age: Origins beter ipv RR6. Die heb ik ook een aantal keer online gespeeld. (maar vooral offline)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmm, welke site is dat ook alweer.. daar heb ik me ook ooit geregistreerd volgens mij

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmm , mijn blog is foetsie maar mn account bestaat nog wel :/ zal wel zijn omdat ik mn gamertag heb gewijzigd

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als je wilt kun je het laten aanpassen:

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Meh, zo boeiend vind ik t niet. Was alleen benieuwd of ik even snel kon zien wat ik de laatste jaren veel gespeeld heb (naast CoD en BFBC)

Puur op de gok zou ik denken dat ik Oblivion, Fallout 3 en FIFA 09 (manager mode) het meest SP gespeeld heb

11. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Oblivion en Fallout 3 kun je zien hoelang je gespeeld hebt.

Mijn lijstje ziet er dan waarschijnlijk zo uit:
    1. Gears Of War 2 - 375 uur (incl. MP)
    2. Fallout 3 - 140 uur
    3. TES IV: Oblivion - 140 uur

Veel andere games ook lang gespeeld, maar niet altijd alles wordt bijgehouden en denk dat dit toch wel echt het meeste is, maar weet niet zeker. Dat ik Gears 2 zolang gespeeld heb kwam wel als een verrassing btw. :9

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als ik MP meetel word het een heel saai lijstje :+ De laatste 3 CoD's zit ik over de 10 dagen MP

13. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar voor mij is zoveel uur op Gears best wel uniek, op andere games speel ik de MP voor ongeveer zo'n 20-50 uur.

Zonder MP wordt mijn nummer 3. Mass Effect - 95 uur & counting (wil nog steeds een aantal playthroughs doen)

14. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    is Gears of war 1, 280 dagen spelen veel op die site? Volgens mij wel, damn ik was een addict vroegah. Wel grappig.

1. Gears 1 -280 dagen
    2. Grid - 43 dagen

15. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Beste games op de 360 :

Lego Star Wars TCS
    Guitar Hero *allemaal*
    Oblivion
    Fallout 3
    Mass Effect 1+2
    Gears of War 1+2
    Forza 3
    Need for Speed Hot Pursuit
    Portal 2
    Left 4 Dead 1

16. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Wtf 280 dagen8) naja, inderdaad best grappig!. Langste wat ik heb gespeeld is Mw2+singleplayer. En dat was volgens mij 42 dagen:+.

17. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ach als ik terugkijk denk ik dat ik tussen november 2006 en juli 2008 gewoon verslaafd geweest ben aan GoW. volgens de norm he. Maarja het waren mooie tijden:thumbs: Ik kon het me veroorloven en eigenlijk beinvloede het me leven niet ofzo. Eerst had ik een verkeerde opleiding gekozen en ik bleef die opleiding doen in de hoop dat ik m toh leuk ging vinden, wat resulteerde in een barslechte motivatie en veel skypen>vrije tijd>gamen. Daarna een jaartje partime gewerkt en gechilled. Dus dat verklaart het denk ik wel. En ik was redelijk serieus met een clan bezig geweest. Sponsoren zoeken etc. en toernooien spelen.

Ik kijk er op terug als een mooie tijd maar ik zal nu nooit meer zo lang kunnen spelen als toen. Ik speel nu af en toe op mijn cube en civ 4 op de pc. de Xbox is al een paar maanden niet meer aangeweest. Misschien gaat ie voor skyrim nog een keer aan. :)

Laatst bewerkt: 1 sep 2011
  18. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik ben ook een tijdje verslaafd geweest aan GoW 1. Was zo'n geweldig spel, ongekend toen _O_

19. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Hier mijn lijstje van meest gespeelde games. Mijn broertje speelt nogal vaak MW2, dat is denk ik wel te zien. *)

Maar de nummer 1 is voor mij GTA IV. Daar zit het meeste tijd in qua single player. De Cod games zijn natuurlijk alleen maar multi player.

Laatst bewerkt: 2 sep 2011
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611

Deel Deze Pagina