Gears of War 3 [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dutch Future, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou en ik wil alles. Plus ben pas in act 2 op pc. Heb nooit tegen die brumak gevochten. Dat exclusieve pc level

2. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Chrome Hammerburst <3. Dat was m'n favoriete van de beta, alleen vond ik dat bruine dat er nog op zat wel lelijk :+.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Meh. Lame trailer. Vooral tov de vorige CG trailers.

Zelfs Ashes to Ashes was beter.

Hoop dat ie snel op de Marketplace komt te staan. Misschien bevalt ie me beter in fatsoenlijk HD en surround geluid. :+

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik vond het tof, soort van recap. last day en madworld zijn natuurlijk wel vetter

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had gewoon véél beter verwacht van de laatste CG trailer van het einde van de trilogie. Going out with a bang... of niet dus...

Doet niks af aan de kwaliteit van de game natuurlijk, maar na Mad World en Last Day, tsja... dan heb je gewoon bepaalde verwachtingen. :p

6. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wil je dan aan Mechanic Baird komen? Of alleen alle weapon skins?

Ik heb die extra 5 chapters op YouTube gekeken. Niet echt behoefte om zelf te spelen, is gewoon extra maar niet een must ofzo.

7. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik kan niet echt zien hoe die veel beter had kunnen zijn? Het is een recap van de vorige delen, met veel symbolisme (het water wat naar binnen komt gestort en RAAM die op Marcus af komt gelopen).

Wat ik wel echt raar vind in de trailer is dat de Locust die naar binnen valt na Marcus zijn grenade lijkt te veranderen in een mens..

Potentieel Locust waren ooit mensen wending? In GoW2 waren de sires ook voorheen mensen waarop geexperimenteerd werd..

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    zavvi.com mechanic baird
    game.co.uk commando dom
    gamemania voor savage kantus en savage grenadier elite

kheb 2 copies nodig dus ik moet wat verkopen als de game uit is. genoeg vrienden van me die em willen voor 40eu, anders op mp of hier wel

@Thundercrash.. serieus een mens?

Laatst bewerkt: 1 sep 2011
  9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dat laatste is niet heel erg duidelijk vind ik. Hij krimpt wel, maar misschien is dat symbolisme voor in-game lijken en wapens die krimpen en dan verdwijnen? En als dat echt zo is, dan zouden ze dat denk ik niet in zo'n trailer stoppen, toch veel te grote plottwist voor?
    Dat de Locust oorspronkelijk mensen waren vallen wel een aantal dingen voor te zeggen, maar dan is het misschien beter om dat soort dingen in spoilers te zetten? Ikzelf wil het liever nu nog niet weten, dus ga niet bewijzen aandragen die deze theorie ondersteunen. Zijn er wel een paar voor te noemen! Ook een aantal bewijzen die de theorie ontkrachten though. :9

10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Op groter scherm ziet het er inderdaad meer zo uit. Ook op het einde zie je dode Locust liggen, die dan niet meer er normaal uitzien maar echt enorm mager zijn geworden. Of dit mensen zijn, kan ik niet echt zeggen though. En ik ga het ook niet beter bestuderen, wil nog wel (deels) verrast worden.;)

Ik ga de campaign denk ik echt zo snel mogelijk uitspelen. Wil echt weten hoe alles nou precies zit en hoe het afloopt. Natuurlijk wil ik dat wel door het spel zelf te weten komen.:D

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Weet ik veel hoe die beter had kunnen zijn. Ik ben geen trailert maker. :+
    Het is gewoon minder dan Ashes to Ashes, Mad World en Last Day. Kunnen ze er nog zoveel symbolisme in stoppen, het kijkt minder lekker weg.

Maar ik wil em eerst nog eens in HD zien op mijn TV voordat ik em officieel kut ga noemen. :p

Het idee van een recap is leuk, maar dan had ik liever dat ze dat hadden bewaard voor een wat langere trailer.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    I hear you, het is zeker minder dan Mad World en Last Day. Voor mij is het een tie met Ashes to Ashes.. Heb ik al gezegd btw dat ik zin heb in deze game

13. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Moet nog altijd wennen aan het feit dat Dom te lazy is om z'n baard te trimmen, maar het is wel echt ziek baas. I can't wait :)

14. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Kijk maar is goed, de Locust valt naar binnen en wordt plotseling een stuk 'magerder'. Het kan foreshadowing zijn, maar het kan ook zijn wat Gerowniko zei dat de tijd gewoon sneller gaat en dat ze dus ook sneller decomposeren.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb gekeken, ziet er nog gewoon Locust uit.
    Ik denk niet dat de Locust humans waren. Ik denk dat de Locust wel gecreeerd zijn door Adam Fenix om in de Pendulum Wars de UIR te verslaan. Vandaar de Siren test subjects en de Locust Queen.

Hij is niet lazy, hij is depri. Zn broer verloren, zn ouders, toen zn 2 kinderen van 2 en 4 volgens mij en toen Maria moeten verlossen. Toch tof zulke character ontwikkelingen zie je niet vaak in een game. In Jacinto's Remnant gaat ie op gegeven moment ook helemaal tekeer tegen een civilian, hijft heeft het helemaal verloren.

16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Kan bovenstaande in een spoiler? Het is een theorie maar het is wel zeer waarschijnlijk. :9

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jullie zien is dat die Locusts aan het wegrotten zijn. Als je naar de omgeving kijkt zie je dat alles snel erodeert, alsof de tijd versneld is. Dat die je later ook bij die grote gebouwen.

Edit.. oh dat is al door iemand opgemerkt :p

Laatst bewerkt: 2 sep 2011
  18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb toch maar via 12game.com de normale editie pre-ordered!.

Ik had al een bestelling staan voor de Epic Edition bij Videogamesplus.ca(ik neem aan dat ik die ook krijg) en daar zit ook de CE bij dus dan heeft het ook geen nut om dan weer voor de CE te gaan :+.(ik heb hem via 12game.com besteld omdat ik het spel ook graag op de release wil hebben.)

Ik kan in ieder geval niet wachten op Gears of War 3!.

Laatst bewerkt: 2 sep 2011
  19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Laatste de beelde van Act 1 SP gezien. Tering, dat is mooi. 8)

Mijn TV kan het denk ik niet zo strak op beeld krijgen, maar mooier dan GOW 2 zal die wel duidelijk kunnen tonen.

20. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je die beelden gezien?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina