nederlanders zeggen altijd dat het te lang stil ligt. de out routes zijn makkelijker te gooien! Die worden een keer in bound gevangen. Als de play begint moet je kijken wat de safety's doen die vertellen vaak waar de ruimte vrij komt. Komt er weer een online franchise?
Madden 11 werd je schijt ziek van die mensen die met Vick speelde, dan een four verticals liep, wacht totdat de defenders weg getrokken zijn door de wide outs en hoppa, weer 20 yards...
Om de een of andere vage reden kan ik de demo niet downloaden, ja of ik moet er voor betalen maar daar heb ik weinig zin in. Bijzonder jammer dat ze zelfs voor demo's al geld gaan vragen.
Ik denk dat je dan geen Live Gold hebt, kan dat? Wie gaan hem allemaal halen? Gaan we een franchise opzetten?
Ik ga hem binnenkort halen en als de franchise wordt opgezet doe ik mee. weet alleen nog niet met welk team.
2day is the day! Heb een tabelletje gemaakt in de openingspost voor de Franchise. Laat maar heure welk team je wilt!
Merk overal om me heen dat mensen een beetje klaar zijn met Madden. Ikzelf ook wel om eerlijk te zijn. Vroegáh speelde het halve team Madden maar nu zijn er nog maar 3(waaronder ik) die 'm al gekocht hebben en een gering aantal twijfelen nog. Heb 'm overigens nog niet binnen...