Dat heb ik al zovaak gehad. Maar idd, dat blijft lachen, zeker als je tegen een maat speelt. ;-)
Overigens snapt konami nog steeds de buitenspelregel niet. ALs je een bal niet vooruit speelt, is het nooit buitenspel. Maar in alle pessen die ik heb gespeeld, fluit de scheids daar altijd voor.
Zulke zaken snap ik echt niet. Een bedrijf wat miljoenen uit geeft om alles zo goed mogelijk te maken, maar dan zo iets, wat niks kost om ff aan te passen, zien ze over het hoofd.
Gewoon niet goenoeg kennis over de regels van voetbal. Blijven jappanners die vertikken om engels te leren natuurlijk. Ik denk dat dit pes echt parten (heeft) gespeeld. De communicatie is zo slecht, en de enige naar wie ze lusiteren is adam die lk jaar roept dat ze goed bezg zijn.
Maar goed, ik heb een avondje ''vrij'genomen, lekker pessen, want het begint zelfs weer een beetje verslavend te worden.
De kunst op top player is om helemaal niks weg te geven, want als ik voorkom, dan gaan 24 van de 25 schoten op goal er in, de 1 nog tenenkrommender als de ander.
Kan niet wachten op die full game, deze demo heeft me zo 10 jaar jonger gemaakt. En jij Han, werkt ie bij jou ook nog goed? ;-)
Laatst bewerkt: 3 sep 2011