Spoiler Jezus wat een idiot met zn kop tegen de muur , wel grappig dat er opeens twee enorme negers bovenop duiken
[spoiler1]HAHAHA heeft iemand een gifje van die headbutt?[/spoiler1] Wel een hoop drama in één aflevering zeg. Pauly gaat ook nog ff los.
Snap niet waarom ze naar Florence zijn gegaan. Andere dingen dan in Seasight of Miami doen ze niet en dat is toch wel jammer
Ze hadden naar Cancun moeten gaan! Anyhow, ik snap wel dat ze het zondag al uit hebben gezonden. Met zo'n anti-climax, als ze iedereen daar een week op hadden laten wachten was iedereen gestopt met kijken.
Ik dacht aflv 1 terug te kijken op mtv, kan je het alleen maar in losse fragmenten kijken ofzo? Snap er niets van!
nee was vorige jaar ook met season 2 dat er voor ve mtv awards eentje wordt uitgezonden. anyways er is weer een nieuwe + afterhours Jersey.Shore.S04.After.Hours.2.PDTV.XviD-FQM Jersey.Shore.S04E07.Meatball.Mashup.WS.PDTV.XviD-FQM
Heb eigenlijk geen zin meer om te kijken. Seizoen 1 was leuk. Seizoen 2 in Miami was me favoriet. Seizoen 3 was matig, had Jersey wel gezien eigenlijk. 4 is echt niet boeiend. Ze hebben er zelf ook geen zin in lijkt me.