Ik zit denk ik rond de 300+ uur in Forza Motorsport 3 (offline, heb zelden Live). Verder rond de 150 in Oblivion en menig uren aanmodderen in GTA IV. Valt me op hoe ik op de vorige xbox titels als Project Gotham Racing 2 en de Halo-reeks minimaal 5-6 keer uitgespeeld heb, alles aandachtig heb bekeken, en dit met de 'nieuwe' spellen in die series helemaal niet doe. Ik verken minder, speel de singleplayer wel erg snel uit en that's it al vaak.
Ik merk hetzelfde, maar is dat de schuld van de games? Ik denk dat ouder worden er ook mee te maken heeft. Die blogs zijn wel interessant, maar een beetje laat voor mij om er nog aan te beginnen. Op gevoel is mijn topper van de 360 toch wel de originele Bioshock. Daarna komt Halo: Reach dicht in de buurt. Ik betrap mezelf er continu op dat ik die game opnieuw wil spelen. Ik speel niet eens online, maar het level design is zo veel beter en verfrissender dan al haar voorgangers dat de single player mij blijft boeien. Het is linear, maar het gevoel van vrijheid is ongekend.
Ben nu ingelogd op: http://360voice.gamerdna.com/ hoe zie ik zo'n lijstje met de games en daarachter 't aantal gespeelde dagen?
Rechtsboven staat 'blog', klikken, en dan kun je onder je gamertag en gamerpicture zien: Games played, met daar achter een link waar je alles kunt zien.
Top tien via 360voice. FIFA09, beste footie deze generatie. Gek dat MW2 erin staat, kan me niet voorstellen dat ik die zoveel heb gespeeld
Dus als je 5 minuten speelt telt het al als 1 dag? Het lijkt me ook niet helemaal te kloppen als ik bij MetalSonic kijk. Hij heeft spellen op 1000/1000 en dan staat er maar 1 dag.
Yup. Kan al vrij snel een vertekend beeld geven. Mijn top nogwat. Halo 3 nog maar een keer opstarten dus.
Heb me net ook aangemeld bij die site. Ben wel benieuwd wat mijn lijstje is na al die jaren. Het duurt alleen 2 dagen totdat de info is verzameld. Ik verwacht dat Dead Or Alive 4, Virtua Tennis 3 en FIFA 09 bovenaan staan.
Helaas, die site telt alleen de speeldagen sinds je geregistreerd bent. (Of dat moet inmiddels veranderd zijn?)
volgens mij niet want ik heb me gister registerd en sta nu op 280 speeldagen voor gears 1.. dat doe ik goed dan!
Yep 360Voice.com, bezoek je eigen profiel. Dan heb je aan de rechtkant van het scherm enkele tabellen onder elkaar staan, waaronder 'Top 10 Most Played Games'. Onder de 10de game staat een link met 'View all played games'. Voila, nu word je door gelinkt naar de juiste pagina.
Zo, en nu voor XBLA. Ik heb bijna alle grote retail games gespeeld, maar ik heb niet alle grote XBLA titels gespeeld. Dus er zullen er (veel?) missen volgens mensen. Dus houd in gedachten; dit is gebaseerd op wat ik gespeeld heb, niet wat jij gespeeld hebt! Een comment wat ik kreeg op mijn vorige filmpje: Dus dat was het eerste wat ik heb aangepast! (bedankt Syndicate! Zou anders niet hebben geweten waar te moeten beginnen met zoeken naar een dubstep nummer... Tenminste... dit is toch dubstep?)
Laatste tijden voor de 360? Nee denk het niet. Elk jaar verschijnen er nog zo gruwelijk goede games en de line up tussen oktober en december ziet er alles behalve slecht uit. Grafisch kan het nog goed mee. Damn xbox360 alweer bijna 6 jaar oud. Waar is de tijd gebleven.