[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik kende het niet eigenlijk.

2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    ElvUI is eigenlijk een meer compacte (meer scherm vrij, basically) versie van TukUI, het mist wat dingetjes die Tuk wel heeft maar voor de rest vrij hetzelfde. Wel iets makkelijker te modden.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zag net iemand voorbij komen met 4K res. in trade chat. Die wilde Arena doen, 2 vs 2 of 3 vs 3.

Is 4 K tegenwoordig al genoeg ofzo??? Beetje erg weinig heb ik het idee voor Arena, of dat moet level based zijn zoals met andere PvP zones.

4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik wens je veel succes om het te halen. ;)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wel veel dus. Nou goed, dat komt ook omdat ik spelers heb gezien die toch een stuk hoger res. hebben. Misschien zitten die in PvP guilds die dat dagelijks doen.

4K lijkt niet veel, maar om het te halen hehe. :+

Ik PvP dan ook bijna nooit. Is zo'n beetje het enige onderdeel in de game waar ik me nog nooit in verdiept heb.

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Wat bedoel je met een stuk hoger? Ik heb eerlijk gezegd nog weinig players gezien die ver boven de 4k resilience uitkomen, dus ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar een armorylinkje. 4k lijkt niet alleen veel, het is het ook. Bijvoorbeeld: de Priest die met zijn team de 2e ranking heeft in 3s, heeft 'maar' 3.7k resilience. ;)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    My bad, dan heb ik het denk ik slecht verstaan.

Zoals gezegd: Heb me er nog nooit echt in PvP verdiept.

Zullen wel allemaal minimaal 351 of 371 items zijn neem ik aan?

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    371 ;) Resto shaman zit bv op 4100ress waar mijn Shadow priest op 3900 zit. Licht er maar aan hoe je gemmed etc ;)

9. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echter liegen de brackets er niet om. Top 2.4K+ rating domineren Locks en Rshams de hoeveelheid. Tevens worden Dpriest nogal geraped door melee cleaves (hello Nectrotic Strike) terwijl Rshams één van de weinige healers zijn die het aardig kunnen uithealen (deels door de mastery) en flinke utility hebben tegen castercleaves vanwege Grounding, 6sec shear etc.

Alsmede zijn Rshams weer de slechste healers voor PvE to some extend.

PvP: RSham > Hpala => Dpriest > RDruid (3s en 5s wise).

Laatst bewerkt: 2 sep 2011
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik maak me over het algemeen niet zo druk over gemmen. Het is voor mij nu zelfs te simpel, met name bij een OP DK, maar dat kunnen alle classes zijn als je het zo wilt hebben.

Ik denk dat je de ress voor een groot deel ook van Gems moet hebben. Zit zelf een beetje aan een 50/50 of 40/60 verhouding te denken tussen haste en resillience.

Correct me if i'm wrong.

Ik heb niet echt naar de Cata PvP gear gekeken, maar zo zag ik het vaak in Dalaran tijdens de LK era.

11. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    arenajunkies.com

Het is niet zo simpel als "dit moet je hebben". Het ligt eraan welke comp je runned, je speelstijl, je talents, je gear. En of je ballen hebt of niet, ik loop zelf full agil gemmed omdat ik resilience voor pussys vind. Sowieso doe ik RMP dus burst is voor mij meer een must dan survival.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je vergeet healing totem ;)

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als jij full Agi. gemmed, kom je dan nog wel in de arena's etc voor hogere levels etc?

Iedereen op mijn realm vraagt atm naar spelers met zoveel en zoveel res en niet agility. :confused:

14. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, je snapt zelf toch wel dat er shitloads resillience op PVP gear zelf zit?|:-

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat ook wel. 8) Het is alleen dat ik denk dat je met alleen de res op gear misschien niet genoeg hebt, om bijvoorbeeld aan die 4K te komen waar ik het gisteren over had.

16. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kom je wel, Heb op mijn feral druid volle Season 10 ( op wapen na ) en miss totaal +40 resi gem en ik zit aan de 4.1k. Veder zitten er op de trinkets nog shitloads.

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Resi is niet de almighty stat hoor. Ik speel rogue pvp en mijn resilience komt alleen van gear af. Daarnaast moet je gewoon puur agi gemmen voor damage. :)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Weet ik dat ook weer.

Zo leer je nog eens wat. Hoewel het allemaal aantrekkelijk klinkt, blijft PvP mijn ding niet.

Om daar nu nog aan te beginnen lijkt mij niet echt verstandig, tenzij ik het als tussendoortje blijf nemen i.p.v. echt PvP wise.

19. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    4k haal je gewoon met een mix van ruthless/vicious.

20. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Pussy of niet, je wordt anders gewoon heerlijk ge2shot of ge3shot.

Deel Deze Pagina