[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand de controls voor de pc of ergens waar ik dat kan vinden?

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als je de demo hebt gedownload, kan je gewoon de controls aanpassen. Staat in de folder van de demo, een Settings.exe en dan Toetsenbord-tab.

3. Feyenoord 12

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt! Hopelijk gaat dat beter.

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al info over de Pes demo ?

5. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
  6. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Vandaag een vette pot, nipt 2-3 gewonnen (mét man utd tegen napoli). Die 2e demo moet toch maar ff snel komen!!

7. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dat verdedigen, je kan nu wel heel veel verschillende dingen doen. Alleen als je een beetje van alels gebruikt, dan snijden ze er zo door heen.

Ben er nog niet uit wat voor mij het best werkt. Zal je waarschijnlijk online ook weer hebben, dat je ff moet wennen. Nu nog meer dan ooit denk ik.

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Er staat een hele goede verdedigings-uitleg op WENB, daar staat praktisch alles in wat je weten moet:
    http://kitanamedia.com/forums/viewtopic.php?f=9&t=5192

OT: Ik kan trouwens op WENB niet meer inloggen; nadat ik mijn email-adres daar in mijn profiel had gewijzigd kwam het met de mededeling dat mijn account inactief was en geactiveerd moet worden. Een mailtje naar de administrator bleef onbeantwoord en de link met 'resend activatie-mail' stuurde mij geen mail toe. Mooie boel |:-

9. Feyenoord 12

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een goede download link van een patch met meer teams voor de demo?
    Ik heb het al een paar keer geprobeerd maar ik krijg elke keer zwart beeld.

10. ParDennoes

ParDennoes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou bij PES met de ML? Kan je alleen via dat transfers doen en in de Champions League spelen etc? En is dat niet zo wanneer je gewoon met De Eredivisie begint? Want bij ML zit je sowieso al met verschillende clubs door elkaar van andere landen als ik het goed begrepen heb?

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Heb je je virus-software uitgeschakeld? Dat moet je doen, anders zou ik het ook niet weten...

@Pardennoes, over ML is nog weinig bekend. Dat wordt volgende week woensdag bekend gemaakt.

12. Feyenoord 12

Leuk Bevonden:
    0
    Haha wel nice als je een buitenspel doelpunt maakt, lijkt net of je scoort maar tijdens dat filmpje als de speler juicht zie je opeens de grensrechter zijn vlag omhoog houden.

13. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    En dat zorgt voor supervette momenten als je met een maatje speelt. Denk je eindelijk die winnende te scoren, wordt ie afgekeurd wegens buitenspel. Andersom kan natuurlijk ook. Denk je... kuuuut... en komt achteraf die blijdschap :D

14. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dit zit echt in elke PES toch? 8)
    Heb de demo nu een aantal keer gespeeld en hij is zeker vet. Ik moet soms alleen nog even wennen aan het schieten.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien het er al heel lang in zit herken ik het filmpje onderhand wel. :+

16. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik al zovaak gehad. Maar idd, dat blijft lachen, zeker als je tegen een maat speelt. ;-)

Overigens snapt konami nog steeds de buitenspelregel niet. ALs je een bal niet vooruit speelt, is het nooit buitenspel. Maar in alle pessen die ik heb gespeeld, fluit de scheids daar altijd voor.

Zulke zaken snap ik echt niet. Een bedrijf wat miljoenen uit geeft om alles zo goed mogelijk te maken, maar dan zo iets, wat niks kost om ff aan te passen, zien ze over het hoofd.

Gewoon niet goenoeg kennis over de regels van voetbal. Blijven jappanners die vertikken om engels te leren natuurlijk. Ik denk dat dit pes echt parten (heeft) gespeeld. De communicatie is zo slecht, en de enige naar wie ze lusiteren is adam die lk jaar roept dat ze goed bezg zijn.

Maar goed, ik heb een avondje ''vrij'genomen, lekker pessen, want het begint zelfs weer een beetje verslavend te worden.

De kunst op top player is om helemaal niks weg te geven, want als ik voorkom, dan gaan 24 van de 25 schoten op goal er in, de 1 nog tenenkrommender als de ander.

Kan niet wachten op die full game, deze demo heeft me zo 10 jaar jonger gemaakt. En jij Han, werkt ie bij jou ook nog goed? ;-)

Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  17. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ben je niet in de war met rugby? :9

Ik denk dat ik wel snap wat je bedoeld. Maar als ik de bal achteruit speel en jij komt uit buitenspelpositie terug om die bal te halen is het ook buitenspel natuurlijk...

18. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhmmm, ga jij de spelregels ook maar ff opnieuw door nemen maat, ;-).

Het spijt me, maar dat is geen buitenspel.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm heb nog niet meegemaakt dat iemand achter de bal buitenspel werd gegeven. Waar ik wel gestoord van word is als ik die bal totaal niet naar de buitenspel-staande wil passen en hij 10x van richting wordt veranderd door de tegenstander en alsnog bij die gozer komt, het buitenspel is. Misschien dat dat volgens de regels ook juist is, dan vraag ik me dat bij deze af.

Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  20. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Kom maar op met die regel! :+ Anders blijf ik er echt bij dat het buitenspel is...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina