Aan je niet skills denk ik Easy was faceroll. Op medium was ik ook een paar keer dood gegaan, maar als je 't een beetje doorhebt is het goed te doen. Hard is wel erg moeilijk.
Op normal ging ik 2 keer dood, stukje dat je moet wachten op de lift was best klote. Leek wel of er geen einde aan kwam aan de enemies.
Als je deze game bij Gamemania besteld voor XBox 360 of Ps3, krijg je er gratis Red Faction: Armageddon bij
Nette aktie, Armageddon verkoopt denk ik niet zo best. Online kan je ze ook los bestellen bij yourgamezone.nl heb je die 2 games ook voor ongeveer 60 euro
Zit er niemand op deze game te wachten? na die demo gespeeld te hebben zit ik echt met smart op deze game te wachten en de reviews Arghh.
Erop wachten is wat overdreven, maar de demo was zeker leuk. Game komt er nog wel een keer. Eerst mijn huidige games uitspelen.
Sms gehad van Gamemania dat ik de game al kon ophalen. Vond de demo erg vet om te doen maar toch wil ik even wat reviews afwachten.
Demo was onverwachts goed. Ik zal een spel als dit niet kopen, met zoveel toptitels op komst, maar toch wel benieuwd naar de reviewcijfers.
Ook voor mij was de demo een aardige verrassing. De wapens hebben lekker veel "gewicht" en de animaties zijn vloeiend en bloederig.
Game is in de winkel te vinden, futurezone iig! Net 3-4 uur mp gespeeld en 2 uurtjes sp. Speelt heel goed, vooral de verschillende classes in mp zorgen voor een vet slachtveld. The classes verschillen namelijk echt veel van elkaar. Doet me een beetje denken aan die avp game op de 360, BEETJE iig. In oktober komt gratis DLC met een coop/horde mode. Nu zit er helaas nog geen coop in, maar die DLC gaat de game NOG beter maken.
Hoe zit het met de vertaling? Ik zag dat de demo in het Nederlands was, maar heb liever mijn games in het Engels.