1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: Reach [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 26 nov 2010.

  1. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    haha, ja. Kan dus hieruit duidelijk wel opmaken dat ik dit niet vaak speel:9
     
  2. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dit weekend denk ik als ik online ben wel een potje meedoen hoor!
    Kun je lekker levelen:+
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Iemand zin om vanavond even de weekly te doen (en daarna eventueel wat MP potjes)?
    Na 19.00 uur en graag 20 jaar of ouder.
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Weekly kun je makkelijk doen met een tweede controller aangesloten en gewoon erdoorheen blazen.
     
  5. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas ben ik vanavond niet thuis, maar je kan me wel toevoegen, voor misschien andere challenges of lekker online knallen


    btw ben 22 jaar _O_
     
  6. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Is goed, misschien kunnen we ook de weekly proberen te doen!
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Eindelijk Hero :cool: Nu duurt het eerst weer een jaar voordat ik legend ben :+
     
  8. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval zal Combat Evolved Anniversary voor wat meer variatie zorgen waarschijnlijk. :9
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Weekly, iemand? Geen zin om het alleen te doen :+
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik ben voor je online :)
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nice, ik kom eraan :cool:
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Betrayed by Cookie X, Betrayed by Cookie X, Betrayed by Cookie X, Betrayed by Cookie X, Betrayed by Cookie X, Betrayed by Cookie X, Betrayed by Cookie X, Betrayed by Cookie X, Betrayed by Cookie X, Betrayed by Cookie X, Betrayed by Cookie X, Betrayed by Cookie X, Betrayed by Cookie X, Betrayed by Cookie X, etc :+
     
  13. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    heb je misschien nog zin om hem zometeen met mij te doen?
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    [​IMG]

    _O_

    Nu:
    Nickname: Hete BLKSM
    Emblem: [​IMG]

    Waar je toch blij mee kunt zijn. :+
     
  15. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Daar heb je zeker lang voor moeten sparen:9
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Overgenomen vanuit het Halo 4 topic:
    Bij deze.:+

    Dat is prima, maar ga er niet vanuit dat dat de meeste mensen zijn.

    Klagers zijn ALTIJD in de meerderheid op internet als het op dit soort dingen aankomt; comics, games.....
    Feit blijft dat het maar een selecte groep is die online hun mening geven.

    Nee, dat is een goed argument.

    Als de meeste Halo fans Reach zo slecht vinden, dan is er geen betere en duidelijkere manier om de makers dat duidelijk te maken door juist deel 3 te blijven spelen.....maar dat is niet zo, dus waarom zouden de makers terug gaan naar de manier van deel 3? Om een paar 1000 spelers terug te winnen, maar wie weet hoeveel meer te verliezen?
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Halo is altijd een competitieve game geweest.
    Dat is door de fails van Reach om zeep geholpen, waardoor er vele spelers vertrokken zijn.
    De game is dus niet een total fail (jij je zin) alleen voor een grote groep spelers.

    Ik vind het niet correct van Bungie dat het gene wat Halo zo groot heeft gemaakt door hun verwaarloost werd.
    Ze wouden totaal niet luisteren naar de community.
    Gelukkig denkt 343 daar anders over ;)

    We gaan het toch niet eens worden, aangezien jij Halo op een andere manier speelt dan ik.

    Playlists als TS en MLG zijn voor mij onspeelbaar geworden.
    Bv de bloom van de DMR is crap en de armor lock die je bijna onsterfelijk maakt en de snelheid van het spel vertraagt.
    Of neem jetpacks die map control onmogelijk maakt.
    Active camo is ook een toffe toevoeging.
    Lekker campen met een shotty....
    Sprint is nog wel ok.
    Nades die veel te sterk zijn.

    Wat ook een super verbetering van Reach is ten opzichte van Halo 3 is het ranking systeem.
    In Reach heb je dus geen ranking matchmaking systeem.
    Geen ranks 1 t/m 50 true skill ala Halo 3 nee we gooien liever alles door elkaar heen (social en ranked playlists) , waardoor je dus bijna altijd met gasten speelt die amper weten hoe ze een controller vast moeten houden.

    Ik zeg thumps up voor Reach.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2011
  18. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga akkoord met bijna elk van je punten, X-Junk.
    Al heb ik er ook wel mijn vrede bijgenomen.. het enigste waar ik mij vooral aan erger is armor lock.
    Het verwijderen van rankingsysteem heeft er voor mij gezorgd da ik online dit spel meer speel... als ik bij halo 2 of 3 mijn hoogste level bereikte en ik verloor nadien 2 spelletjes op rij dan had ik schrik om nog verder te spelen.
    Mijn punt hierbij is dat men hier wel enorm door geobsedeerd door werd, enkelingen werden er door ook wel overgeobsedeerd met cheaten/boosten als gevolg.
    Halo:Reach is voor mij minder 'voldoenend' maar een pak minder frustrerend.

    Neemt niet weg dat Reach nog een miljard keer beter is dan alle cod-troep op de markt.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2011
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben het volledig eens met axess. Armor abilities zoals de jetpack maar zeker armor lock maken het spelen van deze game echt frustrerend soms. Aan de andere kant vind ik wel dat we het mogen toejuichen dat ze de Halo franchise wilden doorontwikkelen. Want dat is het wel, een doorontwikkeling. Er zijn vooral wat dingen toegevoegd (met name dus AA) en wat dingen aangepast maar de basis van Halo is er wel degelijk nog steeds. Dat is wat MAD 1976 ook al zei. Veel van de gameplay en de looks (de stijl) is nog volledig hetzelfde als in vorige Halo games, althans wel Halo 3 (de anderen heb ik eigenlijk alleen single player gespeeld).

    Het nadeel van Halo 3 was inderdaad dat levellen voor veel mensen een obsessie werd en je andere gamemodes moest gaan spelen omdat je bang was dat je in rank zou droppen als je door zou gaan. SWAT was voor mij ook in deel 3 zo'n beetje het leukste wat er was, maar toen ik eenmaal een bepaald level had was ik bang om weg te zakken. Hierdoor stopte ik dus met het spelen van mijn favoriete gamemode. Belachelijk natuurlijk dat zoiets nodig is. En dat is waarschijnlijk een grote reden waarom Bungie besloten heeft het rankingsysteem om te gooien. Ja, en al die kneusjes die het nodig vonden online Brigadier en General accounts aan mensen te verkopen of gasten die al dan niet voor geld iemand in een groepje goede spelers mee te laten liften zodat diegene kan ranken. Dat was een ander nadeel aan Halo 3. Op een gegeven moment kwam je bijna elk potje wel weer tegenover een groepje gasten te staan die goed waren en volledig op elkaar waren ingespeeld. Als ik dan met een maat en een aantal onbekenden moest spelen tegen zo'n groep was je bij voorbaat eigenlijk al de lul. Dat zie je toch ook veel minder in Reach.
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt zo'n biased post die nergens op slaat. Ik geef toe, Halo Reach is zeker niet de game die de meeste H3 spelers verwachten, maar in mijn ogen is H3 de slechste uit de serie. Helaas zijn de meeste 'competitieve' spelers H3 kids die niet beter weten en dus automatisch Reach slecht vinden. Ik wil echt niet zeggen dat Reach goed is, H1 en H2 staan er ver boven, maar het klinkt dat jij het geen kans geeft (wat vele andere ook niet doen). Bungie heeft trouwens hier niks te maken, wees blij dat ze nog de competitieve kant van de game nog in hun achterhoofd houden, maar je kan niet zeggen dat ze alles op ons moeten richten, want wij zijn nog geen 10% van de spelers op reach.

    Ranking zou wel fijn zijn, ik vond die van H2 beter, omdat het langer duurde dat je op de 50 zat, maar die van H3 zou ook een goede toevoeging zijn, daar ben ik het met je eens. Onspeelbaar is et niet (behalve TS, heb ik nooit leuk gevonden) maar leuk is anders en wel een frustratie punt voor mij.

    Bloom is inderdaad niet nodig, maar lang niet zo erg als jij doet beweren. Alle schots die je mist zal waarschijnlijk meer met jou hebben te maken dan met de bloom. Het haalt wel de snelheid van de game naar beneden.

    AL, tsja zit niet in MLG dus geen frustratie voor mij. Het is wel irritant in een meleegevecht, maar verder heb ik er geen moeite mee maar ik geef toe dat het wel overpowered is.

    Jetpack slaat nergens op, je geeft je snelheid op om verticaal sneller te gaan. Plus je bent overal te horen en je kunt niet straffen dus je zal makkelijk neer te knallen zijn en je kan niet weg sprinten want natuurlijk ook een nadeel is. Je moet niet vergeten dat AA's daar zijn om je extra opties te geven, dat betekend in sommige gevallen voordelen. Jetpack is gebalanceerd vind ik.
    Nades zijn in mijn ogen precies goed, in H3 waren ze gewoon zwak. Wees blij dat je nooit H1 hebt gespeeld dan.

    lol@dezepost.
     

Deel Deze Pagina