[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de industrialisatie van Fable 3 juist een erg leuk thema. Ook wel goed uitgewerkt. (wel cliché, maargoed). Sfeer was prima, zoals in alle fables. En er zaten wat leuke nieuwe elementen in. Kan 'm iedereen aanraden :)
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oke, Fable III is geen tijdloze klassieker maar kon het wel zeer waarderen. Je moet het ook niet zien als een RPG.
     
  3. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle 3 fables en het recenste deel was bij mij zeer teleurstellend. Dat koning spelen was echt stom. Dus je kunt beter je tijd steken in andere games. Je kunt de game inderdaad niet vergelijken met Skyrim, want daarvoor is Skyrim te "geweldig" voor.
     
  4. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable en The Elder Scrolls zijn gewoon compleet verschillende games, ondanks dat ze beiden als RPG geclassificeerd kunnen worden.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja TES is een RPG met vrijheid, diepgang en je kan je character zelf bepalen. Fable gebruikt de rpg elemeten als een gimmick en leunt op z'n adventure elementen. Ik vind de Fable serie wel leuk, mede omdat Fable 1 gewoon de shit is. Ik zou graag eens een prequel Fable willen spelen. Misschien dat dan de game weer beter wordt. :+
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.304
    Leuk Bevonden:
    4.767
    Niet zolang de letters PM nog op bedrijfspapier van Lion Head staan. :+
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Fable 3 is echt de minste van de 3.
    Je kunt niet sterven wat de game gewoon te easy maakt.
    De game heeft totaal geen uitdaging.

    Mensen niet kopen.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Die man heeft zichzelf al bewezen.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Dungeon Keeper, Populous, en Black & White waren zeer zeker awesome games (met nadruk op de eerste :p ). Toch zijn in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst (thnx Dr phil). Wat de beste man recent met Fable heeft gedaan vond ik nou niet echt van grote klasse getuigen. Aardig speelbare games imo, maar daar stopt het voor mij.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hij had toch ook z'n aandeel in Theme Hospital?
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb Fallout nooit gespeeld, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar loze beloften doen is niet alleen aan Molyneux voorbehouden, maar ik hoop natuurlijk net als jullie dat de beloften rondom Skyrim waarheid worden :) Maar omdat ik zovaak teleurgesteld ben in het zoeken naar een opvolger voor Oblivion houd ik nu een slag om de arm, ook al is dit technisch gezien de opvolger.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.304
    Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is een tijd geleden zeg. 8)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Drie nieuwe previews waar toch wat nieuwe info uit bleek, al stammen ze wel terug uit eind augustus alweer..dus in principe oud maar toch erg tof, en ik ben nu nog meer 'hyped' .


    Paar coole quotes uit die previews..deze komt van Joystiq

    And then, after entering the nearby door labeled "To Skyrim", I was off, without even a quest to guide me. The landscape is gorgeous, leaps and bounds ahead of Oblivion. The nearby creek looked so lovely that I couldn't help but jump in, so I did ... and I caught a salmon. Just there in the creek. I just pressed "A" and I caught a salmon mid-swim, which I think we can all agree is pretty darn impressive.

    Though my sword and fire combo was neat, later on I turned up an electrical staff, and the feeling of pulling both triggers and unloading a combination of fire and lighting on an unsuspecting helpless deer is unparalleled. ... Did I say deer? I meant troll. Yeah, that's the ticket.

    http://www.joystiq.com/2011/08/27/the-elder-scrolls-v-skyrim-preview-dovahkiind-of-wonderful/




    For awhile now, the game publisher has been talking about the size of The Elder Scrolls: Skyrim, and comparing it to the last Elder Scrolls adventure, Oblivion. In actuality, the size of the virtual worlds are the same, but with the mountain region of the new game, the way players will navigate the world will take longer (Oblivion offered flatter terrain for more direct routes). But Skyrim has been designed to offer a larger adventure to gamers in a scope that goes beyond square miles.

    Skyrim will offer more dense quests for players to explore through its new Radiant Story System. This technology will serve up random encounters, quests and towns depending on each player’s actions in the game and where they are. It should ensure that players will have a very different experience when playing the game, and offer up replay value for those who want to journey back to Skyrim.


    No more dead ends

    Those who played Oblivion may have, on numerous occasions, tired of a quest because the game literally broke the adventure. With so many quests built into that game, once in awhile a quest would require the player to vanquish the very person who sent them on the adventure, thus breaking the chain of the quest. That will never happen in Skyrim.


    http://www.digitaltrends.com/gaming...preview-a-world-you-can-sink-your-sword-into/



    I took a quick look at the map and decided to head towards a distant town to see what was going on over there and set my course. It wasn’t long though before I was already sidetracked with a group of people asking me to help them which I turned down, and a mine which I decided definitely needed exploring. After buying what I needed from the kind merchant at the entrance I promptly ran her through with my sword and stole the rest of her goods. Why? Because I could.


    I eventually came across a windmill where I achieved my second goal, for in the distance a group of warriors were fighting a giant.

    Giddy with excitement I immediately jumped into the fray and threw everything I had at the behemoth. I have to admit that even though I was a very low level, even with the NPC fighters helping me it took a lot to bring this towering warrior down. But seeing him topple to the ground was definitely worth it. The fighters thanked me and offered me a side-quest to join their ranks but my time was limited, so to the sword they went.




    The few people left in town who hadn’t fled or died seemed to not notice what I had done outside, as I was able to purchase a horse from a man at the stable. I didn’t have enough money though, so I decided to jump on a cart nearby offering to take me to a destination of my choosing. I randomly chose a name from the list, and after a short loading screen found myself in a snowy town which turned out to be quite far away from where I initially was.




    Off in the distance was a group of about six giants and at least one mammoth that I could see among their number.

    They didn’t seem to want to harm me, so out of curiosity I approached them trying to see if it was possible to talk to them. Take note: do not try to talk to giants. They don’t “do” diplomacy. After a brief grunt, the leader drew his club which itself was much larger than my character. I tried to run away but it was far too late for that. A few quick swings as his friends joined in, and it wasn’t long before I was sent hurtling down the cliffs in a bloody heap.

    It was at this point I was informed my time was up, as the next appointment had arrived. I put the controller down, and walked away with a smile on my face. I may not have found a dragon, but I did find one thing out: Skyrim is everything I wanted and m
    ore.


    http://www.dualshockers.com/2011/09...bout-skyrim-was-only-getting-an-hour-to-play/

    Vond ik persoonlijk de beste stukjes uit de previews...hieruit blijkt nu gewoon dat

    - De wereld is vrijwel net zo groot als Oblivion, sowieso niet kleiner, voelt eerder iets groter dan kleiner aan.

    - De random encounters zoals met die giant, en dat de warriors je dan een aanbod doen om hun te joinen. (echt vet dit)

    - Er staan zo te horen nu meer NPC's buiten steden en dorpjes, zoals die merchant. Dit is zéér welkom vind ik , want dit was er te weinig in Oblivion.

    - Zo te horen geen broken quests meer, dankzij dat radiant gebeuren.

    - Stond niet in de quotes geloof ik, maar wanneer ie NPCs dood buiten steden/dorpjes, dan zullen ze hier niet van af weten in de dorpjes, kweenie meer hoe dit zat in oblivion.

    Echt hele nice previews, gewoon lezen :D
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Vette preview! Wereld is net zo groot, maar door bergachtige omgeving eigenlijk nog groter, langer om door te reizen en dan ook nog meer content, dat is wat ik wilde horen! \o/ De rest klinkt ook goed.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.304
    Leuk Bevonden:
    4.767
    Helemaal mee eens. _O_
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.055
    Leuk Bevonden:
    9.612
    Wat is iedereen toch gefocust op de grootte van de map 8)
    Dat boeit mij dus echt helemaal niks, gaat er om of het niet zo repetitief is als in Oblivion.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze hebben het in die previews ook over een soort kar waar je op kunt om soort van fast travel te gebruiken. Het lijkt erop dat ze je dan meteen naar je bestemming brengen , dus dat hele stuk skippen ze dan voor je, hopelijk kun je ook net als in RDR gewoon terwijl je in die kar zit de omgeving bekijken, niet dat het automatisch word geskipt wanneer je je bestemming hebt gekozen. Is me niet helemaal duidelijk nog.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.304
    Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoeveel uren heb jij in Oblivion gestoken dan? ;)
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.055
    Leuk Bevonden:
    9.612
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.304
    Leuk Bevonden:
    4.767
    Als die echt zo repititief was, grotten niet meegerekend, dan had je de game denk ik niet zo lang gespeeld. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina