Kan iemand een schatting maken van hoeveel side-quests er ongeveer in de game zitten? Zou het leuk vinden om weer eens met een side-quest aan de slag te gaan. Spoiler (net 2e baas verslagen)
Spoiler Ik zit in het stuk na de 2e baas en heb er 2 sidequests gedaan... Sidequests zijn wel erg missable, als je niet aan bepaalde condities hebt voldaan
Natuurlijk niet 360 versie, pc ftw . Bron: Neogaf Thread over de "mod" op het Eidos forum. Zo'n 10 side-quests/chains ongeveer.
Bedankt, ziet er tegelijk een beetje vaag en grappig uit. Het menu op die screens lijken wel wat toe te voegen ipv lastig te zijn, maar ik ben totaal niet bekend op dat gebied.
10 is best weinig. :{ Heb er al aardig wat gedaan, maar goed, denk dat ik ook al best ver ben. Jammer dat het spel niet de tijd bijhoud die je aan de game besteed.
Vannacht ff blijven doorspelen tot ik de eerste boss neer had, is uiteindelijk 3u45 geworden lang geleden dat een game me nog zo kon meeslepen...
Heb hem vrijdag besteld, hoop hem vandaag binnen te hebben! Heb de eerste Deus Ex niet gespeeld (shame on me), is het noodzakelijk om wat van het vorige deel te weten qua verhaal?
Nee , dit is een prequel Dus je mist misschien wat context of wat inside jokes maar voor de rest is het goed te volgen
Volgens hier zijn er trouwens zo'n 14 sidequests. Tijdens mijn 1e run op Hard toch wel een paar gemist, tijd voor een tweede playthrough!