Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    waar koop ik het aller aller aller goedkoopste 4200 msp's?

2. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Welke site levert het snelst? Prijs boeit me niet zo.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Waarom is Wehkamp zo'n idiote site? 26 Augustus daar Deus Ex Human Revolution besteld met twee waardebonnen waardoor ik op zo'n €30 kwam. Zou geleverd worden in 2/3 dagen, ondertussen nog niks binnen en staat de levering op een week. Vraag ik het na en krijg ik een email dat er een brief onderweg is met acceptgiro die ik eerst moet betalen van €55. WTF, geen idee hoe ze aan dat bedrag komen.

Heb ook Gears 3 en Skyrim in de preorder staan, maar ik zoek wel ergens anders. Sowieso verwacht ik niet dat het op de release binnen is, en dan nog afwachten of ze niet eerst een acceptgiro sturen voordat ik de game krijg. :emo:

4. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Welke site levert wat? Als je punten bedoelt, moet je hier even kijken.

Laatst bewerkt: 4 sep 2011
  5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Stond er zoiets niet in de voorwaarden ofzo, over acceptgiro? Hele tijd terug had ik daar Bad Company 2 besteld, wou via acceptgiro doen maar toen las ik iets en uiteindelijk daarvan afgezien en voor iDeal gegaan, waarschijnlijk omdat er zoiets vaags mee was (zoals eerst acceptgiro opsturen en dan pas de game verzenden) Kan er naast zitten hoor, maar dat is wat ik mij ervan herinner.

6. EUF-DUTCHJACKAL

Leuk Bevonden:
    10
    Games?

7. EUF-DUTCHJACKAL

Leuk Bevonden:
    10
    En heeft iemand ook positieve reactie op de Wehkamp? Zit er te twijfelen om m'n pre-orders daar te cancellen! Wil gewoon snel geleverd hebben en de prijs boeit me eigenlijk niet zo erg veel. (Heb ze al betaald via i-deal) Komen ze dan wel op tijd?

8. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet. Lees bij sommige dat het wel op tijd komt en bij anderen niet. Het voordeel is wel dat je je geld heel snel teruggestort krijgt als je al betaald hebt en een pre-order cancelt. Dat was bij mij in ieder geval het geval. Verder geen ervaringen met Wehkamp met betrekking tot pre-orders. Heb er wel Skyrim staan, laat ik ook houden zo denk ik.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Haha, blijkt dat ze me een tijd geleden op een ander email een bericht hebben gestuurd om €110 eerst over te maken voor GoW3 en Skyrim (Die samen inclusief verzending maar €96 kosten) en later €55 vragen voor Deus Ex die me maar €32 kost. Wat is het nut van een acceptgiro dan? :emo:

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Pff, snap al die problemen met Wehkamp niet. :+ Bestel er zo vaak zonder problemen. Heb bv Skyrim al maanden in de pre-order staan met acceptgiro, en ze hebben me toch echt nog niet gevraagd alvast te betalen. 8) Pre-orders ook altijd op tijd binnen. Acceptgiro's werken hoe het moet.

Ik zal wel geluk hebben...

11. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Fiasco is gewoon een wanbetaler. :+

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik heb mijn BF3 order daar ook staan met acceptgiro, heb ook nog niks van ze gehoord dus zal wel goed zijn :+

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar waarom bij wehkamp bestellen? Die zijn voor games toch niet veel goedkoper??

14. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar als je 20 euro korting kan krijgen met 2 coupons dan zijn ze ineens een stuk goedkoper :+

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    29 euro voor BF3 vind ik toch redelijk cheap :+

(Voor de PC heb ik hem besteld trouwens :+)

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Soms wel, als ze weer een van die 10% kortingsdagen hebben. En om de zoveel tijd krijg je ook nog eens wat kortingsbonnen.
    Gewoon de site in de gaten houden voor koopjes, want soms zijn ze er toch echt wel. :+

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zie btw net dat zavvi.com weer verzendkosten rekent 8)

Weet niet of dit een vergissing is, of dat ze echt van nu af aan weer verzendkosten rekenen. Erg jammer, vond het het afgelopen jaar juist relaxt dat er geen verzendkosten waren.

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Geef eens een PM als ze een 10% kortingsactie hebben als die ook toevallig/perongeluk ook werkt op hardware. Vita. :+
    Toen met bol.com met Move gedaan. :p

19. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van GameMania (http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=494)

staat tegen inlevering van 2 games 30 euro korting op een aantal spellen (o.a. Duke Nukem)

weet iemand of je alle spellen kan inleveren (dus ook oude games) en toch die 30 eu korting krijgt?

20. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina