Waarom is Wehkamp zo'n idiote site? 26 Augustus daar Deus Ex Human Revolution besteld met twee waardebonnen waardoor ik op zo'n €30 kwam. Zou geleverd worden in 2/3 dagen, ondertussen nog niks binnen en staat de levering op een week. Vraag ik het na en krijg ik een email dat er een brief onderweg is met acceptgiro die ik eerst moet betalen van €55. WTF, geen idee hoe ze aan dat bedrag komen. Heb ook Gears 3 en Skyrim in de preorder staan, maar ik zoek wel ergens anders. Sowieso verwacht ik niet dat het op de release binnen is, en dan nog afwachten of ze niet eerst een acceptgiro sturen voordat ik de game krijg.
Stond er zoiets niet in de voorwaarden ofzo, over acceptgiro? Hele tijd terug had ik daar Bad Company 2 besteld, wou via acceptgiro doen maar toen las ik iets en uiteindelijk daarvan afgezien en voor iDeal gegaan, waarschijnlijk omdat er zoiets vaags mee was (zoals eerst acceptgiro opsturen en dan pas de game verzenden) Kan er naast zitten hoor, maar dat is wat ik mij ervan herinner.
En heeft iemand ook positieve reactie op de Wehkamp? Zit er te twijfelen om m'n pre-orders daar te cancellen! Wil gewoon snel geleverd hebben en de prijs boeit me eigenlijk niet zo erg veel. (Heb ze al betaald via i-deal) Komen ze dan wel op tijd?
Weet niet. Lees bij sommige dat het wel op tijd komt en bij anderen niet. Het voordeel is wel dat je je geld heel snel teruggestort krijgt als je al betaald hebt en een pre-order cancelt. Dat was bij mij in ieder geval het geval. Verder geen ervaringen met Wehkamp met betrekking tot pre-orders. Heb er wel Skyrim staan, laat ik ook houden zo denk ik.
Haha, blijkt dat ze me een tijd geleden op een ander email een bericht hebben gestuurd om €110 eerst over te maken voor GoW3 en Skyrim (Die samen inclusief verzending maar €96 kosten) en later €55 vragen voor Deus Ex die me maar €32 kost. Wat is het nut van een acceptgiro dan?
Pff, snap al die problemen met Wehkamp niet. Bestel er zo vaak zonder problemen. Heb bv Skyrim al maanden in de pre-order staan met acceptgiro, en ze hebben me toch echt nog niet gevraagd alvast te betalen. Pre-orders ook altijd op tijd binnen. Acceptgiro's werken hoe het moet. Ik zal wel geluk hebben...
Ik heb mijn BF3 order daar ook staan met acceptgiro, heb ook nog niks van ze gehoord dus zal wel goed zijn
Soms wel, als ze weer een van die 10% kortingsdagen hebben. En om de zoveel tijd krijg je ook nog eens wat kortingsbonnen. Gewoon de site in de gaten houden voor koopjes, want soms zijn ze er toch echt wel.
Zie btw net dat zavvi.com weer verzendkosten rekent Weet niet of dit een vergissing is, of dat ze echt van nu af aan weer verzendkosten rekenen. Erg jammer, vond het het afgelopen jaar juist relaxt dat er geen verzendkosten waren.
Geef eens een PM als ze een 10% kortingsactie hebben als die ook toevallig/perongeluk ook werkt op hardware. Vita. Toen met bol.com met Move gedaan.
Op de site van GameMania (http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=494) staat tegen inlevering van 2 games 30 euro korting op een aantal spellen (o.a. Duke Nukem) weet iemand of je alle spellen kan inleveren (dus ook oude games) en toch die 30 eu korting krijgt?
http://www.gamemania.nl/inruilvoorwaarden De USED waarde van de 2 spellen samen moet boven de 20 euri's liggen.