[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vond het ook wel meevallen met Oblivion, de grotten waren wel wat saai na een tijdje, maar toch verveelde het me nooit, mss ook omdat het mn eerste RPG was. Als de verscheidenheid in Skyrim groter is is dat dus alleen maar beter, alhoewel veel sneeuw en rotsen en weinig bossen ook kan gaan vervelen. Ik vond in Oblivion ook de verschillende stijlen van de steden erg leuk.

Laatst bewerkt: 4 sep 2011
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hetzelfde hier. Oblivion had misschien repetitieve grotten etc, maar je bleef er in terugkeren en dat kwam niet zozeer door de andere sterke punten van de game.

3. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek altijd op uesp.net in welke grotten de mooie en waardevolle items waren en de rest van de grotten heb ik nooit verkend (m.u.v. de verplichte grotten voor quests etc.). :p

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Als je de mainquest in 1 keer afmaakt bij Oblivion ben je al tering sterk. Ik hoop dat het allemaal wat meer uitgebalanceerd is bij Skyrim.

5. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is eigenlijk ook bij Fallout 3 en Fallout: New Vegas. Als je bij Fallout 3 alleen maar de main questline uitspeelde, had je op het einde zoveel armor, wapens, ammo etc.

Zelf vind ik dat niet zo erg, want dan heb je lekker veel geld, maar toch is het eigenlijk te makkelijk. Misschien dit keer in Skyrim niet? :)

6. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    :{ Jij hebt vast erg genoten van Oblivion. 8)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zou ik maar niet te hard op rekenen. Howard heeft al maanden geleden gezegd dat deze game voor een groot publiek te spelen moet zijn.

Met uitdaging weliswaar, maar de focus zou volgens hem liggen op een groot publiek.

Ik kan het ze niet kwalijk nemen na Oblivion, zeker niet met zoveel prijzen.

Ik denk ook dat de achievements er naar zullen zijn. Dat zullen we volgende maand denk ik wel merken, dan verwacht ik ze.

8. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha als ik de laatste 2 pagina's van deze thread lees zijn we weer toe aan nieuwe info en/of trailers ;)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee! Je meent het. :+

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    8)

Ik heb de game 300 uur gespeeld omdat het een geweldige game is. Maar je moet toch toegeven dat de CS van Oblivion niet veel te bieden heeft en complete grotten gewoon gekopieerd zijn. Dat is nogal repetitief. Maar dat betekent toch niet dat ik de game geen 300 uur kan spelen? Ik snap dus niet echt wat je bedoeld...

11. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Meen het ja, zag dat er 2 nieuwe pagina's waren, hoopte op iets van info:+

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Het is Yellow maar, de rest snapt je:+.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nou, we kunnen gewoon niet wachten tot we weer lampion mogen lopen.

11 November is de dag, dat ik Skyrim schooien mag. :+

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je gaat Sint Maarten skippen zeker?

Om die reden ben ik dan ook een voorstander van random loot. Verhoogt de replay value ook enorm.

Laatst bewerkt: 4 sep 2011
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Iets in die richting. :+

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Das ook niks aan, kan je net zo goed een walkthrough pakken ;) Het is de juist de verrassing en het avontuur dat de game leuk maakt, op zoek naar iets leuks in die grotten, gedreven door nieuwsgierigheid.

Ik was sowieso erg sterk, speelde op makkelijk ;) Skyrim zal ik de moeilijkheidsgraad iets hoger zetten.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Exact, mijn zijn die dungeons ook nooit gaan vervelen. En nu nog steeds niet heel erg, nu ik weer volop met de game bezig ben. Wel begint het echt op te vallen dat ze zoveel op elkaar lijken en daarom genoot ik echt toen ik die Skyrim beelden zag en hoeveel variatie er in die Bleak Falls Barrow grot zat (als ik dat goed heb) dat gaat gewoon echt genieten worden.

Coole preview ook weer

The developer told me that if I wanted to drag them in to the water I could, so you can guess what happened next.

Elder Scrolls 5 Skyrim

That's right! I dragged the two townsfolk in to the stream and away they floated. The developer let me know that if I had stayed with them that they would have kept floating for a very long time, fallen over waterfalls, and more. I would have loved to see this in action, but I knew there were dragons to slay, so I went on my way.

Read more: http://www.g4tv.com/games/xbox-360/...n-110418-facebook-28-fbfantrack#ixzz1X12grfft

18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik moet ook weer eens met Oblivion beginnen, al zo lang niet gespeeld en kijk erg uit naar Skyrim, maar ben meer in de auto/race mood oftewel Forza 3 ;)

19. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Allemaal lekker rimmen?

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Lekker de lucht rimmen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.