[XOne] Forza Motorsport 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 30 jun 2010.

1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    gamers met enorm veel credits (vermoedelijk via een glitch or what so ever) kopen ze op. Mij viel op dat het om 1 specifieke gamer ging, elke keer weer. Toen ik voor de 4e keer een FXX op action house zette, knalde ik er een buyout op van 49.000.000
    En weer dezelfde gamer kocht hem. Soort van zwartgeld dat wordt wit gewassen....?
    Wat hij/zij on godsnaam met al die FXX's wil doen is me een raadsel overigens. Dat voedde het "gerucht" dat dergelijke cijfers wel eens voordelen kunnen opleveren in Forza 4.... Maar wat daar van waar is, weet ik niet.
    Dus logisch is het niet :+

2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Net sinds lange tijd weer eens online gespeeld..... Quick race. Zie ik allemaal X999 wagens. Ik weet dat Forza 2 dat had, volgens mij kon je automatisch daar naar upgraden. Maar ik meen dat je in forza 3 niet verder kan upgraden dan R1? Blijkbaar kan dat dus wel hoger :+
    Iemand enig idee hoe?

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Season Play vanmiddag maar weer eens gespeeld, ben nu bijna level 37 :)

4. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ben nu bezig om alle races te rijden voor de laatste achievement. Wil ze ook allemaal zelf rijden. Schiet inmiddels al aardig op maar ik weet niet of ik het ga redden voordat FM4 uit is.

5. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg aub xPerfectReloadz toe, kan nu niet op de Xbox :+

6. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    X999 :eek:
    Nog niet gezien maar heb de game pas na tijd daarvoor hem te hebben ingeleverd:9
    Ga dat auctionaris house trucje eens proberen, iemand een goede tutorial voor goede paints te maken? _O_

7. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die deze game regelmatig online spelen?

Na een lange tijd weg geweest te zijn heb ik nu toch maar weer een xbox,
    vorige was een aantal x overleden :p

Heb mijn gamertag van toendertijd wel terug, met alle achievements maar wel zonder alle savegames enzo...
    Dus overal lekker overnieuw beginnen..

Voeg me maar toe, gamertag: arnaud unltd

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Iemand tips hoe je 100,000 punten kan behalen met driften? Het lukt mij voor geen ene meter, en wil toch graag Forza 3 op 1000 punten halen. Wie o wie heeft een goeie drift auto?

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    [yt]04OUxco6M7Y[/yt]

op youtube valt altijd wel wat te vinden van bekende spellen. Slim om daar eerst eens te kijken.

10. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, nu laat je wel wat zien, ik kom enkel boven 860/1000 uit! Deze gast kan driften niet normaal. :p Ik heb al op YouTube gekeken naar drift uit forza 3, maar ik weet nog steeds niet wat de beste specs zijn voor een drift auto.:+

Laatst bewerkt: 5 sep 2011
  11. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb hem gehaald met een BMW M5 denk ik, als je elke bocht 1000 punten haalt op Fuji Kaijmo haal je hem wel. Dus net zolang een bocht rewinden tot je ongeveer 800-1000 punten per bocht hebt. Is echt niet moeilijk zonder hulpmiddelen.

12. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die mij wil helpen ? Ik ben bezig met alle auto's op te kopen. Ik weet niet of er iemand is die wat miljoenen zou willen afstaan :p via het auction house. En daarna effe lekker party maken en online knallen.

13. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Die gast heb ik tijdje mee in een driftclub gezeten.. hij kan indd goed sturen.. alleen hij heeft 1 handicap en dat is dat hij altijd terug grijpt op een amerikaanse musclecar.. wat in FM3 garant staat voor meer punten.. die verdeling is heel raar in FM3.

14. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    @ ColdzeroNL Thanks, voor de tip ik ga dat eens proberen, bij elke bocht 1000 punten halen.
    Oke, dus met andere woorden kan ik beter met een "Musclecar gaan driften voor meer drift punten?"

15. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, dat wist ik dus niet :eek:
    FF opnieuw proberen van de week dan :9

16. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net gehaald :

Subaru impreza zoals ken block hem rijd. Echt heerlijk :D iedere bocht ongeveer 1000 punten met aan het eind stuk een paar bochten achter elkaar : 26K :D

17. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    De makkelijkste manier om die achievement te halen is een 4wd auto up te graden naar S-specificaties, bandjes op 3 bar zetten en glijden maar. ;)

18. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Net ook gehaald eindelijk! Ik ga m nu ook naar 1000gs halen. ^^

19. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort ook maar weer eens lenen (of kopen) om deze game 1000 GS te maken in mijn lijstje :)

20. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    dan ben je heel wat uren zoet met al die races op gold behalen..

Deel Deze Pagina