1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

  1. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee of er voor gow2 multiplayer nog specifieke poorten dienen te worden opengezet? Elk spel doet het verder gewoon, maar zodra ik gow2 online wil spelen valt xbl binnen 1 minuut uit.
     
  2. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Probeer het hier eens, meeste kans dat je daar geholpen wordt.

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=87445
     
  3. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    God, ik krijg het niet voor elkaar om de MP van GoW 2 met plezier te spelen.

    Ik heb nog steeds last van slechte verbindingen en er zit altijd één iemand tussen waarbij god-mode enabled is en die heeft vaak ook de scores van iedereen bij elkaar x4.

    Ik krijg nooit, maar dan ook nooit gibs met de shotty en dat terwijl ik echt altijd gegibbed wordt..

    Gears of War 3 beta heeft me waarschijnlijk gewoon verwend.. :p
     
  4. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Pffff duurt nog lang voordat ik level 100 ben :p
     
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    God mode? Ben ik nog nooit tegengekomen, en heb echt wel veel gespeeld. Lag heb ik af en toe wel meegemaakt, heeft het niet gewoon daar mee te maken?
     
  6. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Je bent gewoon te slecht!;)
    Maxi!!!
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    dat geklaag hoor ik zovaak xD... zelf weinig last van. lag is soms te erg maar dan schiet je ook gwn de map over
    wel is het zo dat in Gears 2, blind en hipfiren weinig effect heeft
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2011
  8. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    HEDDE GE HEM OK WEER! :lol:

    Nee, ik weet niet man. Ik ga straks is de ethernet kabels gebruiken via de homeplugs, misschien dat dat helpt maar het lijkt gewoon laggy vergeleken met gears 1 en de beta van 3.

    Ik speelde gisteren op River en schoot hun sniper 3 keer direct in zijn hoofd, kerel bleef lekker verder huppelen.

    Anders nodig me maar uit zou ik zeggen, wellicht dat met meer NL'ers in de party we een grotere kans op een decent verbinding hebben.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2011
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Gears 2 echt best wel lang online gespeeld, zeker voor mijn doen, maar ben volgens mij nog nooit cheaters of hackers tegengekomen. Bij Call of Duty, wat ik veeeeeeel korter gespeeld hebt, is mij dat toch wel een paar keer overkomen. Lag viel bij mij ook reuze mee. Af en toe heb je dat wel eens ja en dan is het inderdaad meteen te erg voor woorden, maar als ik een schatting moet maken denk ik dat ik (merkbare) lag 1 op de 15 matches tegen gekomen ben ofzo. Maar ik speelde multiplayer pas na Title Update 4 geloof ik, dus heb niet het drama van launch MP meegemaakt. :9
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik wilde net zeggen. MP was in het begin echt ruk, glitchers, lag, standby'ers. domme smoke nades. Jezus dat ik dat zo lang heb gespeeld toen.. Maar nu is het wel ok alleen gewoon niet hipfiren met shotty. In Gears 2 speel ik sowieso met hammerburst, medium range zowel als close range is dat wapen een beest
     
  11. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Kom tegenwoordig wel veel lag tegen maar dat is niet zo super erg dusja :p

    Heb wel een ander probleem, als ik met mijn account inlog loopt gears vast. Als ik met ander account inlog is er geen enkel probleem. Heb mijn account al gerecoverd maar dat heeft niks verholpen. Iemand een idee hoe ik gewoon kan spelen met mijn eigen account? :x
     
  12. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben bang dat je een hoop kwijt bent: http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=740608

    Wordt ook niet meer gefixed. Erg slecht dat ze deze bug erin laten zitten. =(
     
  13. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    iemand een idee of die truuk van "traininggrouinds" werkt? Ik ga het iig proberen.
    Echt slecht dat ze hier niks aan doen...
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    probeer het en laat ons weten, ik heb gelukkig nooit die problemen gehad, al ben ik tig x van xbox geswitched
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2011
  15. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Al mijn statistieken zijn dus weg. Ik had GoW2 al op insane uitgespeeld in Coop.
    Maar omdat ik in GoW3 toch wel een Chrome Gnasher wil, ga ik het met tegenzin nog een keertje op Casual uitspelen.
    Daarjuist Act 1 gedaan. Echt een straf is het nu ook niet hé.
     
  16. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond Blood on the Sand achievement halen via een gaming session van TA.. YEAH!!!
     
  17. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Een tournooi is leuk maar waarom wingman ipv execution 4vs4?
     
  18. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Add-ons
    • "Gears of War 2: All Fronts Collection" - 400 MSP


    Als je 'm nog steeds niet hebt gekocht, is nu je laatste kans en een goede oefening voor Gears 3 :)
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ze proberen nog wat geld te verdienen.
    Maar met deel 3 gaat niemand de MP van deel 2 spelen.
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu GoW2 maar eens aan het spelen, maar ik vind het toch echt ruk.
    Vond de Beta van 3 veel beter, en heb altijd veel genoten van deeltje uno. Kan niet wachten tot de nieuwe er is :D
     

Deel Deze Pagina