Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Trouwens ik kreeg vandaag een update van 33 minuten, ik dacht gelijk aan de Mango update maar blijkbaar was het hem niet :+, de Mango update staat nog steeds gepland op 1 september toch?.
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Zal de No-Do update wel geweest zijn, sommige hadden die update nog niet gekregen.
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ja dus, het was de NoDo update.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De tot nu toe nieuwe WP7 Mango phones zijn eigenlijk een teleurstelling. Geen enkele is de high-end prijs waard. De HTC Radar zou imo max op €300 mogen komen en de Titan max €400. Want hoe je het ook draait of keer, afgezien van het scherm en misschien de camera (waar dan weer betere alternatieven voor bestaan) is de Titan inferieur aan de Sensation. Het OS buiten de discussie gelaten natuurlijk.
     
  5. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Adviesprijzen zijn meestal toch een stuk hoger dan de prijs waarvoor ze online te krijgen zijn.
    Maar ook voor mij nog niet echt interessante toestellen..
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Adviesprijzen zijn nog niet bekend. Het is gewoon pure speculatie van mij, maar ik verwacht er niet veel naast te zitten :+.

    EDIT: Oh, adviesprijzen zijn al wel bekend, toch die van de Radar al. €399 8). Echt zijn geld niet waard, als je al ziet dat de Xperia Mini (Pro) al voorbij €200 te verkrijgen is en die heeft quasi dezelfde specs. De adviesprijs van de Titan zal dan waarschijnlijk helemaal belachelijk zijn. :emo:
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Titan gaat 899 kosten, en ja dat is duur maar mijn HD7 was ook 650 euro in het begin.

    De kosten zijn voornamelijk zo hoog door WP7, en persoonlijk denk ik dat het het waard is. Bijgeleken de Android modelen (lees: Iconen grid, lees langzaam, lees geen Live Tiles, lees geen Xbox Live, lees instabiele OS, lees fragmentatie... etc etc...) Waarom zouden Android modellen wel zulke prijzen mogen hebben en WP7 niet?

    Daarnaast nogmaals die specs van Android modellen tegenwoordig dual core etc en dan nog niet goed draaien en vastlopers haha niks om jaloers op te zijn lijkt mij...

    KLIK voor de haters!
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2011
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn er hier in de NL ook al providers die windows 7 leveren? Ik zoek zelf een HTC met windows 7 in combinatie met een vodafone abbo.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hier, heb je ook de keuze uit andere modellen.
    Alleen ik zou nog even wachten tot de officieele launch, als alles mee zit is dat 15 sept... dus nog even geduld.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    899? Ik had 599 gelezen voor de Titan wat ik nog steeds teveel vindt. Tuurlijk draait het WP7 maar is het hardware die je vindt in een telefoon van €200 dus dat komt dan naar op enkele honderden euro's dat je eigenlijk betaald voor OS. Persoonlijk vind ik dat WP7 niet waard.

    Heeft Samsung enzo. nog geen nieuwe WP7 Mango toestellen aangekondigd? Want vind het design van HTC eigenlijk niet zo mooi :+.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan pas vanaf 18 sep een nieuwe telefoon uitzoeken ;). (volgens vodafone)

    Maar komen er straks geen nieuwe HTC Windows 7 modellen uit? (of is dat US only?)
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Yep, Radar en Titan. Waarschijnlijk ergens in oktober.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja Samsung komt met de Omnia W.

    Volgens Winrumors gaat de Titan 899 kosten maar, dit zijn dus rumors kan altijd veranderen. Nederland is wel het eerste land die zowel de Radar als de Titan gaat krijgen.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is lekker prijzig.

    Maar vanaf wanneer kunnen we de Titan verwachten? (Oktober?)

    Of zijn er betere alternatieven voor een HTC?
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wanneer dat is nog steeds niet bekend, want op de site van HTC is de Titan en Radar al wel te zien (KLIK), dus ik denk dat het niet al te lang meer duurt. En de Mango update komt naar alle waarschijnelijkheid 15 sept uit, de datums die genoemd worden zijn erg onduidelijk de een zegt 15 sept de ander pas 4 oktober.

    Maar het is dus afwachten. Uiteraard zijn er betere alternatieven voor HTC, zo komt Nokia met een WP7 toestel. Ik ben Nokia fan door het sublieme geluid en meestal sterke telefoons, dus ik ga mijn HD7 dan vervangen voor een Nokia.

    Maar er komen toestellen van bijna alle fabriekanten :
    - LG
    - Dell
    - Acer
    - Asus
    - Samsung
    - Nokia
    - HTC
    - ZTE
    - Fujitsu Siemens

    En er zijn onderhandelingen met Sony Ericssons, maar die willen momenteel nog niet omdat er geen PSN op WP7 zit en wel Xbox Live.
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zo mogen hun dan wel is haasten, want meestal toestellen zijn enkel geruchten. Straks gaat WP7 het najaar in met 2 HTC toestellen en (hopelijk toch) 1 Nokia toestel... .
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt ben ik het mee eens, ze zouden het allemaal wat beter kunnen aankondigen. Want zelfs op de site van HTC is geen datum te vinden van de Radar en Titan, best slecht want mensen zitten erop te wachten en weten niet eens wanneer ze uitkomen.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik kan echt niet meer zonder mijn windows phone 7. Ik vind hem veel prettiger dan mijn oude iPhone ;) Wat ik nu alleen nog zou willen hebben is een goede routeplanner. Ik hoop dat TomTom toch nog zijn app gaat porten naar wp7, want ik blijf het jammer vinden dat ze dit niet willen gaan doen.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Denk dat TomTom vanzelf wel komt, het is een Nederlands bedrijf dus ik denk dat als WP7 eenmaal in de EU en voornamelijk in NL te krijgen is dat TomTom niet achter blijft.
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zoals ik dacht, €899 is het niet. Hij staat voor pre-order op Coolblue voor €569 (in BE wel). Radar staat er jammer genoeg nog niet op maar als de adviesprijs voor de Titan €599 is dan is die voor de Radar €399. Die prijzen zag ik altijd samen vermeld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina