[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Was ook geen kritiek. Meer een constatering. In 2011 waren ze offensief echt beroerd.

2. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok. Nou, ik vond eigenlijk van alle pesses het aanvals spel zwak. Misschien de grootste reden dat ik eigenlijk alleen online speel.

Dit is de eerste keer dat ik regelmatig ''op mijn verkeerde'' been sta. (verkeerde duim/knop what ever ;-) ).

Spits in spelen en hij draait zo weg bij mij, niet omdat mijn verdediger niet reageerd, maar omdat ik zelf hap op het verkeerde moment. Draait weg, bam, goal.

Ook op het middenveld, als je verkeerd uit stapt, of te vroeg, dan speelt de ai je gewoon uit. Ik vind dat wel tof.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dit is puur de patch en niet de demo zelf toch? Waar kan ik de demo vinden?

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Alleen de PC-versie:

Ga HIERHEEN en kijk in de eerste post en je vindt alle mogelijke links, zowel torrents als direct downloads.

Je kan natuurlijk ook de officiële PES 2012 site bezoeken en het daar halen...
    http://www.konami-pes2012.com/

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heerlijk hoe dat evo-web niet reageert op mijn e-mail. Ik had gevraagd waarom registreren niet meer mogelijk was (registration disabled by administrator). Ach ja.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sorry ben nog niet thuis en internet op m'n telefoon is traag als schijt. Postte het daarom maar meteen hier zodat ik meteen de demo kan downloaden als ik thuis ben.

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Waar gaat dat dan om? Ik lees daar vaak, maar dit herinner ik me niet...

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb geen idee, maar ik had ze een mail gestuurd om te vragen waarom je niet meer mocht registreren. Maar heb niets meer teruggekregen.

Probeer maar eens een nieuw account te registreren daar, krijg je uiteindelijk na alles ingevuld te hebben: 'registration is disabled by administrator' ofzo. :mad:

9. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het vandaag gespeeld bij een vriend en het valt me gelijk op dat je veel soepeler kunt combineren in vergelijking met PES 2011 wat wel wat stroever ging.

Negatief punt was dat bijna elke bal erin vloog vanwege een dramatische keeper. Einstand waren ook 4-4, 5-4, 3-3 (Dit kan ook zijn vanwege niet echt goed verdedigen :p)

Trouwens, iemand die weet wanneer de 1ste demo op xbox komt? Dan kan ik lekker spelen wanneer ik wil.

Laatst bewerkt: 4 sep 2011
  10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een pluspuntje trouwens: ik wilde de bal naar een speler passen maar ondertussen werd de bal 2x van richting veranderd waardoor de bal achter die betreffende speler kwam. In '11 zat die speler dan vast in zijn loopactie, dat is nu (thank god) niet meer. Je kan er gewoon meteen heen lopen.

Ook nadat ik in duel was met de tegenstander en de bal wat wegrolde kon ik er zo heen rennen. Waar dat voorheen heel moeilijk ging. Maakt het spel wat dynamischer.

11. Gi-Joe

Gi-Joe Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen benieuwd te zijn naar het uiteindelijke niveau van de keepers. Het spel speelt heerlijk weg maar soms zijn die keepersfouten echt niet normaal en verzieken ze de hele pot. Het ergste vind ik nog het 'over de bal heen duiken' en het 'gewoon omvallen zonder de armen te strekken'. In één tegen één situaties is de keeper trouwens wel van een heel behoorlijk niveau.

Aangezien ik niet zovaak online speel is dit het enige punt wat het spel echt kan breken op dit moment.

Trouwens een grappige bug ontdekt. Wanneer je de bal in blessuretijd naar de keeper speelt en er met hem gewoon mee rond loopt wordt er niet afgefloten :D

12. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Vet, sta je 1-0 achter, toch nog ff met de keeper proberen een solo naar voren te maken en af te ronden ;D

Mag uiteraard hopen dat Konami dit ff fixt...

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat is natuurlijk geen normale manier van voetballen en ik kan me voorstellen dat Konami daar niet op gerekend heeft.
    Overigens is de keeper in de finale versie verbeterd. Maar ja, dan zou -ie nog beter een solo kunnen maken. Ik vind het echter geen gamebreker want een normaal mens probeert zoiets niet ;)

14. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet trouwens niet of dat wel een bug is, het is tot nu toe bij elke pes zou, dat als jij al in balbezit bent, en op dat moment is de blessuretijd over ( en het tijdsmetertje verdwijnt ) wordt er pas afgefloten wanneer de tegenstander de bal onderschept of aanraakt..

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je kan gelijk hebben, maar het is me nog nooit opgevallen.
    Dat zijn wel hele kleine details, nog even en we leggen PES 2012 onder de microscoop :D

16. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Dat kan zo zijn, maar het is natuurlijk wel raar als dat zo is.... (het is mij overigens ook nog niet opgevallen).

Over de keepers, tja, dat betekent dat wij volgende week (in de 2e demo, ik ga er tenminste van uit dat ie volgende week komt tezamen met de FIFA12 demo) kunnen zien dat het verbeterd is? Ik heb zo mijn twijfels namelijk. Ik hoop het ten zeerste, maar ik twijfel er gewoon aan :D

17. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Tweifel daar ook aan, deze demo die we nu spelen, is dus één van de laatste ''builds'' voor de ''final build'' Dus al een versie die al de 100% nadert. En aangezien de keepers altijd een struikelblok zijn, lijkt het me sterk dat ze dit nog even fixen.. Het is niet een bug die je zomaar even fixed.. Dus ik verwacht dat ze wel iets getweaked hebben en ze iets beter zijn, maar alsnog niet goed..

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Er is geen enkele footie op de wereld waar de keepers goed te noemen zijn. Het is acceptabel en dat zal ook nu zo zijn waarschijnlijk.

19. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee die van volgende week is de laatste en als ik het moet geloven een stuk beter dan de huidige.

20. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Daar zit het hem in. Ik hoor die verhalen ook, echter ik heb de afgelopen jaren altijd gehoord dat het fantastisch was (bij degenen waar ook dit verhaal vandaan komt).

Het zal mij niets verbazen dat het ook nog steeds matig is in de 2e demo en dat Konami dan zegt dat het in de retail versie gefixt is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina