http://www.amazon.co.uk/Deep-Silver...MO28/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1315229462&sr=8-1 HA, nu haal ik hem wel, lekker snel bezorge en 35euro!?
Precies, er gaat niks boven met je maat zombies knallen op de bank. Erg jammer weer, maar dat zie je bij veel games de laatste tijd.
Helaas pindakaas hier, kreeg om 17.00 te horen dat ze een mailtje hadden gehad dat ze moesten wachten.. ik was te laat
Wel leuk dat er HD achter staat terwijl je de pixels kan tellen. Er staan zoveel degelijke gameplay vids op YT, beetje nutteloos om dan iets (in deze kwaliteit) er ook nog eens tussen te zetten imo. Ik zit nog te twijfelen over dit spel. Eigenlijk zoek ik nog iets voor tussen nu en SR3 aangezien ik mijn 360 net weer heb afgestoft. Alleen laat het spel op grafisch gebied toch wel wat, irritante, steekjes vallen.
Idd. Zijn TV is HD alleen zijn camera niet... Sommige mensen snappen het niet helemaal. Zit echt te denken om deze te halen. Kun je de hele story co-op spelen?
Als ik het goed begrijp dan is het gewoon "drop in drop out" co-op waar je dus op elk moment in het spel iemand kan inviten die dan kan joinen zonder dat het spel opnieuw gestart hoeft te worden. Dus op die manier kan je dan de hele campaign in co-op spelen. @Maver, dan nog blijft de kwaliteit ruk.
Zal nog eens een keer moeite doen voor jullie, het is ook nooit goed bekijk het maar anyway, ik ga lekker spelen, _0/_0/
Inderdaad hij upload het is toch prima... als je het niet wilt zien dan ga je lekker niet kijken... bedankt voor het filmpje Maver21
Ok hier even een impressie van mij: + Fysieke kracht mensen ok. Ziet er best goed uit. + Zelfde geld voor de zombies. Zombies lopen goed. Het zou slecht zijn als ze op deze manier liepen als ze nog mens waren geweest. Dit zou de fysieke kracht een flinke dreun hebben gegeven. + Grafisch vind ik hem echt staan. Niet overdonderend, maar het uitzicht in de verte daarentegen weer wel. + Heel veel details overal en nergens. + Quests worden netjes gemarkeerd en hier en daar kun je ze makkelijk volgen middels een quesmarker. Op deze manier vind je ook quests. + Controls zijn wennen, maar dat komt door de manier waarop de fysieke kracht van het spel in de game zit verwerkt. -------------------------------------------------------------------------- -- Grootste minpunt vind ik het saven. Ik wil in RPG games, helemaal met zombies, gewoon rustig kunnen saven wanneer ik wil. Dit kan hier dus niet, althans atm, maar later ook niet denk ik. Voelt een beetje als Borderlands aan, maar dan nog wat minder. -- Minpunt grafisch is alleen de gezichten en kleuren van de personages. Waar veel werk in de omgeving en details zit, is er weinig aandacht voor de personages, grafisch gezien dan. Overall zou ik deze game zoals het er nu naar uit ziet toch een 8.3 ongeveer willen geven. Het heeft hier en daar veel weg van Fallout 3 en Borderlands. De mix is 50/50 zeg maar. Laden doet die op de HDD best snel, maar ook zonder lijkt het wel snel te gaan. Hoop dat jullie hier wat aan hebben.
De game saved veelvuldig, sterker nog, wanneer je met de game stopt ga je op vrijwel hetzelfde punt weer verder.
Weet iemand al hoe het is met de achievements in co-op? Is het net zoals vele andere half-bakken coop games dat enkel P1 of de host achievements krijgt?
Niet helemaal zeker, maar je kan heel gemakkelijk andersmans co op game joinen. Althans dat had ik zo net even kort bekeken. Ik denk niet dat Dead Island dezelfde fout heeft gemaakt als Gearbox met Borderlands. Die kende in de co op namelijk nog wat problemen op dit gebied o.a.
Mijn eerste indruk komt erg overeen met die van Yellow. Erg toffe game die heerlijk speelt. Controls wen je wel snel aan. Blij dat ik em heb gekocht